User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
38 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: AEM Markasının Bir Garip İsteği..

  1. #1
    RedCan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question AEM Markasının Bir Garip İsteği..

    Merhaba arkadaşlar;

    Arkadaşım Amerikdan gelirken boost saati getirmesini istedim. Saat geldi ve araca bağladıktan bir kaç hafta sonra bozuldu. Aracın motoru kapalı konumda iken 0.8x bar, rölantide ise 1.2x bar gösterir oldu. Garantisi, faturası vs olduğu içinde Aem'e mail attım. Saatin yanlış gösterdiğini ve bu problemi nasıl halledeceğimizi sordum. Gelen mailde, bir multimetre ile sensörün voltajlarını ölçmemi eğer belirli sınırlar içerisinde kalıyorsa sensörün değil saatin bozuk olacağını ve garanti kapsamında değiştirebileceklerini söylediler.

    Multimetre ile değerleri okudum ve video şeklinde araç çalışmadan saatin gösterdiği değerleri kendilerine ilettim. Cevap olarak şöyle bir mail geldi;

    "What we can do is get you started with a Field Destroy and have a new sensor and gauge sent out to you. Before we can do this, AEM requires pictures or videos of the gauge and sensor completely destroyed. Once we receive the proof of destroy, we will then ship out a brand new replacement sensor and gauge."

    Bende cevap olarak tam anlamadığımı söyledim. Gelen mail;

    "Please provide a picture of the boost gauge and sensor completely destroyed. Once we receive a proof of destroy, AEM will ship a brand new replacement gauge and sensor to you."

    Çevirdiğim ve anladığım kadarıyla, Gösterge ve sensörü imha etmemi, video ve fotoğraflar ile kanıtlamamı ardından yeni bir Gösterge ve sensörü göndereceklerini söylüyorlar.

    Yanlış anlayıp protesto eder gibi imha etme korkusuyla, size ve daha iyi ingilizcesi olan arkadaşlara danışayım hemde böyle sorun yaşayan/yaşayacak olan arkadaşlara bilgi amacıyla paylaşayım dedim.


    İyi forumları dilerim.

  2. #2
    edr55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    28
    Şehir
    Samsun/İstanbul
    Mesaj
    172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vay be, garip. ben de aynı şekilde anladım, sizdekinin tamamen imha olduğunu adamlara gösterirseniz, size yenisini gönderecekler. ilginç esnaf dediğin

  3. #3
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.460
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu durumu suistimal edenler olmuş sanırımki boyle birşeye kalkışmışlar diye tahmin ediyorum

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  4. #4
    Slmcnsl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Çekmeköy/İstanbul
    Mesaj
    2.632
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende aynı anladım.
    hayret verici

  5. #5
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen bozuk diyip başkasına satan eden olmuştur, adam da kullanılamayacak hale getir yenisini göndereyim diyor sanırım
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  6. #6
    said_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.481
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    siz yinede bir bunları imha etmemimi istiyorsunuz diye teyit e-maili atın sonra yapın.

  7. #7
    SULTANOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Münster
    Mesaj
    6.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen adamların dediği "sensörün ve göstergenin bize sizin trarafınızdan kullanılamayacak hale getirildiğini video veya resimler ile kanıtlandığınız taktirde, size yeni sensor ve gösterge göndereecğiz. Bunun adına da Saha İmhası diyoruz diyor."
    74 model sehpa...

  8. #8
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar saçma değil normalde olması gereken bu.

    Normal şartlar altında biz Yetkili servislerde dahi gareantiden değişen nekadar malzeme var ise önce kodlu şekilde depoya kaldırıp sonrada zorunlu imha sürecine geçerdik. Bunun sebebi "aman bunda bişey yok ya ben bunu satarım" "bu daha baya baya kullanılır" gibi Türk işi huylardan arınmak
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  9. #9
    rain man - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    2.194
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben de aynı şeyi anladım.

    Benzer şeyi bir çok markanın evrensel garantisinde yaşamıştım. Brainvawz marka kulaklığım garanti sürecinde iken bozulduğunda (Hongkong veya singapur'dan geliyordu sanırım) yenisi için garantiye göndermek istediğimde ürün fiyatının yarısı kadar posta ücreti çıkmıştı bu durumu beyan edince bana faturanın da fotoğrafta görüneceği şekilde kulaklığı kırıp parçalara ayırmamı istemişler ve gönderdiğim fotoğraf sonrası yenisini kargolamışlardı. Suistimalin önüne geçebilecek bir uygulama.

  10. #10
    pirasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    video istemeseydi imha ederken, aynı parçalarla bir kaç kere yenisini alabilirdin
    turbocuk istiyoruz

  11. #11

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    2.338
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zamanında aem meth pompasında sorun yaşadık aynı şekilde kırıldğını gösteren video yollayıp yenisini gönderdiler.
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dün akşamki yarıştan önce start verecek olan hatun dediki elimi bı yerıne götürüp : kazansanda kaybetsende bu senın ama kazanırsan hepsi senın , iliğimi guruttu gevurun gızı yarışı kazandıktan sonra

  12. #12
    Eray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    653
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha önce farklı ürünlerde farkı markalarda da duydum aynı şeyi. İmha edilip kullanılmaz hale geldiğini görmek istiyorlar ondan sonra gönderiyorlar yeni ürünü
    '14 Seat Leon TDI

  13. #13
    fthdrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Fikirtepe
    Mesaj
    10.070
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    235 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pirasa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    video istemeseydi imha ederken, aynı parçalarla bir kaç kere yenisini alabilirdin
    İşte benim yurdumun güzide insanı

  14. #14
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ımha vıdeosunu buraya eklersenız bızde ızleyelım

    dogru olanı ıstıyor Aem

  15. #15
    jRMix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    427
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ürünün onlara gitmesi ve süreç uzun olduğu için direk ürün gönderimi yapacaklr ancak elinizdeki ürünle tekrar masuriyer oluşmaması için ürünün kullanılamayacak duruma gelmesi gerekiyor yani video altında önce tarihi saati söyleyin sonra maili gösterin daha sonra ürünü estetik çekiş darbeleri ile paramparça edin

  16. #16
    AşkınS. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    Zonguldak - İstanbul
    Mesaj
    6.780
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biz Türkler olarak işin çakallık boyutunda olduğumuz için bize tuhaf geliyor
    Sorsan biz müslümanız

  17. #17
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni iş kolu. Aem den ürünleri alıp parçalayıp 10 larca fotograf çekip internetten insanlara satış yapmak

    Şaka bir yana adamlar gayet mantıklı birşey istemişler geri göndermeni istemedikleri için kullanılmaz hale getir diyor

  18. #18
    BERKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aem xseries wideband almıştım bende 2.haftada saat bozuldu garantili olmasına rağmen video çekip attım onlarda saati amerikaya yollamamı inceleyip garanti kapsamı dışındaysa 75 dolar servis ücreti 50 dolarda kargo ücreti alacaklarını söylediler saati çöpe attım bende keşke banada böyle bi teklifte bulunsalardı

  19. #19

    Üyelik
    Jun 2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    27
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aem x serisi widebant almistim. 8 ay sonra ekrani bozuldu. Aem e detayli video cekerek mail attim. Satin aldigim firma, urunun faturasi vs istediler yolladim. Urunun elektrik tesisatinda bir problem olmadigini vs belirttim (ceviriden) sonrasinda bir ek yolluyorlar. Urunu garanti kapsamindan degisicek diye. Ek te ki formda kredi karti bilgilerin adres bilgilerin, islak imza vs doldurup geri mail istediler. Aem in dedigi “Urunu teslim alinca 3 is gunu icerisinde bozuk olan urunu videolu bir sekilde imha edin arkadaki seri numarasinida cekerek. Eger 3 gun icerisinde imha etmeyip bize bir bilgilendirme yapmaz iseniz 140$ lar cekiceklerini soylediler. Video olu bir sekilde imha edip kanitini atinca bir problem olmuyor. Tabi urunu DHL ile yollucaklari icin gumruk problemleri vs var. Benim urunum gumruge takildi ve kutu iceriginden dolayi sahsa teslim edemeyiz demislerdi. Gumruk musavirligine gitmem soylendi vs. Bende fazla ustelemedim urun kaldi oyle.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •