geliyorum valla artık yetti gayri

arabada haşat oldu oralarda

ryhn çok teşekkür ederim bilgilendirme için. Aslında elimde satılabilecek olupta kıyamadığım bir iki kıymetli eşya var belki onları elden çıkarır pat diye bir ayda bitiriveririm işleri bellide olmaz

(kaşınmıyor değilim) Şimdi bir iki sorum var kesin kararımı vermeden:
1. orjinal alacağım yağ pompası yeterli gelecek mi yoksa özellikle turboyla kullanacağımı belirteyim mi?
Başka seçenegin varsa daha iyi bir pompa bak yoksa orjinal olanlarını al.
2. Hyundai bu motoru çok yaygın bir şekilde kullandığı için trier takımı su pompası yağ pompası olsun oldukça ucuza orjinal hyundai olarak bulunuyor , Tercih edeyim mi yoksa mitsubishi olarak aramamda yarar varmı?
Ben olsam tercih etmem bunun yanında triger kayışı için kevler olanları tercih edebilirsin daha dayanıklı ve çok pahalı degil. Mazda ve kia da hyundai ve mitsubishi gibi fakat kiadaki aynı mtoru açtığımızda bazı parçaların kalite ve saglamlıkta bire bir olmadıgını gördük bence hyundaidede durum aynı olabilir ondan orjinal parçalarına bak yada aftermarket ürünlere.
3. ecu yu ms mi almalıyım yoksa başlangıç için gsx den çıkma (turbo eclipse) ile yetinmeye çalışmak (+belki safc ile birlikte) yeterli olacakmıdır?
MS en ucuz yontemlerden biri ondan MS düşünebilirsin. Ama dersen param var AEM EMS falan bak. MS piggyback fiyatına resmen 700$ PNP ayarlanır.
4. Bu aracın turbolusuyla bu modeli arasında fren sistemindeki en önemli değişiklik onda abs olması onun dışında disk boyutlarında bir fark yok bu durumda ne gibi bir değişikliğe ihtiyacım olacak?
Frenleri brembo kit ile yada turkiyede uretilen bir fren sistemi vardı onlarla degiştirebilirsin. Yada wilwood falan. Bunun dışında porsche bmw audi ve mercedesten cıkan kaliperleri bir şekilde oturtabilirsin ada EVO lardan çıkanlara bakabilirsin.
5. İnternal için ne kullanmalıyım orjinal 4g63 turbo piston ve setinimi yoksa forged pistonlarımı (orjinal turbolu motor 220 beygir olarak geliyor nekadara dayanıklı bilmiyorum ama forged yada wisecco gibi markaları kullanırsam kafadan 400-500 dolar fazla ödemem gerekiyor)+ dip not eğer 4g64 krankı bulabilirsem 2.4 stroker olayına girecem .
Bunların blokları yanılmıyorsam EVO ile aynı idi ve amerikada bu araç için çok seçenek var uygun fiyata büyük ihtimal ebayden orjinal çıkma parçalar temin etmen çok dert olmaz. Bu arada hedeflediğin güçleri yazarsan daha kolay yardımcı olabilir forumdaki arkadaşlar. Bu arada supertech in ürettiği 4g63 pistonların fiyatları 440$ gibi rakkamlarda.
6. Sanki şuan gözden kaçırdığım birşeyler varmış gibi geliyor aklınıza (önemli) birşey gelirde yazasanız çok memnum olurum.
Ivır zıvır illa çıkacaktır. O yüzden listende illa ekstralar diye para ayır.
Bu sorular vereceğiniz cevaplarınız kararımı etkileyecektir bilginize arz ederim

Saygılar