User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: Mavi duman ve yağ kokusu

  1. #1
    Rec.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Aksaray
    Mesaj
    3.123
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Mavi duman ve yağ kokusu

    Herkese merhabalar 1.4 is 99 model 225 k km civicim var araç sıkıştırdığımda yağ kokutuyor..Ve mavi duman atıyor eveliyatında hiç lpg görmemiş 2 sene önce aldığım kişi motor yaptırmıştı.(ayrıntısı bilmiyorum).ve geçenlerdebujileri kontrol ederken 4.göz deki buji komple yağ içinde kalmış olarak gördüm.. Aracın contası yeni değişti subabları benden önceli sahibi almadan önce 0 yaptırdı.. Bunlar göz önünde bulundurarak sorunumuz ne olabilir? Muhtemelen motor ömrünü tamamlamış gibi geliyor, eğer tamamlamış ise komple mi yapmamız gerekir yoksa segman vs mı şimdiden teşekkürler.

    edit: aracın çekişinde vs hiç bir sorun yok.. sadece duman atıyor ve yağ kokutuyor.

  2. #2
    hddsheriff - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Crna Gora
    Mesaj
    4.831
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sekman atıp kurtarabilirsiniz ama açmadan net sonuç bilinmez

  3. #3
    Rec.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Aksaray
    Mesaj
    3.123
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bujinin bunun herhangi bir alakası varmı acaba? segman atılırken neye dikakt etmek gerekiyor mesela internettte segman piston set halinde var 300 tl gibi bir rakam?

  4. #4
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Açmadan bilinmez, sekmanlarla kurtarmazsa usta söyler zaten.

  5. #5
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Direk ustaya bırak parçayı ama takip et sonra vay bunlar değildi felan olmasın bi de onla uğraşma dostum

  6. #6
    Rec.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Aksaray
    Mesaj
    3.123
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anlıyorum Buji konusundan bilgisi olan varmı peki?

  7. #7
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rec.O Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anlıyorum Buji konusundan bilgisi olan varmı peki?
    Bujiler zaten yanma odasına açıldığı için segman yag kacırdıgında normal olarak onlarda yaglanır. Baska bır acıklaması yok
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Halka kapılarımız sonuna kadar açık Ama bu demek değilki evimize misafir gelen adamın salona sıçmasına izin veiririz .
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +35 doktorunki kısmı parasaldır doktor tripod değil reklam olmasın

  8. #8
    hkkcn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Avcılar/Silivri
    Mesaj
    1.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arco marka 0.50 piston ve npr marka segman takımını 250 tl ye aldım bilginiz olsun. Segmandır çok büyük ihtimal yağ yakıyor araç. Alttan açtırıp segman attırabilirsiniz. Önceki sahibi muhtemelen üst kapak yaptırmıştır sıfor motor demiştir. Ben olsam sürekli uğraşmaktansa bikere komple sıfırdan yaptırırım sadece segman atıp bırakmam.
    Hakkı Can Eryüzlü...

  9. #9
    By_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Zeytinburnu
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşımın 1.6 iesine motor yaptırdık ondada sıkıntımız avansı açıp 10w40 yağ koyunca ortaya çıktı 6000 devirden sonra yoğun mavi duman vardı
    Sevdiğimiz ustamız kendi adına yapıyormuş gibi yaptı en uygun çıkıcak şekilde halletti bize çıkan fiyatlar
    Subap-Piston 0-50 segman vs komple 750 TL tuttu ( yatak vs önemli parçalar japon markası )
    Rektefiyeci 400 TL aldı
    550 TL Ustaya işcilik verdik + 150 TL'ye kendi elindeki baskı balatayı taktı
    750+550+400 = 1700 TL Tuttu.

    Salıncaklar Coil vs amortisörleride ekstra alıp komple ön takımıda 550 Tl içinde yaptı

    Araba çok çok iyi oldu Sadece alttan segman atmak ise parça 100-150 Tl tutuyordu gerisi işcilik usta ne isterse




    edit: 250.000 KM'de Lpg yüzü görmemiş 1.6 ies
    05 Civic Vtec ||
    Emre Ayg..

    Herşey Türklük için

  10. #10
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kompresyon testi yaptırdınız mı ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  11. #11
    hkkcn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Avcılar/Silivri
    Mesaj
    1.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşımın 1.6 iesine motor yaptırdık ondada sıkıntımız avansı açıp 10w40 yağ koyunca ortaya çıktı 6000 devirden sonra yoğun mavi duman vardı
    Sevdiğimiz ustamız kendi adına yapıyormuş gibi yaptı en uygun çıkıcak şekilde halletti bize çıkan fiyatlar
    Subap-Piston 0-50 segman vs komple 750 TL tuttu ( yatak vs önemli parçalar japon markası )
    Rektefiyeci 400 TL aldı
    550 TL Ustaya işcilik verdik + 150 TL'ye kendi elindeki baskı balatayı taktı
    750+550+400 = 1700 TL Tuttu.

    Salıncaklar Coil vs amortisörleride ekstra alıp komple ön takımıda 550 Tl içinde yaptı

    Araba çok çok iyi oldu Sadece alttan segman atmak ise parça 100-150 Tl tutuyordu gerisi işcilik usta ne isterse




    edit: 250.000 KM'de Lpg yüzü görmemiş 1.6 ies
    Usta , benim konumada yazmıştınız bende şuan komple motor yaptırıyorum ve yaklaşık 4500 tuttu. Sadece parçalar 3000den fazla tuttu. İşçilik 1000 rektefiye 500.imkanı yok komple motoru 2 milyara yaptıramazsınız. Ben sadece kranka 800 lira verdim, yağ pompası 630tl
    Hakkı Can Eryüzlü...

  12. #12
    By_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Zeytinburnu
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hkkcn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Usta , benim konumada yazmıştınız bende şuan komple motor yaptırıyorum ve yaklaşık 4500 tuttu. Sadece parçalar 3000den fazla tuttu. İşçilik 1000 rektefiye 500.imkanı yok komple motoru 2 milyara yaptıramazsınız. Ben sadece kranka 800 lira verdim, yağ pompası 630tl
    Krank'da bir sorun yoktu , Yağ pompasında sıkıntı yok , İşcilik ise 550 TL Sizde komple bitikti galiba motor krank pompa felan değiştirmişsiniz sizin 4500 tl tutması normal ve işcilik rakamınızda uygun sadece segman işciliğine 800-900 fiyat çekmişlerdi bize
    05 Civic Vtec ||
    Emre Ayg..

    Herşey Türklük için

  13. #13
    Rec.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Aksaray
    Mesaj
    3.123
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hepinize teşekkürler kompresyon testi yaptırmadım yaptıracağım..

  14. #14

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    67
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçmiş olsun motor açılmadan tam olarak birşey söylenmez ancak mavi duman atması contanın yandığının göstergesidir dostum :/

  15. #15
    Cagrii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O zaman önce bujileri ve buji kablolarını degıstırın bır deneyın . Yoksa yapacak bısey yok kapak acılacak . Rektefıyecı segmanla kurtarırsa temız olur yınede baya gorundugu gıbı kolay bısey degıl gecmıs olsun

  16. #16
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herşeyden önce kopmresyon testi yaptırın.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •