User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
32 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: DV değişimi?

  1. #1
    Future_King - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    DV değişimi?

    Arkadaşlar Vw golf v Gt lerin kronik rahatsızlıgı sanırım DV yırtılması.

    Arac stokken cok bi problem olmuyor fakat güç artışlarında yırtılıyormuş snrm.

    Önceden önlemini almak adına sizce nasıl bir uygulamaya gidilmeli?

    örneğin Başka bir DV takmak (207 rc lerdeki gibi) mumkunmu=?

    teşekkürler.

  2. #2
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sesde fark oluyor mu yırtdıldığında

    perf harici
    nasıl anlaşılıyor cem?
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  3. #3
    can_ank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Basınc saatı varsa yüksek devirde basınc kacırmasından anlaşılabilir herhalde. Bu arada 207RC ye golf gti da s3 dv'i de oluyor. Sizinkinin de girişi gti ile aynı ise size de s3 dumpvalve i olur herhalde. Ankara'da su an ellerinde yok ama 15 gune gelirmiş fiyatı da 150 Tl.

  4. #4
    Future_King - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ses ile anlaşılmıyor. allahtan gt lerde standart olarak boost göstergesi var sanırım ordan düşük olduğu için kaçırdığını anlayabiliorsun...tabi bide performans olarak etkisi var.

  5. #5
    Future_King - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı can_ank Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Basınc saatı varsa yüksek devirde basınc kacırmasından anlaşılabilir herhalde. Bu arada 207RC ye golf gti da s3 dv'i de oluyor. Sizinkinin de girişi gti ile aynı ise size de s3 dumpvalve i olur herhalde. Ankara'da su an ellerinde yok ama 15 gune gelirmiş fiyatı da 150 Tl.
    onu servise sormak lazım tabi ama bazı servisler bizlerden daha bilgisiz...

    benimki çok şükür sağlam fakat chip uygulaması düşünüyorum ilerde önceden tedbirli olmak lazım.

  6. #6
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı can_ank Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Basınc saatı varsa yüksek devirde basınc kacırmasından anlaşılabilir herhalde. Bu arada 207RC ye golf gti da s3 dv'i de oluyor. Sizinkinin de girişi gti ile aynı ise size de s3 dumpvalve i olur herhalde. Ankara'da su an ellerinde yok ama 15 gune gelirmiş fiyatı da 150 Tl.
    ben iyice şüphelnmeye başladım ya
    std basınçlarda prob. yok ama basınç yükselince düşüyor bir de ruhaf bir ıslık sesi gibi bir ses....
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  7. #7
    Jem89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    41-34-20
    Mesaj
    3.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Affınıza sığınarak..Öğrenmek için soruyorum..Nedir DV ?

  8. #8
    Future_King - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dump Valve

  9. #9
    Jem89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    41-34-20
    Mesaj
    3.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Future_King Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dump Valve
    Ben başka birşey sanmıştım..Teşekkürler..

  10. #10
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Chip uygulaması ile GT nın stock DV sı dayanmıyor ve yırtılıyor.Suan forge un sıtesındede GT ıcın DV yok tek care cıkana kadar servısten yenısı almak gerekıyor sorun olması durumunda.Zaten yırtılmaya basladıgında araba barız b sekılde yurumemeye baslıyor,tecrubeyle sabit

  11. #11
    RCpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ist - erenköy
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı problem 207 rc / gt de var.
    boost basıncı benim araçta max 13.1 psi (0.9bar)




    stage 3 çipte bu 1,4 lere kadar yükseltilince sorunlar başlıyo.
    s3 valfiyle değiştirin diyolar.


  12. #12
    Future_King - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ama sanırım seninki denenmiş ve memnun kalınmış değilmi?

    benimkinin henuz alternatif çözümü yok sanırım.

  13. #13
    Cihan
    Misafir
    Orjinali almak zaten bir işe yaramayacaktır, nelerin uyduğunu araştırıp söylendiği gibi daha iyi bir şey almak gerek gibi duruyor.

  14. #14
    outlaw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vw gt yi cikardiktan sonra 3 kere dvlerini yenilemek durumda kaldi cunu dayanamama problemi vardi , son cikanlarin parca numarasi vardi bende bulursam buraya yazarim.dv yirtildigi zaman aracta bariz guc kaybi oluyor hemen hissediliyor.en yeni üretilen s3lerdede o bahsettigim son üretilen dv var gayet dayanikli , ikisi arasindaki (ilk üretim ile son üretim dvler) farki fiziki olarakta gördüm gercekten cok farklılar...
    !! Yngwie J. Malmsteen !!

  15. #15

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jem89 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Affınıza sığınarak..Öğrenmek için soruyorum..Nedir DV ?
    ben de soracaktım ama çekindim sağol

  16. #16
    Oytun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s3 lerin valfide gidiyor bi süre sonra

    forge çözümü ...

  17. #17
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben de soracaktım ama çekindim sağol
    açılımı diverter valve vag grubu araçlarda yani audi seat volkwagen skoda turbonun basıncını içerde tutmak vites geçiçlerinde basıncın kaçmasını önlemek ve sürekliğini sağlama amaçlı dump valve denen bir parça vardır bu parça orjinalinde oem part versionuna göre ya 0.5 yada max 1.0 bar basıncı tutabilir mesela passatlarda 0.5 rs4 de 1.0 bar dır sen 0.5 lik valfe 1.0 bar ve üstü basarsan hem basıncı sürekli tutamaz hemde içindeki sistem plastik olduğundan yırtılırr basınç kaybeder bu parçanın iç mekanizması demir olan ve daha yüksek basıncı daha sürekli tutabilen versiyonuna diverter valve denir bailey forge en iyi dv üreten firmalar arasındadır umarım fikir verebilmişimdir ne olduğu hakkında
    ..::PASSATURBO1::..

  18. #18
    Future_King - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı outlaw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vw gt yi cikardiktan sonra 3 kere dvlerini yenilemek durumda kaldi cunu dayanamama problemi vardi , son cikanlarin parca numarasi vardi bende bulursam buraya yazarim.dv yirtildigi zaman aracta bariz guc kaybi oluyor hemen hissediliyor.en yeni üretilen s3lerdede o bahsettigim son üretilen dv var gayet dayanikli , ikisi arasindaki (ilk üretim ile son üretim dvler) farki fiziki olarakta gördüm gercekten cok farklılar...
    bulursan parça numarasını sevinirm.gerçi en kotu yedek parçadan öğrenilir sanırım.
    saol.

    Alıntı Bullet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s3 lerin valfide gidiyor bi süre sonra

    forge çözümü ...
    Oytun bildiğim kadarı ile Forge un DV si yok henuz GT için?

  19. #19
    RCpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ist - erenköy
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Future_King Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bulursan parça numarasını sevinirm.gerçi en kotu yedek parçadan öğrenilir sanırım.
    saol.



    Oytun bildiğim kadarı ile Forge un DV si yok henuz GT için?
    parçanın kodu bu.
    06F-145-710-G

    bu valfin kullanıldığı araçlar:
    Audi S3 2.0TFSI,
    Seat Leon Cupra 2.0TFSI,
    VW Golf V 2.0 TFSI Edition 30
    Skoda Octavia V RS 2.0TFSI

    bütün tfsi motorlar bunu kullanır ama en son sürülen güncel parça audi de kullanılıyor. "G" simgesi bunu belirtir.
    bunları üreten tek bir firma var almanya da pierburg diye bi firma.

    ilk sayfadaki resimde bu parçayı gösterdim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •