User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
42 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Alfa Romeo 155 Q4 Turbo kanat büyütme

  1. #1
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Alfa Romeo 155 Q4 Turbo kanat büyütme

    Site üyelerinden ''akın'' abi dün dükkanımıza gelerek aracındaki turbo şikayetin dile getirdi.Egzoz salyangozundaki çatağı ve turbosunun birazcık ufak olması o tatlı caını sıkmasına neden olmuş bizde turboya ufakta olsa bi el attık sizlerle paylaşmak istedim.
    Yapılan işlemlerden birazını yazayım.
    Ufak olan emme kanadını büyülttük.Tabi kanadı büyültürken emme kapağınıda büyülttüm.Emme pervansinin oturduğu sekman kapağı hosuma gitmedi ve büyüttüğüm kanada göre kapak ayarladım.Hava filtresi tıkalı olduğu için plaket bozulmuş plaketinide sıfırladıktan sonra T4 style dediğim sekman taşıyıcı kullandım.Ardından ateş kapağında yanıklar tespit ettim yenisi ile değiştirdim. işte resimler
    http://img15.imageshack.us/gal.php?g=img0319vtt.jpg
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  2. #2
    metin01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    adana/VAN
    Mesaj
    926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eline sağlık

  3. #3
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı metin01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eline sağlık
    Solasın Metin abi tişkür ederim
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  4. #4
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ardacım tekrardan teşekkürler!!!! Yarın inşallah montajını gerçekleştircez.Bugune yetişmedi, acele etmek istemiyorumda. Yavaş yavaş

  5. #5
    Mustafa Birsesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akın Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ardacım tekrardan teşekkürler!!!! Yarın inşallah montajını gerçekleştircez.Bugune yetişmedi, acele etmek istemiyorumda. Yavaş yavaş
    akınn hadi bakalım şampanya patlatacaz unutma
    egetuning service & performance

    DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525

  6. #6
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E21TURBO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    akınn hadi bakalım şampanya patlatacaz unutma
    OOOOOOO unuturmuyum abiiiii!!!!! Bugun takıcaktımda vidalar çıkmadı. Hidrolik damlattım bekliyorum yarın sökülmez ise direk kesicem artık başka çare kalmadı. Yarın kısmetse takıcam. Uğrucam yanına

  7. #7
    Mustafa Birsesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hala gezdirmedinde beni
    egetuning service & performance

    DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525

  8. #8
    Ryhn
    Misafir
    Biraz alakasız olucak ama elimde bir tane T25 rover 220ti turbosu var turbine housing kısmında çatlaklar var. Buraya kaynak yapmam mumkun mu? Zaten WG i iptal edicem orayıda kaynaklamayı planlıyorum. Birde compressor housing kısmında DV yi söktüm ve ihtiyacım yok onuda bir şekilde kaynaklamam mümkün mü?

  9. #9
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ryhn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biraz alakasız olucak ama elimde bir tane T25 rover 220ti turbosu var turbine housing kısmında çatlaklar var. Buraya kaynak yapmam mumkun mu? Zaten WG i iptal edicem orayıda kaynaklamayı planlıyorum. Birde compressor housing kısmında DV yi söktüm ve ihtiyacım yok onuda bir şekilde kaynaklamam mümkün mü?


    tavsiye etmem döküm malzeme kaynak nedeniyle oluşacak ısıl genleşme daha kötü sonuçlara yol açabilir
    körler sağırlar

  10. #10
    Ryhn
    Misafir
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tavsiye etmem döküm malzeme kaynak nedeniyle oluşacak ısıl genleşme daha kötü sonuçlara yol açabilir
    Hmm aynısını bende düşündüm turboya acımıyorumda bişi olursa daha büyük hasarlara yol acar diye çekiniyorum. Bundan dolayı açıkçası denemek yemedi. Başka bir turbodan parça almak gerekicek galiba. Sagol.

  11. #11
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ryhn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hmm aynısını bende düşündüm turboya acımıyorumda bişi olursa daha büyük hasarlara yol acar diye çekiniyorum. Bundan dolayı açıkçası denemek yemedi. Başka bir turbodan parça almak gerekicek galiba. Sagol.


    aynen. mesela tam gaz gittiğini ve salyangozun kırıldığını düşün mazallah
    körler sağırlar

  12. #12
    Ryhn
    Misafir
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen. mesela tam gaz gittiğini ve salyangozun kırıldığını düşün mazallah
    Ahahha şenlik olur. Parça teshirli bomba....

  13. #13
    Mustafa Birsesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çatlak yüzeyselse yapılabilir diye düşünüyorum ama içeri dogru uzanan bir çatlak sa yapmak dogru olmaz
    egetuning service & performance

    DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525

  14. #14
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ryhn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biraz alakasız olucak ama elimde bir tane T25 rover 220ti turbosu var turbine housing kısmında çatlaklar var. Buraya kaynak yapmam mumkun mu? Zaten WG i iptal edicem orayıda kaynaklamayı planlıyorum. Birde compressor housing kısmında DV yi söktüm ve ihtiyacım yok onuda bir şekilde kaynaklamam mümkün mü?
    Döküme kayak olur. PİK kaynağı olması lazım ismi gayet de düzgün yapılırsa olur sanucta salyangozlarda 2 parça dökülüp sora birbirine kaynak oluyor. Bence düzgün yapılırsa birşey olmaz. Olsa bile zaten turbo gidik temelli gidicek yani bence dene derim

  15. #15
    Ryhn
    Misafir
    Benim umursadıgım turbo değil motorun diğer kalan kısmı ve hatta kendi hayatım. Elimdeki turboda WG in çıkışına doğru derinlemesine ama ufak olan 3 tane çatlat var yüzeysel falan değiller. Ben bunları ve WG kendisini kaynaklamak istiyorum Ex. WG yapıcam. bunun dışında Compressor kısmında DV kısmını kapatmak sorun olucagını sanmıyorum ama orayı komplememi doldurmam lazım yada sadece bir kapakla vidalayıp kapasam yetermi bilemiyorum. Turbine housing kısmına kaynaktan çok değiştirme gibi planlarım var hiç riske atmadan ama Roverlardan çıkan T25 herin hepsinde kırık var CA18DET ten çıkan bir turbodan mı parça alsam ne yapsam diye düşünüyorum.

  16. #16
    Mustafa Birsesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzos palini kırsa sadece sorun yokda emme palini kırarsan motora parça almış olursun oda hoş olmaz ama bulunabiliyorsa orjınal cıkma bulunamıyorsa kaynak
    egetuning service & performance

    DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525

  17. #17
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akın Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Döküme kayak olur. PİK kaynağı olması lazım ismi gayet de düzgün yapılırsa olur sanucta salyangozlarda 2 parça dökülüp sora birbirine kaynak oluyor. Bence düzgün yapılırsa birşey olmaz. Olsa bile zaten turbo gidik temelli gidicek yani bence dene derim
    salyangozlar o şekilde değil Akın sadece belki dp kısmı yapılıyodur ama tek döküm olarak üretilen şeyler çoğu zaman
    körler sağırlar

  18. #18
    CKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olum yapsana bnm turboyada bi ameliyat..

  19. #19
    Ahmetfikri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    1.638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E21TURBO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzos palini kırsa sadece sorun yokda emme palini kırarsan motora parça almış olursun oda hoş olmaz ama bulunabiliyorsa orjınal cıkma bulunamıyorsa kaynak

    emmeden kopan pal intercoolerde takılmazmı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •