User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
34 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: ep3 typer ın genel sorunları nelerdir

  1. #1
    RaSiM
    Misafir

    ep3 typer ın genel sorunları nelerdir

    kol kırma nasıl olur hangi nedenlerden dolayı olur olmaması için nelere dikkat etmeliyiz böyle birşey başımıza gelse masrafı ne olur sekromençler neden sorun yaratır ve ep3 ün diger sorunları. yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar ep3 hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum şimdiden teşekkürler..

  2. #2
    qwertynord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul-Bahçeşehir
    Mesaj
    339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanırım senkromençleri dışında öle kol kırma gibi kronik problemleri yok ama sıkıştırmanın artması veya aşırı besleme tarzı uygulamalar sonucunda kollar basınca dayanamayıp bloktan çıkabiliyo almayı düşünüyosanda doğal olarak devir çeviren makina km si fazla olanları tercih etme (düşüğünü bulabilirsen tabi) =) bide bu forumdan gördüğüm kadarıyla ince contayı tavsiye edeni duymadım..

  3. #3
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RaSiM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kol kırma nasıl olur hangi nedenlerden dolayı olur olmaması için nelere dikkat etmeliyiz böyle birşey başımıza gelse masrafı ne olur sekromençler neden sorun yaratır ve ep3 ün diger sorunları. yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar ep3 hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum şimdiden teşekkürler..

    sanzımanı harıc gerısını kırmak kolay deıl...

  4. #4
    qwertynord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul-Bahçeşehir
    Mesaj
    339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birde yazmayı unuttum k pro gibi bi velinimet var type r için dahada aydınlatıcak şeyler yazıcaktır kullanan arkadaşlar bunlar şimdilik ön bi bilgi olsun

  5. #5

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    .......... yalnış yazdım ..........
    Dr.ECU

  6. #6
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    satsakta alsak artık be

  7. #7
    qwertynord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul-Bahçeşehir
    Mesaj
    339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    . .

  8. #8
    RaSiM
    Misafir
    Alıntı _muhaRRem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    .......... yalnış yazdım ..........
    ne yazacaktın onuda yazda bilelim muharrem kardeşş

  9. #9
    RaSiM
    Misafir
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    satsakta alsak artık be
    hayırlısı olsun.

  10. #10
    RaSiM
    Misafir
    Alıntı qwertynord Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sanırım senkromençleri dışında öle kol kırma gibi kronik problemleri yok ama sıkıştırmanın artması veya aşırı besleme tarzı uygulamalar sonucunda kollar basınca dayanamayıp bloktan çıkabiliyo almayı düşünüyosanda doğal olarak devir çeviren makina km si fazla olanları tercih etme (düşüğünü bulabilirsen tabi) =) bide bu forumdan gördüğüm kadarıyla ince contayı tavsiye edeni duymadım..
    sagol bilgilerin için ..

  11. #11

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RaSiM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne yazacaktın onuda yazda bilelim muharrem kardeşş
    Önemli değil.Banada kardeşş falan demessen sevinirim..
    Dr.ECU

  12. #12
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 ten 3 e at kol guzel kırılıo. 3 adet kırıldıgını bıle gordum tek seferde. kırmak kolay sen yeter kı ıste
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  13. #13

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kırılmaz al bin keyifle merak etme alırken kenarda 1500 tl para bırak yeterli gelir ..

  14. #14
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kırmak derken? nasıl bir kullanım öngörülüyor ki kollar kırılsın? biraz arkası boş bir cümle olmuş bence... basınç mı verilecek? nos mu açılacak?
    ayrıca ince contayı tavsiye etmeyen kimse olduğunu da zannetmiyorum , o da yanlış bir fikir olmuş...
    atmosferikte bu parçaların hepsi bir bütündür ve birleştiklerinde sinerji yaratırlar...
    yani tek başına ince conta , tek başına headers , tek başına kpro kullanmaktan ziyade , filtre headers egzoz ince conta kpro gibi bir setup ile toplam getiri çok daha yüksek olmaktadır
    ama amaç ne? atmosferik mi? basınç mı? drag mı? rolling mi? top speed mi? 0-100 veya 100-200 mü?
    bişeyler öğrenmeye çalışıyorsun ama daha detaylı senaryolarla soru sorarsan daha net ve faydalı cevaplar alabilirsin
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  15. #15
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kırmak derken? nasıl bir kullanım öngörülüyor ki kollar kırılsın? biraz arkası boş bir cümle olmuş bence... basınç mı verilecek? nos mu açılacak?
    ayrıca ince contayı tavsiye etmeyen kimse olduğunu da zannetmiyorum , o da yanlış bir fikir olmuş...
    atmosferikte bu parçaların hepsi bir bütündür ve birleştiklerinde sinerji yaratırlar...
    yani tek başına ince conta , tek başına headers , tek başına kpro kullanmaktan ziyade , filtre headers egzoz ince conta kpro gibi bir setup ile toplam getiri çok daha yüksek olmaktadır
    ama amaç ne? atmosferik mi? basınç mı? drag mı? rolling mi? top speed mi? 0-100 veya 100-200 mü?
    bişeyler öğrenmeye çalışıyorsun ama daha detaylı senaryolarla soru sorarsan daha net ve faydalı cevaplar alabilirsin
    Adamı korkuttun küstü yazmıyo işte
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  16. #16
    cenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/beşevler
    Mesaj
    1.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizde havalar güzelken hafta sonları deniyoruz. 4 den 3 de atıyorum sıfırdan kalkıyorum 260km/h görüyorum bende daha bi sıkıntı yok. arada sırada işe gidiyorum arabayla arabada değil kol çıkarma çok şükür tık ses yok. Ama benim arabada sadece cai-headres- kat iptali var. diğer type-r lara göre baya bi stock

  17. #17
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Typer'da değilde typer la deneyenlerin psikolojilerinde sorun çıkıyor genelde

  18. #18
    RaSiM
    Misafir
    Alıntı _muhaRRem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önemli değil.Banada kardeşş falan demessen sevinirim..
    kusura bakma muharrem bey..

  19. #19
    RaSiM
    Misafir
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4 ten 3 e at kol guzel kırılıo. 3 adet kırıldıgını bıle gordum tek seferde. kırmak kolay sen yeter kı ıste
    yani kısacası bu senin elinde hata yaparsan araç affetmez onun kurallarına uyman gerekiyor sanırım birde onun sınırlarını aşmamak..teşekkürler bilgin için.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •