slm arkadaşlar 2000 1.4 kasa cıvıc sedan aracım war standat 90 hp ben aracımı cok fazla masraf yapmadan bıraz yukseltmek ıstıorum engın bılgılerınızı benımle yapyasırmısınız şimdıden tesk edrım
slm arkadaşlar 2000 1.4 kasa cıvıc sedan aracım war standat 90 hp ben aracımı cok fazla masraf yapmadan bıraz yukseltmek ıstıorum engın bılgılerınızı benımle yapyasırmısınız şimdıden tesk edrım
Swapmı yapmak istiosun yoksa kendi motorunylamı oynamak istiosun anlamadım?
Çok harcamadan swap yapamazsın..
turbo yap daha mantıklı rakama cıkarsın 1.4 den 180 hp cıvarı motorda alan arkadaşlar oldu.
ya aslında bana kalsa swap dusunuorum ama cok masraflı cıkıcak sanırım kendı motorumla oynamak daha mantıklı
ya arkadaslar okadar ucuk bygırlere gerek yok 120 beygıre bıle cıksa benım ıcın yeterlı
walla fıyat olarak bısey belırlemedım ama 1000 lırayı gecmıcek bır butceyle aracıma neler yapıp guclendırebılırım
suan sımota fıltre kıtı mevcut ama takılı degıl egzos sıstemıne pek gırısmek ıstemıorum acıkcası malu POLİS ler rahar bırakmıolar ozellıkle modıfıyelı bır arac gorduklerınde hemen cevırıolar
slm uğur![]()
4-2-1 headers düz boru çektir güzel bir son susturucu air intake kit çak bide o bütçeyle en güzel bunlar yapılabilir.![]()
sanırım headers ıntake kıt le bu ışı noktalarım gıbı gelıo bana cunku shoch vtec işi hm cok özverı ugras ve para gerektırıo gercekten
1.4 motorun içine girmezsen helede honda için çook ucuza çıkar emin ol...
Sadece bu forumda bile gırla d serisi manifold var, turbo, intercooler, safc, aem fic, enjektör vs. vs.
3000 tl ye çuflaya çuflaya gezersin.. Üste deponu fulleyecek para bile kalır
Ama sen tatmin olmayıp motoru da güçlendireyim, kolunu pistonu değiştireyim, sıfır GT28R alayım, AEM EMS alayım, baskı balata stage 25 alayım dersen tabiki ucuza çıkmaz..
Bi de nasıl sağlıklı olur? Ne gerekir mesela?
![]()
1000 tl ye yapabileceğin en iyi iş.ses te istemiyorum yazmışın..headers+51mm düz boru stock typer son susturucu custom cold air intake yapabilirsin ama ucuna kaliteli bir filtre koy..üstüne biraz daha kyup ecu daha sonrada paran olduğu zaman 1,6ies manifold.sonra biraz daha para oldumu sıkıştırma piston o bu derken yavaş yavaş soch vtec*e doğru gidersin tabi sitede bladerk bu işlerin profesyonelleşmiş ismi o yazıcakdır bu konuya diye tahmin ediyorum...
Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud.( Şinasi )
Adamın üst limiti 1000 TL civarı nsı yapacaksın motuorun içine girmesen bile 3000 TL yi ıvırı zıvırı geçer bilmeyen adamlar değiliz zamanında 1.4 de turboladık
Sağlıklı olması demek internallarıda değiştirmek eksiksiz iş yapmak demek safc ile ne kadar sağlıklı araba yürüteceksin bugün en ucuz beyinle araba yapmak onu ayarlatmak iyi bi tunerla sadece 800 1000 tl (Byein + Ayar) arası değişiyo ki bu sadece bu arkadaşın ayırdığı bütçe...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)