User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: d15 e d16

  1. #1
    olcay_bora
    Misafir

    d15 e d16

    d15 e d16 kapak takılıyor mu takılırsa ne olur bi fark oluor mu

  2. #2
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ex e si kapağımı takmak istiyorsun yoksa 1.6 ies kapağımı?
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  3. #3
    olcay_bora
    Misafir
    hangisi oluyorsa hangisi daha mantıklıysa

  4. #4
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d15b p08 kapak en mantıklısı
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  5. #5
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı olcay_bora Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d15 e d16 kapak takılıyor mu takılırsa ne olur bi fark oluor mu
    kapak değişir baya fark olur ama sanada baya iş çıkartır ... gerçi bambaşka bir aracın olmuş olur oda ayrı

  6. #6
    olcay_bora
    Misafir
    p08 kapak ??
    baya iş çıkartır derken neler mesela ??

  7. #7
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dah önce yapmıştım gayet güzel keyifli bişey oluyo parça listesi şu p29 si ecu si komple elektrik tesisatı i es emme manifoldu i es silindir kapak contası si distribitör vti gaz kelebeği si headers 51 lik düz boru mercedes dış yakıt pompası 133 hp almıştık nonvtec sonra p08 taktık daha bi keyifli oldu
    ama şimdi ne yaparsın diye sorarsan i es kapak yerine stock kapağa port polish bisimoto level3 egz yay şapka kasnak MS standalone ecu ince conta piston cbr1000rr ITB bisimoto headers 4.90 final + uzun 1 şeklinde ilerlerdim eminim inanamayacağın kadar sağlam yürür nonvtec
    söyle bişey olmuştu





    ECUTECH İstanbul

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •