Beyler merhaba.
Geçen hafta maalesef aracım büyük bir sesin ardından stop etti ve yolda kaldı. Aracı çektik ve söktük. Hararet yoktu, yağsız kalma durumu da yoktu. Ama krank yüzeyi ve yatak yüzeyleri hep zımpara gibi olmuş. Şimdi bunları değişmemiz gerekecek bunda tamamız. Ama ustam motor alt bloğunun da değişmesi gerektiğini söyledi. Şimdi size sormak istediğim şu. Aracın sadece krank ve yatakları sorunluyken neden kırık çıkık çatlak olmayan alt motoru komple değiştirmem gerekiyor?
İşin kötü kısmı benden kendi bloğumu istiyorlar ve yerine verecekleri blok için boş 110 dolusuna 200 bin lira civarı fiyat veriyorlar. Sebep olarak da motora daha önce gömlek çakıldığı için tekrar gömlek çakmanın sağlıklı olmayacağı. 4n15 2018 L200 motor alüminyum motor olduğu için 2. kez gömlek çakmak olmaz dediler. Sizce durum nedir bir doğruluğu var mı? Ne yapmak gerekir?