User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
61 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: dizel turbo büyütme

  1. #1
    connectfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İST/KOCAELİ/SİVAS/BİH
    Mesaj
    421
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    dizel turbo büyütme

    2005 model 1,8 90 hp ford connect sahibiyim turboyu değiştirmek sizce ne kadar mantıklıdır ?? (genel bilgi anlamında sormaktayım)
    1.8 ford focuslarınki 105 hp uretir veya 1.8 connect glx lerinki 110 hp mesela bunu takmak için turbolardan baska değişmesi gereken parcalar varmıdır ??
    ve bu turboyu değiştirdikten sonra chip+kat ve egr iptali+ egsoz+hava filtresi gibi işlemler gercekleştirirsem motor ne gibi zararlar görebilir ???

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turboyu büyütmek yerine dizellerde çok başarılı uygulamalar var özellikle tork u tavan yaptıracak ben astra 1.3CDTI upsolute yaptırdım 90hp stok olan motor suan tahmini 107hp civarı bişi tam ölçmedim tabi bunun yanında tork müthiş derecede connect içinde mutlaka bişiler bulursun fakat beklentin nedir oda önemli._?

  3. #3
    connectfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İST/KOCAELİ/SİVAS/BİH
    Mesaj
    421
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben aileme servis cekip keyfimce dolasıyorum aracla
    connectle arada roll yapıyorum ve keyif alamamktayım ??
    suan düşündüğüm kat iptali+ egr iptali+ 60lık egzos+ guzel bir son susturucu+ green haav filtresi ve sonra chip ?? ( suan arac mezarlıklarından connect vitesi aramaktayım kendime short shift yapıcam)
    bu konuyu ne kadar mantıklı merak ettiğim için acmıstım ??
    sizin konu hakkında düşünceleriniz nelerdir ??
    aslında ben uzun zmandır arastırmaktayım bu konuları kesin bir kanıya varıp net bir şekilde yapacaklarımı sırasıyla yapmak istemekteyim o yuzden bukadar ince eleyip sık dokuyorum

  4. #4

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani ben derimki dizel e chip filtre kat iptali yeterli olacaktır connect üzerinde kesmez diyosan masraf yapmaya gerek yok o zaman sana tavsiyem kısa şasi 130luk transporter alıp chipleyeceksin sonra tadından yenmez

  5. #5
    connectfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İST/KOCAELİ/SİVAS/BİH
    Mesaj
    421
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işte benim babamda ne mantık varsa ford tan baskasına araba demiyor mantalitesi alırsın ford olursun lord eskide kaldı onlar ama elimden bişey gelmiyor

  6. #6
    VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YavuzNaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani ben derimki dizel e chip filtre kat iptali yeterli olacaktır connect üzerinde kesmez diyosan masraf yapmaya gerek yok o zaman sana tavsiyem kısa şasi 130luk transporter alıp chipleyeceksin sonra tadından yenmez
    lütfen 174 lük transporter'ı ticari araçta tek favorim kısa şase city van olacak tadından yenmez hemde siyah renk owwwww sheeeet

  7. #7

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    2.338
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    görkem satım sana hemen
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dün akşamki yarıştan önce start verecek olan hatun dediki elimi bı yerıne götürüp : kazansanda kaybetsende bu senın ama kazanırsan hepsi senın , iliğimi guruttu gevurun gızı yarışı kazandıktan sonra

  8. #8

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/Denizli
    Mesaj
    1.034
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dizede turbo büyütme baya bi problem piston falan komple değiştirmen lazım ama değiştirmem dayanır o diosan 3 gün sonra pistonları tarladan toplarsın chip+kutu içi filtre+kat ipt+egr ipt+ düz boru+son susturucu seni tatmin eder sanırsa ama connetlerin yürümesini fazla bekleme bizde var gitmiyo

  9. #9
    connectfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İST/KOCAELİ/SİVAS/BİH
    Mesaj
    421
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bad cat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dizede turbo büyütme baya bi problem piston falan komple değiştirmen lazım ama değiştirmem dayanır o diosan 3 gün sonra pistonları tarladan toplarsın chip+kutu içi filtre+kat ipt+egr ipt+ düz boru+son susturucu seni tatmin eder sanırsa ama connetlerin yürümesini fazla bekleme bizde var gitmiyo
    eywallah sağolasın beklediğimi aldım
    sizdeki oynanmısmı ??
    biliyorum denizlide birtane buyuk jantlı karbon kaputlu connect vardı iyi yuruyen hatta dragturk gibi sticker vardı uzerinde nasıldı ?? duyduğuma göre 3. viteste dip gazda lastik sarıyormus felan ???

  10. #10
    _cAgdAsH_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dizele nos basın absinthe etkisi yaratıomus

  11. #11
    Cihan
    Misafir
    turbo değişirsen piston miston eline alırsın diye bişe yok. 2 yıldır orjinalden oldukça verimli turbo kullanmaktayım.

    benim arkadaşa tavsiyem sadece chip olacaktır. sadece chip yaptığında tatmin olmaz isen diğer yollara yönelebilirsin. turbo büyütürsen chip mutlaka yapmak zorunda olacaksın. chipten sonra mevcut turbonun basıncıyla da biraz oynayarak yine performansta artış sağlayabilirsin.

  12. #12
    TorqueTuning - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    +20 HP / +50Nm sorunsuzca mümkün chiple...

  13. #13
    connectfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İST/KOCAELİ/SİVAS/BİH
    Mesaj
    421
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _cAgdAsH_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dizele nos basın absinthe etkisi yaratıomus
    ben basta
    --------------------------------------------------------------------------------

    2005 model 1,8 90 hp ford connect sahibiyim turboyu değiştirmek sizce ne kadar mantıklıdır ?? (genel bilgi anlamında sormaktayım)
    1.8 ford focuslarınki 105 hp uretir veya 1.8 connect glx lerinki 110 hp mesela bunu takmak için turbolardan baska değişmesi gereken parcalar varmıdır ??
    ve bu turboyu değiştirdikten sonra chip+kat ve egr iptali+ egsoz+hava filtresi gibi işlemler gercekleştirirsem motor ne gibi zararlar görebilir ???

    makara gecilcek bir konu olduğunu sanmıyorum yeterli bilgim olsaydı konuyu acmazdım zaten


    yardımlarınız için tesekurler

  14. #14
    _cAgdAsH_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu da baska fıkırdır ılla bısey kazanmaya calısıosan arastır dızelde nos benzınlıden daha etkılı teker teker werdıgın 20lık nos sana turbodan daha saglıklı olucak gunluk kullanımda normal dewam edersin gazlıcagın zamn basarsın kasma kendini bu kadar kimse makara yapmıo seninle!

  15. #15
    connectfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İST/KOCAELİ/SİVAS/BİH
    Mesaj
    421
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pardon o zman ufak bir yanlıs anlasılma oldu
    ben kısa zaman önce arastırmıstım dizele nos olmuyor gibi cevaplar almıstım

  16. #16
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Chip, kutuici filtre, kat iptali isini görür, hacmin de yüksek cok keyif alırsın.

    Turbo büyütmeymis, nosmus vs öyle islere girmen cok gereksiz olur.
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  17. #17
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TDCi lar 75 90 ve 110 olarak geliyor Connectte
    TDDİ 75 hp
    Focustaki 1.8 TDCİ ise 105 değil 115 hpdir. Hatta bana kalırsa o araçlar 115ten de fazla çıkarır

    Sorunuza gelince turbo değişimi yerine bir çip uygulaması çok daha dertsiz ve yerinde olur. aracınız zaten 1.5 1.6 ton civarında alt devirlerinizi daha büyük turbo ile daha da zayıflatırsınız. Ha bunu çiple biraz düzeltmek mümkün bi nebze.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  18. #18
    connectfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İST/KOCAELİ/SİVAS/BİH
    Mesaj
    421
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok sağolun bide turbo acılıyormus felan (sanırım bir şekilde barı yukseltiyorlar mekanik bir kasam ile veya pc ile) öle bir olaylar varmıs ilerleyen zamanlarda motoru eline alıyormussun
    nasıl acılıyor bu turbo nasıl bir olay oluyor ??

  19. #19
    Cihan
    Misafir
    hep şehir efsanesi hep. wesgate i gevşetirsin basıncını artırırsın bu kadar basit. bilinçsizce yapılmaması gerekir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •