User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
28 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Bravo HGT mk2 Dyno Sonucu

  1. #1
    ChackaL
    Misafir

    Bravo HGT mk2 Dyno Sonucu

    Bugün aracımı dyno'ya çıkarttım ve sonuç hiç de beklediğim gibi çıkmadı, 20 bg kayıp var.
    Daha sonra Ege Alfa Mustafa abiye gidip aracı teste çıkardık ve Mustafa abi debimetreden şüphelendi biz de debimetreyi değiştirdik. Sonuç araç biraz daha iyi gidiyor fakat yinede beklediğim gibi değil.
    Dyno sonucum aşağıdadır. Bravocu arkadaşlar bi bakarsa sevinirim.

    http://img269.imageshack.us/img269/8030/hgtdyno.jpg

  2. #2
    tipo16v - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    497
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sorunun VIS sistemi ile alakalı olabilir. Emişteki kapaklı mekanizma alt devirlerdeki torku yükseltmek için emiş yolunu uzatıyor. Bu sistem çalışmayıp uzun modda kaldıysa güç düşük çıkabilir.
    http://img17.imageshack.us/img17/2066/tipoctbr.jpg
    __________İŞTE SAPIK MANİSALI!__________

  3. #3
    CliOkaN
    Misafir
    gerçekten az çıkmış

  4. #4
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    halledilmeyecek birsey degildir kardesim umarım en kısa zamanda az ugrasla olması gereken kondisyona getirebilirsin..

  5. #5
    Alican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.358
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ufak sıkıntılar adamın canını sıkmaya yetiyor umarım çözülür

    ChackaL Bravo HGT mk2 Dyno Sonucu

  6. #6
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence filtreni egzos sistemini bunları kontrol et. eger egzos sistemin duz 60 lık falansa kurtul hemen cunku hgtlere hiç mi hiç yaramıyo duz 60lık. en guzeli orjinal sistemde kat iptali ve son susturucu.

  7. #7
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada gorkem mk2ci olarak daha rahat yardımcı olabilir. o da dynoya cıkarmıstı aracını

  8. #8
    ChackaL
    Misafir
    Alıntı tipo16v Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorunun VIS sistemi ile alakalı olabilir. Emişteki kapaklı mekanizma alt devirlerdeki torku yükseltmek için emiş yolunu uzatıyor. Bu sistem çalışmayıp uzun modda kaldıysa güç düşük çıkabilir.
    Bu sistemin bozuk olup olmadığını servise gidip göstersem anlayabilirler mi acaba?

  9. #9
    ChackaL
    Misafir
    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence filtreni egzos sistemini bunları kontrol et. eger egzos sistemin duz 60 lık falansa kurtul hemen cunku hgtlere hiç mi hiç yaramıyo duz 60lık. en guzeli orjinal sistemde kat iptali ve son susturucu.
    Kaancım filtrem orjinal kutu içi, egsoz sistemi metal kat+spor orta susturucu+ remus son susturucu şeklinde. Borular orjinal 51 mm

  10. #10
    R_Kaptan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    48
    Şehir
    Tr
    Mesaj
    445
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence filtreni egzos sistemini bunları kontrol et. eger egzos sistemin duz 60 lık falansa kurtul hemen cunku hgtlere hiç mi hiç yaramıyo duz 60lık. en guzeli orjinal sistemde kat iptali ve son susturucu.
    aynen iyi bir caı ve kat ıptalı ile guzel bı son hgt'ye ii geliyor..

  11. #11

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tipo16v Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorunun VIS sistemi ile alakalı olabilir. Emişteki kapaklı mekanizma alt devirlerdeki torku yükseltmek için emiş yolunu uzatıyor. Bu sistem çalışmayıp uzun modda kaldıysa güç düşük çıkabilir.
    Sen yaşıyonmu len?

  12. #12
    toonch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Balıkesir
    Mesaj
    356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fabrika değeri 155hp ama gerçekte ne çıkıyor?

  13. #13
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı qwerter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fabrika değeri 155hp ama gerçekte ne çıkıyor?
    normalde fabrika verisi 154hp ama sıfır motorla bile cıkan 151-152 veriyor bildigim mk2lerde. mk1lerde de ona benzer bişi var. mk1lerde 147hp ama 143-144 veriyor bildigim normalde.

  14. #14
    tipo16v - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    497
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ChackaL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu sistemin bozuk olup olmadığını servise gidip göstersem anlayabilirler mi acaba?
    Anlarlar tabiki Birde ateşleme ile ilgili kabloları kontrol ettirirsen iyi olur. Bobinlerden düzgün çalışmayan varsa tekleme yada husursuz çalışma hissedilir ama bakmakta fayda var.

    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence filtreni egzos sistemini bunları kontrol et. eger egzos sistemin duz 60 lık falansa kurtul hemen cunku hgtlere hiç mi hiç yaramıyo duz 60lık. en guzeli orjinal sistemde kat iptali ve son susturucu.
    Düz boruyla 5hp fazla dyno sonucu alan kimdi

    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen yaşıyonmu len?
    Bu soruyu benim sormam gerekmiyo mu
    http://img17.imageshack.us/img17/2066/tipoctbr.jpg
    __________İŞTE SAPIK MANİSALI!__________

  15. #15
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tipo16v Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence filtreni egzos sistemini bunları kontrol et. eger egzos sistemin duz 60 lık falansa kurtul hemen cunku hgtlere hiç mi hiç yaramıyo duz 60lık. en guzeli orjinal sistemde kat iptali ve son susturucu.

    Düz boruyla 5hp fazla dyno sonucu alan kimdi


    walla Ahmet o dediğin duz boru ile değil son susturucu farkıydı. 60lık dc varken 160.4hp, suanda olan 1.6 tipo susturucusu ile 156.6hp vermişti. sanırım ondan bahsediyosun.

  16. #16
    tipo16v - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    497
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    DC demek düz boru demek bana göre puhaha
    http://img17.imageshack.us/img17/2066/tipoctbr.jpg
    __________İŞTE SAPIK MANİSALI!__________

  17. #17
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tipo16v Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    DC demek düz boru demek bana göre puhaha
    bugun 51lik sebring takıcaz inş bakalım onunla nasıl olcak?

  18. #18
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araçta bi sıkıntı olduğu belli, orjinde kaanında dediği gibi 150 bg gibi rakamlar veriyo ,,,açık hava filitresi yok,,, boruların orjinal ebatta ,,,debimetrede değiştirmişsin ,,,yani ilk aşamada akla gelcek herşey yolunda gibi sende,,,,ben aracı ilk aldığımda sparco nun bitmiş durumda ebatlarıda 2.0 için fazla ufak olan sünger bi filitre vardı ,,,bide katalikten sonra 60 lık düz boru geliyodu son susturucuda free-flow tarzda bişidi,,,,,bunların yerine hgt ye uygun green filitre 51 lik borular orjin orta ve son susturcuyu koyup katalitiği iptal ettiğimde tam 15 bg lik bi fark oluştu dynoda yani demek istediğim uygun olmayan modifiyeler hgt de çok büyük kayıplara sebep oluyor .......

    ama sende böle bi durum yok sanki,,,VIS sistemiyle ilgili bi durum olabilir ,,makineye bağlatıp diğer sensörleride bi kontrolden geçirseniz iyi olur....aracınızın km si ne kadar bu arada ??

  19. #19
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bugun 51lik sebring takıcaz inş bakalım onunla nasıl olcak?
    kaan senin sonucuda merak ediyorum iyi olursa bende 51 lik bi son susturucu koyim kaliteli ............

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •