User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: Mercedes clk coupe 2005-2006 bilgi

  1. #1
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Mercedes clk coupe 2005-2006 bilgi

    Arkdslar 05-06-07 kasa clk coupe lerden düşünüyorum fakat arac hakkında hıc bılgım yok.
    Google amcada sürekli yurtdışı sitelerine yönlendiriyo,en iyisi burdan fikir aliyim dedim.
    Nedir ne değildir bu araclar? Kronik problemleri olumsuz yönleri varmıdır?
    En cok tutular motor hacmi hangisi, 200-230 vs vs.
    2 sene civarı binerim diye düşünüyorum. Satarken cok değer kaybedermi?
    Bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.

  2. #2
    Muharrem C.80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul-Westside
    Mesaj
    838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M271 kodlu 200 motorlarda triger zincirinden müzdarip kullanıcılar. Tüm dünyada bu tarz kullanıcı tecrübeleri mevcut. Zincirin değişimi kronik.

  3. #3
    300E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.659
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Muharrem C.80 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    M271 kodlu 200 motorlarda triger zincirinden müzdarip kullanıcılar. Tüm dünyada bu tarz kullanıcı tecrübeleri mevcut. Zincirin değişimi kronik.
    Bunu yazmak için gelmiştim. Öyle ahım şahım bi kronik problemi yok, M271 motorlarda zincir değişimi mutlaka gerekiyor, onun haricindede fren müşiri bozulup BAS ESP ABS ışıklarını yakıp devre dışı bırakıyor, 60 liralık bir müşür, 97 model W210 dan tut 2012 W204 e kadar var bu sıkıntı.
    2004 Mercedes-Benz W203 C230K
    1994 Opel Astra F GSi

  4. #4
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200k en çok tutulanı ama bana hep 320 si mantıklı geliyor

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  5. #5
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    28
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok yakın arkadaşımda 50binde c180var w203 kasa sport edition. w203 ile 209'un alt yapıları aynı diye bu yorumu yapıyorum.

    Hayatımda kullandığım en ağır direksiyonlu araba. Çok ağır direksiyonu var. Focustan sonra ilk 10km içinde kol ağrısı yaşatıyordu. Belki sport edition diye olabilir bilmiyorum. Birde cam açma kapama butonu içeri giriyor. Serviste tane fiyatı 160tl.

  6. #6
    alpeRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Antalya-Girne
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Clklar güzel araba 209 kasaların kronik sıkıntısı direksiyon pompası çok arıza yapar, abs sensörleri hassasdır birde direksiyonda bulunan açı sensörü çok arıza yapar srs ve esp arızası verir bozulduğunda yakıt olarakta fazladır 2 arkadaşımda clk var birisi 200 kompresör birisi 320 v6 benzin abartmadan söyleyebilirim yakıtları aynı alınırsa 320 almak kafidir.

  7. #7
    mlh_s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İst.
    Mesaj
    153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2005 w209 200 komp. aracım var arkadaşların dediği gibi esp hatasından muzdaribim , eskiden sık çıkardı şimdi haftada bir ayda bir görünür oldu, direksiyonum ağır ama herkeste oldugunu bilmiyordum ağır olmasını seviyorum ben , yakıt olarak şehir içi 12 lt altı hayal diyebilirim sürekli karışık kullanıyorum şehir içi 10 lt görmedim daha , uzun yolda çok uğraşırsan 6.5 lt lere düşebilirsin, hızlanması çok iyi değil onun haricinde uzun yolda iyidir 220-230 rahatça çıkıyor.bazı yedek parçaları aşırı pahalı ama onun haricinde motor olarak bir sıkıntısını görmedim diyebilirim.başka sorun varsa cevaplayabilirim

  8. #8
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aradgm fiyat ağırlıgında hep 200 ler var ama bnde 320 daha mantıklı olur gibi düşünüyorum.
    Aracı günllük kullanmayı düşğnmüyorum ama tutupta 10 günde 1 bindiğimiz aractada sürekli can sıkıcı durumlarla karsılasmak istemiyorum acıkcası..
    Örn direksiyon pompasının ortalama fiystı ne kadar acaba?
    Yakıt hesap kitabı yapan biri degılım sehır ıcı 12-13 bana normal gibi.

  9. #9
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    9.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TR'de tutan 200K olur ama 320 daha keyifli olur ve LPG'li olunca satışı daha kolay bile olabilir Günlükte trafiğe girmezsen 13'ü geçmezsin girersen altına düşemezsin Uzun yolda ekonomiktir ama 120'yle 8, 160'la 9 ortalama yakarak gidiyor o motor. Babamda 2008 E320 var 11binden beri bizde şu an 250bin falan devirmiş olması lazım, servise hatırı sayılır rakamlar bırakılıyor motor büyüklüğü itibariyle tüm sarf malzemeleri x2. Ama o kadar yan gittim gazladım ettim hala tık yok arabada. Arada ufak tefek sensörler falan yenileniyor ama sanzıman diferanasiyel ESP beyni vb. büyük sorunlar yaşamadık ama dediğim gibi ufak tefek derken yine yağ bakımına bile servise girince 600 TL'den aşağı fatura çıkmıyor.

    O kasa harika bir model, değer kaybı asla yaşayacağınızı düşünmüyorum.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •