User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 175 HP lik Araba Dyno da Niye 200 HP cikar???

  1. #1
    burakbay
    Misafir

    175 HP lik Araba Dyno da Niye 200 HP cikar???

    arkadaslar 2006 model vectra 2.0 turbo aracim var. fabrika verisine gore 175hp(129kw) 265nm tork. fakat 3 farkli dyno da olctugumuz de arac 201hp 307nm tork cikiyo. fakat 200hp lik arabalarla (audi a4 2.0T quattro, opel astra 2.0 turbo) kalktigimda ayni gidemiyorum araci 2.el aldigim icin eski sahibi chip mi yaptirdi diye dusundum serviste ecu resetlendi tekrar olculdu yine ayni degerler cikti. sizce nedeni ne olabilir??

  2. #2
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önemli olan arabanın yere verdiği güçtür.O kaç hp çıkıyor dyno çıktısını buraya koysan da daha detaylı baksak

  3. #3
    muRattini - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaçıncı viteste dyno ya girdiniz ?

  4. #4
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200hp olan 2 aracın aynı gideceği diye birşey yok. Tork-beygir eğrisi 200hp'ye hemen çıkıp 170lerde gezebilir

  5. #5
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni nesil turbo benzinli araçlar 1:1 e en yakın dişli oranında güç ölçtürmelidirler..

    Torku ise en yüksek dişli oranında ölçtürsünler..

    140 hp TSI 4. vites 140 hp 5. vites 160 hp 6.vites 175 hp veriyor..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  6. #6
    citiay
    Misafir
    fabrika verileri ile sonraki ölçümler arasında fark olabilir kasa farkı ve mekanikteki bir sıkıntı yüzünden geride kalmış olabilirsin

  7. #7
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    bildiğim kadarıyla aracınız 1-2. viteslerde 0,6 bar turbo basıncına sahipken diğer viteslerde 0,8 bar basınca sahip ilk kalkışta etkiler buda doğrudan.

  8. #8
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ciğer sağlam ondandır

  9. #9
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynı aracı yurt dışında ölçtürenler kaç çıkarmış baktınız mı?

  10. #10
    burakbay
    Misafir
    Alıntı ICE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önemli olan arabanın yere verdiği güçtür.O kaç hp çıkıyor dyno çıktısını buraya koysan da daha detaylı baksak
    scanner olmadigi icin buraya koyamiyorum bi internet cafeden falan scan edip koymaya caliscam. tekerlek gucu 172 hp cikiyo...

  11. #11
    burakbay
    Misafir
    Alıntı IMPREZA MANIAC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı aracı yurt dışında ölçtürenler kaç çıkarmış baktınız mı?
    BSR nin internet sayfasinda standart dyno sonucu 183 hp yaziyo

  12. #12
    burakbay
    Misafir
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni nesil turbo benzinli araçlar 1:1 e en yakın dişli oranında güç ölçtürmelidirler..

    Torku ise en yüksek dişli oranında ölçtürsünler..

    140 hp TSI 4. vites 140 hp 5. vites 160 hp 6.vites 175 hp veriyor..
    benim araba icin de 1:1 e en yakin vites 4. vites mi oluyo??

  13. #13
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakbay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim araba icin de 1:1 e en yakin vites 4. vites mi oluyo??
    galiba 4. viteste en yakın oluyor. vites oranlarını bulamadım ama f40 6 ileri manuel ise 4 viteste ölçtürmelisin.

  14. #14
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GEnelde 5 ileride olsa 6 ileride olsa 1 e 1 e en yakın 4.vites oluyor..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  15. #15

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6 ilerilerde genelde 5. vitestir 1 e en yakin olan oranli disli.
    gucunun yuksek cikmasinin nedeni tr deki dynolarin cogu yuksek olcuyor sebep o.
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  16. #16
    aphelion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakbay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    scanner olmadigi icin buraya koyamiyorum bi internet cafeden falan scan edip koymaya caliscam. tekerlek gucu 172 hp cikiyo...
    Önemli olanda tekerlek gücüdür zaten problem oldugunu sanmıyorum.

  17. #17
    Yiğit Ş. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6 ilerilerde genelde 5. vitestir 1 e en yakin olan oranli disli.
    gucunun yuksek cikmasinin nedeni tr deki dynolarin cogu yuksek olcuyor sebep o.
    kimseye *** atmak yada senin sölediğini karalamak için yazmıyorum bunu. sadece meraktan.
    fazla ölçüyor ise bu dynolar hiç mi stock araba çıkarışıp ölçülmemiş bu dynolarda?

  18. #18
    Rockford - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Mugla
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aphelion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önemli olanda tekerlek gücüdür zaten problem oldugunu sanmıyorum.
    dynodaki gucune gore teker gucunde problem yok evet normalde, stock gucunu dusununce 175hp motorda ureten aracin tekerde 172hp verebilmesi epey bi zor

  19. #19
    aphelion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rockford Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dynodaki gucune gore teker gucunde problem yok evet normalde, stock gucunu dusununce 175hp motorda ureten aracin tekerde 172hp verebilmesi epey bi zor
    Evet haklısın ben karıştırdım 200 hp de tekerlek gücü 172 veriyor galiba.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •