hangisi daha iyi olur turbolamak için b18c mi yoksa b20 vitek mi
bulunursa b18c + stroker iyi olur![]()
b20 daha hesaplıya çıkar yinede iş görür bulması daha kolay
bildiğim kadarı ile b18c + ları
main girdle ( orta krank keplerini sabitleme ve sıkıntısız devir donme)
ve oil jet bloğun içerden kapağı yağlaması ( b20 de dışardan hallediliyor )
b18 e darton yapılabiliyor
b20 ye normal gomlek gibi olan dartonlardan takılabiliyor sadece
listeye bilenler eklerler zaten aklıma gelenler bunlar
b18c1 gsr blok hem maliyeti az hem çok daha sağlam b20 ye göre. hatta oem bütün b serilerine göre.
darton mid 84mm ile çok başarılı bir blok.
b20 blok gömlek malzeme olarak b serisi içindeki en zayıf bloktur.
Failure is not an option.
yada b18c blok bulamassanız b16 ya 84mm. gömlek+ 84mm.yada89mm. krankla b18c nin degerlerini yakalayabilirsiniz.
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
var bende hacı![]()
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
http://www.jazzproparts.com/B18C1_GSR_p/b18c1.htm
meraktan soruyorum fiyatı uygun?![]()
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
eğer araca forged piston takılıcaksa yağ jetlerini kafanıza takmayın hatta forgede geçtikten sonra olan b serisinde yağ jetlerini kapatın..b20 ye bir şeyler yapılıcaksa kesinlikle mid şart
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)