User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Evo x tune!?

  1. #1

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation Evo x tune!?

    şimdi problem şu elimizde evo x var basınç peak olarak 1,67'leri görüyor sonra düşmeye başlayıp nerdeyse 0,7'lere geriliyor. şimdi bu basıncı sabitlemek için evc alsak stock motorda zararı ne kadar olur veya evc yanında f-con'da alsak daha mı iyi olur?
    Kısaca ayar için EVC ve F-CON almayı düşünüyorum ama stock motorda yani turbo upgrade vs. yapmadan gereksiz para mı harcamış olurum?

  2. #2
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne var aracta suan ? birde peak kacbinde ve 0.7 yi kac bin devirde goruyorsun ?

  3. #3
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tuner tavsiyesine bagli bisey bu; dusen basinc icin EVC'den gain ile biraz duzeltme yapar ama kurcalayan kisi karar versin bence
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  4. #4

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araçta hks : racing suction kit (cai), komple legamax egsoz ve cat iptali, blow off , camp2 ve sensörleri var.
    peak 3-4k devirde görüyor devir yükseldikçe azalıyor. 0,7'leri 7000 civarı görüyor.

  5. #5

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tuner tavsiyesine bagli bisey bu; dusen basinc icin EVC'den gain ile biraz duzeltme yapar ama kurcalayan kisi karar versin bence
    özgün'ü hergün bulmak ne mümkün izmir'de zor oluyor ayar bile yaptıramadık

  6. #6
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araçta hks : racing suction kit (cai), komple legamax egsoz ve cat iptali, blow off , camp2 ve sensörleri var.
    peak 3-4k devirde görüyor devir yükseldikçe azalıyor. 0,7'leri 7000 civarı görüyor.
    suan gordugun basinc normal . ama bunu onurunda dedigi gibi tunerin halleder . bisi almasanda olur open ecu olmasi lazim evo x lar . ozgunle irtibata gec obd icin kablo yoksa onda kablo seti alirsin . evc felan ugrasmana gerek yok bence .

  7. #7

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özgünle konuşabildiğim kadar konuşuyorum f-con gerek yok dediler evc için konuşmadık ama hks sağlıklı olarak 372hp almış tek eksiğim f-con ve evc.

  8. #8
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlis bilmiyorsam reflash olabilen bir ecuya sahipsin zaten , mafla yurudugun surece fcon a ihtiyacin yok . ha aslinda bununda kararini ozgun verir bi nebze ama . nekadar guc istedigine de bagli .

  9. #9

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [Format model year vehicles?]| [CBA As of December 1919-CZ4A?] |
    |-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
    | Engine type | 4B11 | |
    |-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
    | Transmission | TC-SST | |
    |-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
    | Intake | Kansai | [KABONEADAKUTO?] |
    | | HKS | Racing Suction [Air Filter] |
    | | HKS | Intake Pipe Kit |
    |-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
    | Exhaust | HKS | [LEGAMAX?] Premium muffler |
    | | HKS | Downpipe |
    | | HKS | Center Pipe |
    | | HKS | Cataylitic Converter |
    |-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
    | Electronic Components | HKS | CAMP2 |
    | | HKS | EVC V |
    | | HKS | F-CON IS Kansai Spec |

    | Power & Torque | (Current) 377 hp @ 6,230 rpm, 366 lb/ft @ 4360 rpm |
    | | (Stock) 294 hp @ 7,020 rpm, 336 lb/ft @ 4040 rpm |
    |-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

  10. #10
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi buschur varken nie hks mallari kullaniyosun ki ?

  11. #11

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlis bilmiyorsam reflash olabilen bir ecuya sahipsin zaten , mafla yurudugun surece fcon a ihtiyacin yok . ha aslinda bununda kararini ozgun verir bi nebze ama . nekadar guc istedigine de bagli .
    sende subaru vardı sanırım. Basınç'ın düşmesi normal mi bu kadar fazla. tabi bu arada yağ sıcaklığım 110 derecelere çıkıyor.
    tuner karar vermelide tuner'i bulmam cumhurbaşkanına ulaşmaktan zor oluyo.

  12. #12
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    normal basincin dusmesi ben de protune varken peak basincim 1.3 du 5500 sonasinda 0.8 lere kadar iniyordum kademe kademe. normal bence basincinin dusmesi . evo x larda reflash li araclarda bile cogu peak degeri ile cont degeri baya farkli olabilior . tabi aynen onurun dedigi gibi gain le sabitlemek yada biraz daha yukarda tutmak mumkun . sorun olucak bi sey degil bence . ayrica bovu sok bosa zenginde kaliyordur aracin .

  13. #13

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buschur ilk defa duydum

  14. #14

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zenginde kalıyor zararı varmıdır yani boşunamı almış olduk bow'u

  15. #15
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi yarari yok bosa benzinle yikiyosun pistonlari , fazla benzin harciyosun , bide ses var . gerek yok yani tekrar disari bosalttigin havayi turboya geri gonderirsen zaten intake de var yine ses duyarsin .

    buschur a burdan bakabilirsin youtube dan da videolarina ulasabilirsin

    https://secure.buschurracing.com/cat....php?cPath=193

  16. #16

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buldum sitesini o zaman biraz daha kullanıp sökeyim bari daha yeni aldım

  17. #17
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.youtube.com/watch?v=49Now4HVRis

    Buschur Flash the car made 338 TQ and 320 WHP.

  18. #18
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    elimde 2 tane evc6 var istersen
    Built to fall....

  19. #19
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    suanki setup ta fcon agerenk yokevc siz orjinal Ecu ile yaklaşık 1.3 lerde yürüyebiliyorsun kesiciye doğruc afrnin 10 olması zengin ama arabana aşırı sekilde zarar vermez sadece güç düşüklüğü ve safe olduğumanasına gelir yani 10 un çokçok altında ise ayrı tabiki ama mitsubishi öle bişey yapmaz

    buschur amcamı bilmeme ama hks egzantiriğini bile çıkardı


    Hks bu araçtan yaklaşık 580 beygirç ıkardı orjinal makina ile Tsukuba pistindede testlçeri var 3240 var üstünde
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •