Arkadaşlar 207 rc için chıp tunıng yaptırmayı düşünüyorum tavsiye edeceginiz marka kaç beygir ve ne kadar bi maliyet çıkar ortaya.
SAYGILAR..![]()
Arkadaşlar 207 rc için chıp tunıng yaptırmayı düşünüyorum tavsiye edeceginiz marka kaç beygir ve ne kadar bi maliyet çıkar ortaya.
SAYGILAR..![]()
Mehmet Gazihan tek geçerim ..Benim de yazılımı o yaptı.
Aracın stock mu (ona göre yazılım var ) yoksa bir kaç parça var onları taktırırsan çok daha iyi performans alabilirsin.. ( ona göre de yazılım var)
Mehmet : 0 537 466 08 58
207 rc lerden güzel güçler alabiliyoruz.. intercooler ve eksozla desteklediginde asagıdaki gibi bir sonuc alabiliyoruz.. sadece chip ile de 211 hp gibi bir guc alabiliyoruz.. asagıda ikisinin de dyno sonucunu paylasıyorum..
![]()
Sağol Özgür
10-12 GT,RC geçti elimden bi problemimiz yok şükür..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
güzel güçler alınmış walla,helal
Birden bire yaslıyordur bu tork dağılımlarıyla gibi geldi.. ESP kapalıyken LSD de olmadığı için sola sağa kafa atmak isteyecektir araba gazı oturana kadar.. Özellikle 2000-3000 arası sıkıntı yaratabilir düşüncesindeyim. Ama çok güzel değerler o ayrı..
207 ler 190km/h hızlara cok kolay cıkabiliyor fakat ust limitlerde biraz bitik gidiyor???doğrulugu nedir?
Şanzımanın kısa olmasından dolayı yapıyor bunu yazılım içinde yardımcı olurum.. KZ plaka Le Mans kıvanç ın aracına stage1 i ben yapmıştım..
Can BAŞEL Elek-Elektronik Müh.
0 rh +
Bişey aklıma takıldı arkadaşlar. ilk dyno sheet stok araca sadece chip ile alınan güçmüüş öyle yazılmış
ikinci dyno sheette ( Speclerini yanlış biliyorsam affola ) downpipelı, egzozlu, caili, intercooler li bi 207 ye aitse bunda bir tuhaflık yokmu:S O kadar spec sadece gücü 700dd ilerde almak içinmiydi yani ve üstleik arada 30nm tork kaybı varYani demek istediğim o speclerden yeterince güç alınamamış anlaşılan.
Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS
İstanbul Ataşehir deyim
Max güç yüksek olsun diye fazla boost verdiğimizde yüksek hızlarda isteksizlik başlıyor.. max gücü 3-5 hp düşük tutup çok daha geniş bir devir bandında güç ürettirmek bana daha mantıklı geliyor..Sanki bütün gün max güç devirinde geziyorsunuz.. En çok kullanılan devir aralığındaki verimin yüksek olması çok daha önemli..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
o halde en çok kullanılan devirler denemeler dışında 2000-4000 devir civarlarıdırVurun boost un dibine alın 370nm yi 4 de bile asr yaksın ama 4000dd yi geçince yığılsın kalsın
denemelerde stokuyla kafa kafaya gitsin tabikide yapılan yazılımın karakteristiği vardır ancak genede o kadar spec boşamı yani
Boşunamı para harcıyoruz böyle şeylere ya
Bendede aynı specler varda
boşamı para harcadık sadece üstte biraz canlılıkmı yani...
Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS
onu diyorum işte..daha uzun soluklu gücü bi anda gelip giden güce yeğlerim.
sen istediğin kadar setupını geliştir zincirin en zayıf halkası olan o kıç kdr turbonun eksoz flow rate i aynı kaldığı sürece yüksek hızlarda hep paraşüt etkisi hissedeceksin.
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
bende konuya buradan dahıl olayım aklımda olan bır konuydu stoc rc var bende son sürat artırmaya yonelık ne yapabiliriz chiple güvenli olarak hangi degerlere ulaşabiliir ve izmirde bu uygulamayı nasıl ve kaca yaparız tesekkur ederim
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
İzmir yükleme merkezimde halledebiliriz..
Fabrika üst devirlerdeki AFR yi güvenlik nedeni ile çok zengin ayarlıyor ve boost u düşürüyor.. optimum afr ve boost ayarı ile araç daha istekli hızlanacaktır..
10 gün boyunca yazılımı deneyip daha sağlıklı karar verebilirsin.. Normal şartlarda 205-210 hp gibi bir güç alınacaktır..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)