User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: civic 1.4 için tavsiyeler

  1. #1
    HondaStagE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    65
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    civic 1.4 için tavsiyeler

    Arkadaşlar Bende 99 1.4 sedan civic var ve aracı genel bakıma sokucam baskı balata denen bişey nerdeyse yok ,bujilerin değişme zamanı geldi bunun gibi ufak tefek bakım zamanı. sizin tavsiyeleriniz ne olur baskı balata ( bıktım artık orj set'inden yeterli gelmiyo daha iyi bi seçenek nedir? ) ,buji seçeneği (platin mi irdyum mu ) buji kabloları ,fren balatası önerisi ve egsoz'unda değişme zamanı geldi o olayada girmişken boruları genişletmeyi düşünüyorum bide yanında da custom headers düşünüyorum ancak 4-2-1'mi yoksa 4-1'mi daha mantıklıdır ?

    Tamam Farkındayım Sizin İçin Çok Basit ve Saçma Sorular Ama Aracım 1.4 sedan olduğu için Biraz Destek Vermeyi Düşünüyorum Motor'a Tabiki 1.6 bi araç Gibi olması İmkansız Ama Motor'un Biraz Rahatlaması Biraz Benim İçin İyi Olur

    Şimdiden Herkeze Teşekkürler

  2. #2
    akbaba78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adanalıyık
    Mesaj
    1.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence en basta hava filtresi yap hem guzel ses alirsin hemde perf artar azda olsa.katalizor iptal et..bide mumkunse buyuk jant kullanma hem yakiti hemde perf etkiler...

  3. #3
    HondaStagE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    65
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akbaba78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence en basta hava filtresi yap hem guzel ses alirsin hemde perf artar azda olsa.katalizor iptal et..bide mumkunse buyuk jant kullanma hem yakiti hemde perf etkiler...

    Zaten Elimde Filtre Kiti Var Kat İptalinide buji ,balata headers gibi işlemleri yaptıktan sonra düşünüyorum
    Jant Olarakta Zaten 15" Enkei var Üzerinde Büyük ebatlı bi jant düşünmüyorum benim için görüntü pek önemli değil amaç düzgün bi şekilde gitsin

  4. #4
    HondaStagE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    65
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada buraya yazmamdaki asıl amacı yazmayı unutmuşum yakın bi zamanda araca turbo uygulaması yapılacak onun için baskı balata ,buji ,buji kabloları o yüzden düzğün bişey seçmeye özen gösteriyorum Turbo'yu ,intercooler'ı filan yavaş yavaş elime geçtikçe alıyorum şuanda yapmak istediklerim hem mecburi değişek olması hemde ön çalışma maiyetindedir

  5. #5
    Ahmetfikri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    1.638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buji hks iridyum exedy debriyaj olabilir herhalde

  6. #6
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo uygulanıcak ise makinana headers+eksoz+buji+debriyaj konusunda turbo uygulamasını bekle bu sürede bakım zamanı geldiyse orjinal parçaları ile bakımını yaptır bence ...
    Çünkü headers+eksoz turbo yaptığında çıkarıcağın elinde kalıcak malzemeler bujileri zaten turbo yaptığında değiştiriceksin baskı balatayıda bence şimdiden takıp kullanmaya başlama turbo uyguladığında ihtiyacın olucak ....

    Elindeki hava filtresini uygula standart bakımını yaptır ve marşına bas aşırıbesleme olduğunda değişirsin gerikalanını ....

  7. #7
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinalleri ngk eğerki daha performanclı bişi takmak istiyosan vte c bujisi takabilirsin bkr6en11 ama işine yaramayabilir d14 e baskı balata ne var bilmiyorum ama ACT olabilir incelemek lazım headers ve komple egsozt a para vermemeni öneriyorum arkadaşım çünkü turbo yapınca iksinide çöpe atmış olucaksın
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  8. #8
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo yapacaksan bosuna header a para wermene gerek yok bencede arabanın ihtiyacı olan bakımları yapsan yeterli olur.
    Buji içinse std motorda fabrikanın önerdigi bujiyi kullanmanı öneririm.
    NGK BKR6E-11
    ND K16PRU-11

    debriyaj istersen http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EXEDY...QQcmdZViewItem

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ACT-F...QQcmdZViewItem
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  9. #9
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim msnde ddiğim gibi extedy balatanı al standart bujilerini koy turboya zmn geldiğinde bujileri atarsın ztn pek bişey etkilemez

  10. #10
    PASAKIZI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    181
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neden turbo yapıyosun onu anlamadım
    headers bencede takma ozaman ama ılla takarım dıyosan turbosuz 4-1 ideal 1.4 icin.

    bujide vtec bujisi işe yaramıyo bide bilgine

  11. #11
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PASAKIZI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ılla takarım dıyosan turbosuz 4-1 ideal 1.4 icin.

    Bence 4-2-1.

    "several manifold designs to choose from. These include a race-inspired 4-into-1 design that optimizes mid- to top-end power . A light weight, one-piece 4-2-1 design that provides maximum ground clearance and emphasizes low- to mid-range power for street/drag applications ."



    http://www.tokyo-express.co.uk/engine/exhaustman.php
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  12. #12
    PASAKIZI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    181
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cem 1.4 den bahsediyoruz .. vtec gibi deil alt devirler

  13. #13
    HondaStagE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    65
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Headers Olayından Geçici Olarak Vazgeçmeye Karar Verdim Turbo Uygulaması Yapılana Kadar
    Buji Olarak Hemen Herkez NGK'yı Öneriyor Bunun Üzerine Gidip Bugjileri NGK Alıcamm Ama Baskı Balata Olarak Bi Seçim Yapamadım Şuan İçin

    Bu arada Turbo'yuda Hafiften Araba Kendine Gelsin Dİye Yapmak İstiyorum Temiz Sedan Vti Pek Piyasada Olmadığı İçin Böyle Bişey Düşündüm Ve Parçaları Ufaktan Almayada Başladım zaten

  14. #14
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    türkiyede şu yanlış var 421 race deildir 4-1 race dir üstleri besler 421 ise orta ve alt içindir
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  15. #15
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PASAKIZI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cem 1.4 den bahsediyoruz .. vtec gibi deil alt devirler
    ee tamam işte . yazılarımızı okursan 4-2-1 in alt devirler için oldugun anlaycaksın.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  16. #16
    HondaStagE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    65
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anladığım kadarı ile motor'u yüklemeden egsoz sisteminin genişletmek pek sağlıklı değil sanırım

  17. #17
    PASAKIZI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    181
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    türkiyede şu yanlış var 421 race deildir 4-1 race dir üstleri besler 421 ise orta ve alt içindir
    benımde bıldıgım bı yanlıs buymus demek

    bana hep onerıılen 4-1 idi.. ısrarım bu yusden.. ben yanlıs yonlendırılmısım demek ..

    ıyı oldu ogrendım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •