Nissan 200 sx s14 icin stock turbo ve motor s afc destegi ile kac bar basabilirim.takribi motorda kac hp alırım..
(aracta sadece obx headers ve düz 70 lik egsoz sistemi var)
Nissan 200 sx s14 icin stock turbo ve motor s afc destegi ile kac bar basabilirim.takribi motorda kac hp alırım..
(aracta sadece obx headers ve düz 70 lik egsoz sistemi var)
maf lı sıstemle 1.3 un uzerınde kesersın yuzde 99. map a donersen turboyu bıtırne kadar basarsın. ama map ıcınde ecu gerekır. yanı safc ıle max 1.1-1.3
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
riske girme max 1 bar bas soğuk bujı ve walbro pompa tak motorun ve turbonun durumu ıyı ıse 250-260hp civarı olursun uzun sure bınersın.
o intercoolerla 1 bar bile basma naaap ne et yeni cooler uydur ona ondan sona 1.3 cont sorunsuz gidersin SAFC ile
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
cok tsk ederim bilgilere
Map dolaylı okuma yaptığından mafa göre okumaları daha az hassastır. Mafla basıncı doğrudan ilişkilendirmek yada yukardaki gibi genelleme yapmak yanlış olur. Maf flow ölçtüğüne göre her motorurun belirli basınçtaki flowu farklı olacağdan genelleme yapılamaz. 200sxe z32 mafı takarsın daha yüksek hava akışını ölçebildiğinden 2bar basarsın okur. Ama maf dertlidir. Kirlenir sorun çıkartır. Map rahattır.
herkese tessekürlerrr
Bunun altını doldurmak lazım bence.. Şu cümle bence hatalı.
"Maf flow ölçtüğüne göre her motorurun belirli basınçtaki flowu farklı olacağdan"
Sonuçta ister MAF kullanarak direk motora giren havanın kütlesini ölçün isterseniz MAP kullanıp manifoltun basıncını ölçmek kaydı ile motorun VE si ve IAT ı işin içine katarak motorun içine giren havanın miktarını hesaplayın. Sonuçta her ikisi ile de motorun içine giren havanın miktarını ölçüyorsunuz.
MAF her şartta MAP a göre daha güvenilir. Zira MAF ın skalası var. Kaç volt verdiğinde ne kadar hava geçtiğini biliyorsunuz. Hesap kitap falan yapmaya gerek yok. Dolayısı ile sapmada yok. Direk kütle verisine ulaşıyorsunuz zaten. Eğer arabanın standart halindeki rpm-MAF grafiğiniz varsa MAF ile aracı tune etmek çok daha kolay. Ama nedense bizim tunerlar MAF ı flow ölçme kapasitesi daha büyük olan ile değiştirip skalayı tekrar ayarlamak yerine direk MAF kötü deyip MAP üzerine yoğunlaşıyorlar. Biraz tembellikten aslında.
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
200sx in orjinal mafı max kaç gram okuyor?
daha büyük bir maf bulmanın zor olacağını hiç sanmıyorum
Built to fall....
drek rb den çıkma birtane rahatlıkla bulunur bence.
motorun ihtiyacı olan flow nasıl hesaplayabiliyoruz? ornegin bir motora 0.8 bar basmak istiyoruz bu basıncı saglamak için gerekli olan flow hesaplaması nasıl oluyor?
http://www.turbobygarrett.com/turbob...o_tech103.html
Bu linkli bir oku, kafandaki çoğu soru işaretinin cevabı olacaktır.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)