User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: k03 015 karma turbo

  1. #1

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    k03 015 karma turbo

    selam


    kendi aracimi yüklemek icin ya eliminator turbo kullanicaktim yada garret e gecicektim. gecen internette k03 un temiz hava tarafinin k04 ünküyle degistirilip modlandigini okumustum. bu sekilde realis olunursa en fazla 220 ps alinicakti. benim hedefim ise 300 ps civari.

    elimde yedek olarak duran k03 turbo var, eger olursa bu turboyu degerlendirmek istiyorum.

    sorum:

    - k03 015 ( standart a4 turbo ) yu k04 temiz hava girisi disinda nasil modlaya bilirim.

    - baska bi turbo ile melezliye bilirmiyim ( k04 gibi ) ? olursa hangi turbo ile melez yapabilirim ?

  2. #2
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence modifiye olarak yapılabilecek en güzel ilerleme BB turbo (rulmanlı) olucaktır.. çünkü GT28 gibi büyük bir turbo bile rulmanlı olması sayesinde K04 ile veya benzeri turbolar ile kabaca söylüyorum yakın devirlerde dolabiliyor ve ömürleri çok daha uzun oluyor.. o yüzden K03 le flan uğraşmaya pek değmiyecektir.. ben de K03 uğraşmayı düşünüyorum o ayrı bi konu (hastayım..)
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  3. #3

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende ilk baslarda o sekilde düsündüm, o yüzden t30 flansch li ( gt30 ) aksoz manifoltunu ve turbo icin downpipe flansch ini almistim..

    orjinal garrett in cikmasini uygun fiyata ariyorum, tabi bu sirada aklima elimdeki yedek k03 geldi. eger olursa, orjinal eksoz manifoltu ve katalisatörü ellemeden eliminator turbo gibi kullanabilirim dige düsündüm.

    kkk 24 ile belki birlestirilebilir , bu sayede Wastegate derdinden de kurtulmus oluruz ??

  4. #4

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semihx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selam


    kendi aracimi yüklemek icin ya eliminator turbo kullanicaktim yada garret e gecicektim. gecen internette k03 un temiz hava tarafinin k04 ünküyle degistirilip modlandigini okumustum. bu sekilde realis olunursa en fazla 220 ps alinicakti. benim hedefim ise 300 ps civari.

    elimde yedek olarak duran k03 turbo var, eger olursa bu turboyu degerlendirmek istiyorum.

    sorum:

    - k03 015 ( standart a4 turbo ) yu k04 temiz hava girisi disinda nasil modlaya bilirim.

    - baska bi turbo ile melezliye bilirmiyim ( k04 gibi ) ? olursa hangi turbo ile melez yapabilirim ?
    ne kadar verimli olur bilmiyorum ama k04 un pallerini k03 un ciğerine torna tadilatıyla yerlestirebilirsin...

    k03 un ciğer kısmı birazdaha kucuk k04 e gore pal kısmı tornalanıp genisletilirse 04 palleri oturtturulabilir yada baska bi pal farketmez ama yapılabiliyor bunu biliyorum bilmediğim tek sey ne kadar verimli oldugu...

  5. #5
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    farklı turboların palleri ile housinglerinin birbirine oturtmak çok kötü bir yol, hatta çok net olarak söyleyebilirim, kesinlikle verim alamazsınız, housing ve pal olayı çok hassastır, torna ile olmaz.. en kötü ihtimal CNC ile yapılması lazım ki, CNC de yaptığınız bile orjinalin ölçülerini çok net alamıyacağınız için olmaz...
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  6. #6

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k03 z k04.15 e cevirmek icin panel ve housing birlikte satiliyor kit olarak. ama k04.15 de benim isimi görmüyor.

    k04.22 gibi biseyler k04.22 in ekosz kismi k04.15 inkinden farkli oldu icin, eksozgazi bölümünüde degistirmem lazim. k03 un eksozgazi panellerinin oldugu yer, k04.22 eksozgazi panalleri icin icin kücük kaliyor. orjinal k04.22 kullansam bu seferde gene eksoz manifoltu ve downpipe flasch i kullanmam gerekicek, garrrett den bi farki kalmiycak yani.


    baska bi yol olmasi lazim;

    kkk 24 un eksozgazi panelleri ve housing ini komple k03 ünküyle degistirsek. orta ve temiz hava kismi kkk 24 un eksoz kismi k03 un olsa???

  7. #7
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    komple K04 ün zararı ne ? komple yerine sadece housing ve pal daha ucuz die mi böyle bir şey düşündünüz ?
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  8. #8

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    komple K04 ün zararı ne ? komple yerine sadece housing ve pal daha ucuz die mi böyle bir şey düşündünüz ?
    k04.15 benim isimi görmüyor 220 ps de kalicak, 1.8 eksantirigi filan kullansam, ciksa ciksa en fazla 240. benim amacim 300 civari.

  9. #9
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    aracınız 1.8 değilmi zaten? ilk mesajda a4 gibi bişeyler gördüm.

  10. #10

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracınız 1.8 değilmi zaten? ilk mesajda a4 gibi bişeyler gördüm.
    aracim 96 a4 1.8t 150 ps. 1.8 ( turbosuz) eksantirikleri 1.8t ye görem dereceli. O yüzden , düz 1.8 eksantrikleri kullansam bile 240 in üzerine k04.15 le mümkün degil.

  11. #11
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K03S K04.15 ten daha mı kötü ???
    ayrıntıları bilmiyorm ama yurtdışında K03S ile 260-270 alanlar var.. birkaç kişi gördüm o güçleri alan..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  12. #12
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semihx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracim 96 a4 1.8t 150 ps. 1.8 ( turbosuz) eksantirikleri 1.8t ye görem dereceli. O yüzden , düz 1.8 eksantrikleri kullansam bile 240 in üzerine k04.15 le mümkün degil.
    anlamadım burda ne yazmak ıstemıssınız ama turbonun omrunu kısaltmayı goze aldıktan sonra k03le bıle rahat rahat 225+ alırsınız.

    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    K03S K04.15 ten daha mı kötü ???
    ayrıntıları bilmiyorm ama yurtdışında K03S ile 260-270 alanlar var.. birkaç kişi gördüm o güçleri alan..
    yavuz k03s ıle k04 001 (yan motorlar ıcın) / k04 015 (duz) cok asırı farklı turbolar degıl.k04 2xx serılerı farklı ama 001 ve 015 standart k03s le benzer.dedıgın gıbı k03s le 250 tekerde alanlar var ama az once yazdıgım gıbı turbonun omru pek onemlı degılse mumkun

  13. #13
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orhan gerekeni sölemiş ama biz bu konuyu benim topic de konuştuk gibi hatırlıyorum...de javu mu memati o ne abi? boşwer
    ..::PASSATURBO1::..

  14. #14

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    söglemek istedigim , turbosuz 1.8 motorun eksantirik derecesi , turbolu 1.8 ( 1.8T) den yüksek. o yüzden k04.15 + turboduz 1.8 eksantrigi bille kulansam 240 ps in üzerine cikmaz . Bu kombinasyonla ciksada ben istemem.

    umarim anlatabilmisimdir.


    Varmi k03.15 üzerine önerisi olan ? , yapilmisini gören , duyan yada yapan ?

  15. #15

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet aradigim gibi bi örnek buldum,

    k04 022 ile k04 015 i birlestirmis, eksoz tarafinin panalleri RS6 nin ( 3 mm daha genismis s3 ünkünden ). temiz hava tarafi ise k04 022 in panelleri , dis salyangoz kismi frezede islenmesi gerekiyormus. bu islem sonunda 300 ps e cikabiliyormus.


    birde gene k04 022 ile k015 i birlestirilmis eksoz tarafi k04 015 in temiz hava tarafi k04 022 in. bu turboylada 280 290 arasi aliniyormus.


    en güzelide bire bir orjinali ile degistirliliyor olmasi, yani her parca orjinal kalicak turbo disinda. bakalim cikma k04 022 bulup denemek lazim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •