User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: Mercedes c250 egzoz hk. Yardim

  1. #1

    Üyelik
    Mar 2016
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    242
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Mercedes c250 egzoz hk. Yardim

    Öncelikle merhaba, tanışma konumdan sonra forumda açtığım ilk konu oldu bu. Eğer yanlış bir yere açtıysam kusura bakmayın.

    c250 1.8 cgi coupe 204 hp için, arka tarafa difüzör ve c63 4 çıkış egzoz planı yaptık.

    Bu araç standart 1.6 araçlara göre biraz daha iyi sese ve ciğere sahip. Bu duruma güvenerek son susturucu iptal etsek, 4 çıkışla hem güzel bir görüntü hemde ufaktan bir ses alabilir miyiz? İnternette araştırdım ama genelde tamamen egzoz yapılan araçlar var. Son susturucu iptaliyle nasıl ses çıkar hiç fikrim yok.

    Emil ve İskender'e gittim. Son susturucu iptal yaparız dediler. Maslakta difüzör içinde biriyle konuştum.

    Öte yandan alt devirler ölür, basınç azalır gibi şeyler söyleyenler oldu. Kayda değer bir fark olacağını sanmıyorum ama dikkat etmem gerekir mi?

    Egzoz konusunda bilgim ve tecrübem sıfır. Muayenede son susturucu iptali sıkıntı olur mu onu bile bilmiyorum. Değerli fikirlerinize ihtiyacım var.



  2. #2
    SK10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2017
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben pek yakıştıramıyorum böyle 1.6 f30 1.6 c180lere egzoz sesi falan ama sen son iptali yapsan kimseyi üzmez abi coupe araba 1.8 hacim biraz homurdasın yeter bence öyle komple falan girme hiç gerek yok
    20’WW PASSAT 2.0TDI 240HP 4MOTİON ELEGANCE

  3. #3
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0-100 7 saniye değil mi bunun. Bence egzoz sesi çıkması hoş olur.
    Millet 0-100ü 10küsür saniye olan reno motorlu dizel c serilerine 19 jant koyup amg mamg yapıyor, görüntü 500hp içerik 100hp.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  4. #4
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Kapadokya
    Mesaj
    1.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Muayene yakınsa erken girin, egzoz da fıstık gibi olur. Hatta yazılım ve hava filtresi ile desteklerseniz çok süper olur . Yalniz İskender fiyat olarak pek güldürmeyebilir. Emil de baya iyi .

  5. #5
    enesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.504
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 çıkış AMG yerine son u iptal edip zarif bi egsoz ucu yaparsanız daha iyi durabilir.

    yakıştıramıyorum pek c coupe lere 4 egsozu .

  6. #6

    Üyelik
    Mar 2016
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    242
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SK10 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben pek yakıştıramıyorum böyle 1.6 f30 1.6 c180lere egzoz sesi falan ama sen son iptali yapsan kimseyi üzmez abi coupe araba 1.8 hacim biraz homurdasın yeter bence öyle komple falan girme hiç gerek yok
    Bende öyle düşünüyorum. Hafiften homurdasa çok tatlı olur.



    Alıntı Octane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0-100 7 saniye değil mi bunun. Bence egzoz sesi çıkması hoş olur.
    Millet 0-100ü 10küsür saniye olan reno motorlu dizel c serilerine 19 jant koyup amg mamg yapıyor, görüntü 500hp içerik 100hp.
    Evet 7 küsür saniye. Bende sizinle aynı fikirdeyim fenerbahçe sahili bir görmeniz lazım, f30'dan soğutuyor insanı.



    Alıntı bkaraca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Muayene yakınsa erken girin, egzoz da fıstık gibi olur. Hatta yazılım ve hava filtresi ile desteklerseniz çok süper olur . Yalniz İskender fiyat olarak pek güldürmeyebilir. Emil de baya iyi .
    Muayeneye daha var, kalsın bakalım sonra muayeneye giderken taktırırız geri. Nasıl olacağı da belli değil daha zaten.

    Yazılım hiç düşünmedim. Hiç yapan var mı, sorun çıkarır mı en ufak fikrim yok. Bu motorlarda zincir sorunu oluyor ilerleyen zamanda. Belki zincir için risk oluşturabilir.

    İyi haber, bir kaç hafta önce KN kutu içi filtre taktırdım şuan arabada var. Aklımda ekstra sprintbooster fikri var ama o konuda da pek bilgim yok, önce egzozu halledeyim.


    Emil 150 lira daha uygun fiyat verdi. İskender'le pazarlık etmedim belki fark biraz daha azalır.


    Alıntı enesy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4 çıkış AMG yerine son u iptal edip zarif bi egsoz ucu yaparsanız daha iyi durabilir.

    yakıştıramıyorum pek c coupe lere 4 egsozu .
    Fikriniz için teşekkürler. c180 olsa bende hayatta yaptırmazdım. Bakalım çok abartılı durursa hevesimizi alınca döneriz orijinale artık.

  7. #7
    onn_dear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    TR-MERSIN
    Mesaj
    2.956
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Son iptali için bence çok araştırmaya gerek yok .sonu iptal edin baktınız kafaniza yatmadi istediğiniz gibi olmadı taktirin geri. Pek bir maliyeti olmaz zaten son iptalinin.
    History;
    1.6 GLI corolla / 1.6 IES civic / 1.4 IS civic/ 1.6 TDCI focus2 / 1.6 TDCI focus3 / 1.2 TSI Golf7 / 1.4 TSI Leon FRed / 1.6TDI DSG B8 Passat / Audi A3 Sedan 1.6TDI DSG

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •