User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
54 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: K.v.k.

  1. #1
    olcay_bora
    Misafir

    K.v.k.

    aylar önce kvk bakırköy 2 şubesine telefonu kargoyla gönderdim. 30 iş günü fln tarih oldu ne arayan var ne de telefon ama sistemde gözüküyor hatası imeisi fln. arıyorum her gün sabahtan akşama kadar bir türlü operatore baglanamıyorum. kvk ana merkez 216 kodlu bir numara var o da öyle bir türlü iletişim kuramıyorum hiç bir yetkili ile. mail atıyorum cevap gelmiyor faks çekiyorum yine yok illa oraya gidip olay mı çıkartmam lazım kvk ile böyle bir sorun yaşayanınız oldu mu hiç ne yapcm

  2. #2
    murat-m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana bi mail at bakalım imei kodunu ve gönderdiğin kargoyu ara bakim bora kim teslim almış.muratmng@hotmail.com

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Telefonu verdıkten sonra en fazla 1 ay iş gunu sonunda telefon elınızde olması lzm..eger gelmediyse gidip görüşün derim..

  4. #4
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    1.032
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bakırköy kvk cidden kötü bir servis herkezi mağdur ediyorlar...

  5. #5
    CaNeR54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Adapazari / SAKARYA
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    30 İş günü gectiyse itiraz edebiLirsin , bende zamanında 6670 vardı sıfır aLmiştim iLk cıktıgında 970 ytl ye birkac ay sonra telefon kendi kendine kapanmaya bişeLer oLmaya başLamişti yoLLadik garantiye 1 ay sonra geldi gene arıza devam etti tekrar yoLLadık gene bekledik 1 ay sorun bitmiştide artık daraLmiştm tekrar yoLLadık değiştiriLmesini taLep ettik sonra sıfır yoLLadıLar aynı hatadan 3 kere yoLLarsan değiştiriyorLarmiş. Dediğim gibi 30 iş günü bekLemen Lazım zaman gectiyse tüketici hakLarına git zaten firmaLarın gözü korkuyor hemen hızLandırıyorLar. Sony we digitürkü tüketici hakLarına wermiştik 2 sindede kazandık

  6. #6
    olcay_bora
    Misafir
    7 gün çalışıyorum oraya gitmeyede vaktim olmuyor gitmeyincede sallamıyorlar sanırım.

  7. #7

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  8. #8

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 hafta öncede biz KVK ya telefon bıraktık. Nokia N76 telefonun renkli yerleri pul pul soyuldu. Bugun aramışlar, yapılacak birşey yok gelin alın diye. Kızarkadaşım almaya gitti. Nokia bu tür şeyleri garanti dışı bırakıyor bizlik bişii yok demişler. Yesyeni telefon. Nokia nın telini vermişler. Arıcaz. Sonuç çıkmaz ise şikayetvar.com ellerinden öper artık. Seve seve değiştirmezler ise.....

  9. #9
    BLuEBoY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.738
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    bende beşiktaş kvk da n73 ümü yaptırdım bana verılen fiyatta ekran degişimi,joyıstık değişimi,hoparlör değişimi ve yazılım sorunu tamırı vardı 3hafta sonra teli alabıldım sadece ekranı ve joyıstigi deiştirmişler aldıgımda aceleyle kontrol edemedım sonrada gitmeye fırsat olmadı joyistik tuş yıne sapıtmak üzere insanı telefondan sogutuyolar...
    Alıntı AhmetYılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben bisikletle bile gitsem yanıma blueboyu alırım beyler kırılmayın...
    Murat Ç. ( ZiYa Corsa ) - ( KN 206 RC ) - ( VU GOLF VII ) - ( PM FABİA III)

  10. #10
    olcay_bora
    Misafir
    giriim bakim şu siteye

  11. #11
    orhansah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    48
    Şehir
    TrackTürk
    Mesaj
    3.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en güzeli ucuz telefon alıp bozulunca atmak valla. bunlarla uğraşmak hayattan soğutur adamı

  12. #12
    y@sin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynısı Kız arkadaşıma oldu tüketici Hakları mahkemesine başvurdu vs orasıda dedi noterden yazılı kağıt almanız lazım gittik noter e bi tanıdığımız vardı yardımcı oldu ihtarname yazdı Yetkili teknik servis e tüketici haklarına tekrar gitmeden hal oldu olay sıfırıyla değiştirdiler

    Tabi biraz uğraşmak lazım..

  13. #13
    ondertopcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.983
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende telpada çalışıyorum. 30 iş günü aşmış cihazları değişim yapmak zorundalar. eski cihazını kabul etme sakın, yenisi versinler.
    EkN garage

  14. #14
    desibel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesinlikle yenisini alman lazım bence binim laptopu öle verdiler sıfır
    Biz hayatı mayaların takvimine göre değil ALLAH ın taktirine göre yaşarız

  15. #15
    Buğra A. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    3.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beni dinlersen eğer telefonunun sıfırını almaya bak. KvK'dan bende çok şikayetçiydim zamanında. Garantili bir telefon alıyorsunuz ve bunu siz normal bir şekilde kullandıktan sonra arızalanmaya başlıyor. Belirli bir sebebi yok. Belki software hatasıdır yada yanlış programlanmış olabilir diye düşünüyorsunuz. Götürdüğünüz zaman bunu kullanıcı hatası olarak görüyorlar.

    Telefonu vur at kafasına işte Telefonu verdim 2 hafta sonra geri verdiklerinde bariz bi şekilde telefonu düşürdükleri belliydi. Çünkü kasasında ufak çatlaklar vardı. Gittim ve sıfırını vermezlerse tüketici haklarına başvuracağımı söyledim. Müdürleriydi sanırım, git nereye başvuruyorsan başvur gibisinden bir laf etti. Gittim. 2 hafta sonra yeni cihazınız gelmiştir gelip alabilirsiniz diye aradılar

    Hakkını ara Bora'cım. Gavur değiliz sonuçtaki bize böyle bir hizmet yapsınlar

  16. #16
    kop42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Dikmen
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı olcay_bora Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aylar önce kvk bakırköy 2 şubesine telefonu kargoyla gönderdim. 30 iş günü fln tarih oldu ne arayan var ne de telefon ama sistemde gözüküyor hatası imeisi fln. arıyorum her gün sabahtan akşama kadar bir türlü operatore baglanamıyorum. kvk ana merkez 216 kodlu bir numara var o da öyle bir türlü iletişim kuramıyorum hiç bir yetkili ile. mail atıyorum cevap gelmiyor faks çekiyorum yine yok illa oraya gidip olay mı çıkartmam lazım kvk ile böyle bir sorun yaşayanınız oldu mu hiç ne yapcm
    ürünü kargoya verdiğinde sana verilen tesellüm fişindeki no ile kargoyu ara ürününü k.v.k serbisinde kimin teslım aldığını öğren hangi tarıhde teslım alındıgını öğren.çünkü k.v.k servisi demesın ürün elimize geç ulastı vs die işini sağlama al teslım aldıklarından 15 ılerısını hesapla 15 gün içinde sorunun çözülmedi ve yerine kulanabılecegın bır cıhaz vermedıler maduriyetını gıdermek için herhangi bişekilde servis seni aramamışta 30 iş gününü beklemişsin hala sonuc yok maillerinede cevap veren yok ne güzel güzel ce bir mail hazırla sanayı bakanlıgı tüketici kısmına aynı maılıde k.v.k servisine forward et sorunun muhakak çözülcektir
    et giren yere dert girmez.

  17. #17
    mgnPower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    anC@Ra
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Chatin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende sigorta sirketimden iptal edilen kasko policemin parasini alamadim buraya uye oldum ama bu seferde sihkayet yazamadim. yuz elli kere uye adi sifre istiyor ama bir turlu sikayet yazdirmiyor... burayida sikayet etmek lazim.

  18. #18
    olcay_bora
    Misafir
    hakkımın peşimi bırkmam Buğra yrn adliyede tüketici haklarına kagıt vercem şikayetvar a da bildirdim diğer gerekli yerlerede müracat ediyim sıfırı gelsin

    kop42 aradım kargoyu kimn hangi tarihte teslim aldıgını öğrendim mailimi hazırlcam şimdi sanayı bakanlıgı tüketici kısmına

    mgnpower ben üye oldum üye adını _' li yapmıştım ama giriş yaparken _ koymadn yazdm oldu girdi hemen

  19. #19

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Köln - Izmir
    Mesaj
    4.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mgnPower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende sigorta sirketimden iptal edilen kasko policemin parasini alamadim buraya uye oldum ama bu seferde sihkayet yazamadim. yuz elli kere uye adi sifre istiyor ama bir turlu sikayet yazdirmiyor... burayida sikayet etmek lazim.
    siteyı kapat bastan ac o zaman oluyor..

    Bende daha dun bu sıkıntıyla karsılastım

    N82 kullanıyorum bozuldu telefon gonderdım 1 ay sonunda aradım dedım bole bole telefon nerde? dedıler yenısını gonderıoruz bıraz bekleyın tamam dedım. 1 ay daha gectı daha gecen hafta aldım telefonu yenısını gondermısler ancak telefon kayıtlı deıl ve ıngılızce

    Aradım bu tabırle bana verdıgınız cıhaz kacaktır vs. dıye. telefon hala kapalı sacma sapan laflar edıyolar.

    0212 337 17 17 ıle gorusmenı tavsıye ederım buradan cok cozume ulastım sımdıde onlar cozucekler sanırım
    KA Style

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •