User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: e36 3.20ci.! m50 mi daha dayanıklı m52 mi..?

  1. #1
    ouzs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    e36 3.20ci.! m50 mi daha dayanıklı m52 mi..?

    bu iki motor arasında dewamlı varyasyonlar war. bazı arkadaşlarım 94 modelden daha sonrasında sadece donanım farkı war motorları aynı diyolar.. bazı arkadaşlarım da 93-94 model bmw 3.20ci lerin motorları daha sağlam ve dayanıklıdır diyorlar! bu konu hakkında bilgisi olan var mıdır acaba. donanıma aşırı derecede önem vermiyorum. yani 93-94 modellerindeki donanımlar beni keser. ama motor farkı kafama takılan.
    *On3r*

  2. #2
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M50 döküm bloktur, M52 aluminyum alaşımlıdır.
    M52 boost görünce saplamala deliklerinde sıkıntı olabiliyor.

  3. #3
    ouzs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    M50 döküm bloktur, M52 aluminyum alaşımlıdır.
    M52 boost görünce saplamala deliklerinde sıkıntı olabiliyor.
    çok fazla bi performans eklemesi olmayacak. standartlarrın çok üzerine çıkılmayacak araçta.
    *On3r*

  4. #4
    CasabLanca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    10.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ekeray görünce en doğru bilgiyi yazar
    turbolama işlemlerinde en çok m50 kullanılıyor yani

  5. #5
    ouzs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işte turbo olayı yok kanka. alıp güzel güzel binicem. ekeray ı bekliyeym de bişiler söler umarım.
    *On3r*

  6. #6
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim her ikisi birbiriin aynı motor. m50 döküm, m52 ise alumınyum alaşımlı blok. aralarında başka kaydadeğer bir fark yok.

    sadece m52 ye hararet yaptırmamak tercih sebebidir, acak zaten bir araç ömrü boyunca hararet kaç kes yapar??
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  7. #7

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bİde bunların arasında vanos farkı yokmuydu yaw???
    bildiğim kadarıyla m50 vanossuzlar çok dayanıklıydı??
    ER teknik ısıtma sistemleri

    Kat kaloriferi&brülör&hidrafor

    sistemleri montaj tamir bakım..

    7/24 servis hizmeti..

    ev ve işyerlerine mazot ve fuel oil servisi yapılır..
    0553 227 39 55

  8. #8
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m50 vanossuz hiç katmıorum bile.

    Türkiyedede pek bulamassın. sadece 520i lerde vede 91 model 320i 4 kapılarda çıkar o motor.

    Bunun dışında m50 tek vanos ile m52 tek vanos tamamen aynıdır.

    http://www.bmwteam.net/Veribank/BMWB...odlari/M50.asp

    örnek bilgi olsun
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  9. #9
    06 ANIL 38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    49
    Şehir
    TURKEY/ANKARA
    Mesaj
    465
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m50 daha dayanaklı çünkü döküm bloktur.
    0-400 = 10.4sn.
    AUDİ QUATTRO & 1.8t gt3582R+HALTECH ECU+NOS+ECUFAST =
    E39 ///M5
    AUDİ S3 8L

  10. #10
    ReßeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    New York - Maçka/IST
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M50 (vanossuz) 92 coupe modellerinde de cikar. Asiri beslemeye en yatkin olani odur. Bunun disinda M50tu yani tek vanoslu dokme demir blok motor M52 motordan daha dayanikli, daha uzun omurludur.
    ///Mürüvvette endaze olmaz.

  11. #11
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beyler m50, m52 den daha sağlam demek bence sadece kulaktan duyma bir bilgi. Bakın ben 98 den beri m50 motorlu 320i kullandım, hatta geçen aylarda alpe sattım aracımı. hep m50 daha dayanıklı denio ama başına motorbloğundan sorun gelen m52 de hiç görmedim. Ne kol çıkaran var ne bişi. Yada şöle diyeyim kapaklar zaten aynı alaşımdan, vede hararet sırasında zarar görecek yer orası. Hararetten dolayı ne tapa patlatan m52 gördüm nede bloğuna bişi olan. Ama ustalar alışmış döküm olan daha ii dio.

    Bence en azından bu şekilde.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  12. #12
    ReßeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    New York - Maçka/IST
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kulaktan duyma bir bilgi yazmadim, ben de M52, M50 ve M50tu kullandim-sahip oldum. Tasarim olarak Neredeyse aynilar ama materyal olarak Aluminyumun tolerans degerleri daha dusuk, cok karmasik bir sebebi yok bunun. Bir sey oldugunda Demir blokla ugrasmasi ve randiman tutturmasi da daha kolay. Benim izlenimlerim bu sekilde...
    ///Mürüvvette endaze olmaz.

  13. #13
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stock kullanılacaksa ikisi de dayanır. Yeter ki bakım aksatmayın.

  14. #14
    ouzs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ewet rebel in dediği şeklde çok fazla duyum aldım. dökümün materyalleryle alakalı bi üstünlük söz konusuymuş. pek bi fark yokmuş ama tercihmi o modelden yana kullanmamı sölediler. bu çarşamba 94 model bi gayet hoş ve temiz bi 3.20 ci alıcam kısmetse. şimdiye kadar bmw aracım olmadığı için pek bilmiyorum. bu yüzden aklımda bunun gbi soru işaretleri vardı. herkese tavsiyelerinden ve ilgilerinden dolayı teşekkür ederim. extra 3.20 ci bilgisine açığım
    *On3r*

  15. #15
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk edinmen gereken bilgi; e36 da asla ci die bir model olmadı ve bmw fanları arasında bu terimi kullanana direkt apaçi muamelesi yapılır.

    doğrusu e36 320i coupe
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  16. #16
    CasabLanca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    10.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ouz her köşe başında yanlayacak mısın bide özelden yaz bakım şu plakayı

  17. #17
    ouzs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk edinmen gereken bilgi; e36 da asla ci die bir model olmadı ve bmw fanları arasında bu terimi kullanana direkt apaçi muamelesi yapılır.

    doğrusu e36 320i coupe
    bak blmiyodum bunu walla. apaçi olmak istemem. 3.20 i coupe
    *On3r*

  18. #18
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ekeray görünce en doğru bilgiyi yazar
    turbolama işlemlerinde en çok m50 kullanılıyor yani
    TAGO adamın hassı KIRAL ı m50 nin en ince ayrıntılarını anlatmış bize bişey kalmamış
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  19. #19
    ouzs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ok ozmn. bende sizi bekliyodum.. tago herşeyi söledi gerçekten sağolsun.. 3.20 ci olmadığını bile yeni duyuyorum. rezilim walla..
    *On3r*

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •