User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
50 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Sıfır Garrett 2876 yağ sorunu

  1. #1
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Sıfır Garrett 2876 yağ sorunu

    0 Olarak aldığımız 2876 ilk marşa basmamızla birlikte intake den ciddi şekilde yağ verdi.Tüm vakum hortumlarını kontol ettik , yağ giriş çıkışlarında sorun yok ,restrictor var.
    Fotoğrafı aşağıda :

    İlginçtir ki turbo rölantide dönmüyor.0 Garrett alıp bu sorunu yaşayan başkaları da varmı ?






  2. #2
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0 Olarak aldığımız 2876 ilk marşa basmamızla birlikte intake den ciddi şekilde yağ verdi.Tüm vakum hortumlarını kontol ettik , yağ giriş çıkışlarında sorun yok ,restrictor var.
    Fotoğrafı aşağıda :

    İlginçtir ki turbo rölantide dönmüyor.0 Garrett alıp bu sorunu yaşayan başkaları da varmı ?

    sık yaşanan bir durum. geniş restriktörü dar olanla değiştirmeniz gerekiyor. çapı 0.8mm. genelde geniş olanla geliyor turbolar
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  3. #3
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    keçelerinden ağrızalıdır...

  4. #4
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    moruk restriktör cok geniş gelmiş içeriyi komple yag ile dolduruor su anda ve milin de dönmesine engel oluyor
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  5. #5
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Restriktör 1mm olarak var zaten , 0.8mm olsa bundan az gelirdi belki ama kesilmezdi.

  6. #6
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Restriktör 1mm olarak var zaten , 0.8mm olsa bundan az gelirdi belki ama kesilmezdi.
    0.8mm çözüldüğünü biliyorum durumun, hatta ilk turbomda(gt2876r) daha takmadan 1mm yerine 0.8mm taktık ve hiç problem yaşamadık
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  7. #7
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0.8 lik bir şey değil bu ordaki havalandırlamarı söküp emme housingini söküp çalıştırıp deneyebilirsin ellemesssen sorun olmaz pervaneyi ama bizdede suprada olmuştu keçeleri yırtılıyor içindeki bir tıkanıklık olduğunda keçeler en zayıf yerler kalıyor ordan patlıyor
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  8. #8
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    acaba ılk basta restriktorsuz 2 dakıka calıstırdık ondan mı oldu dıyorum kecelerı patlattı restriktörü takıncada akıntı devam etti
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  9. #9
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    acaba ılk basta restriktorsuz 2 dakıka calıstırdık ondan mı oldu dıyorum kecelerı patlattı restriktörü takıncada akıntı devam etti
    kankacım bizde ilk baslar calıştırdık bilmıoduk ama bizde öle bi yağlama sorunu olmadı..

  10. #10
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    restriktor denılen alet sadce turbo yag gırısının turbo ya baglı olan kısmındamı olmalı yoksa cıkıstada restriktor olması lazım mı
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  11. #11
    Tolga-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkistan
    Mesaj
    1.678
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sadece girşite olur.
    cheap & fast = not reliable
    reliable & cheap = not fast
    fast & reliable = not cheap

  12. #12
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cıkan orjnalıne baktıgımdan rekorun her ıkı tarafıda cıddı sekılde ınceydı dusunuyorumda bu kadar fark yaratırmı
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  13. #13
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mantık olarak turboya giriş ince turbodan çıkış kalın olmalı diye biliyorum
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  14. #14
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mantık olarak turboya giriş ince turbodan çıkış kalın olmalı diye biliyorum
    yok turboya gıren yag hortumunun motordan cıkan kısmındada restriktör vardı orjnalınde yanı ıkı tarafıda cıddı ınceydı suankınde sadce turboya gıren kısmında restriktor var o kısmada restriktor yapsak acaba sorunu coze bılırımıyız cunkı turbo normalde pallerı gayet ıyı donuyor calısmaya baslayınca kasarak donemeye calısıyo sankı yag sıkıstırıyo onu orda
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  15. #15
    Tolga-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkistan
    Mesaj
    1.678
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çıkışta rescrictor olmaması lazım . Bende gt3076 var çıkış 8an . 8mm çapında 50 cm uzunlugunda rekor... çıkışta yağın kolay akması, tahliyesi önemli...
    cheap & fast = not reliable
    reliable & cheap = not fast
    fast & reliable = not cheap

  16. #16
    Ertan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Kocaeli-Gebze
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok geçmiş olsun.birisinin de gt30 u bozuk çıkmıştı.sonradan 35 koydu glb.

  17. #17
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yoğun istek üzerine restriktör 6mm e indirildi ,yağ besleme hortumunun iki tarafına da kondu hemde.Yağ yine aynı şekilde geliyor.
    Pazartesi keçeleri kontrol ettiricem.

  18. #18
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mustafa abi turbo hava filtresi tarafına yağ vermesi fizik kanunlarına aykırı o gördüğün yağ motor havalandırmadan geliyor.
    Sonuçta emiş yaptığı yere yağ veremez.
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  19. #19
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    up
    turbonun içinde kece sistemi yok abi
    burçlar yada rulmanlar
    plaket sekman taşıyıcı sekmanlar kapak oringi tutucu sekmanlar bulunmaktadır.
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •