User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: Değişken Geometri Boost Control

  1. #1

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Bartın
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Değişken Geometri Boost Control

    Arkadaşlar değişken geometrili turbolara boost cont. takan deneyen sonuç alan oldu mu? Normal westgate e uygulandığı gibi uygulanabiliyor mu? Problem yaşar mıyız? Teşekkürler.

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Bartın
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tecrübe eden yok sanırım

  3. #3
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vnt tiplide emiş var wastegatede
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  4. #4

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Bartın
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yani? 10krktr

  5. #5
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı haric_s2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani? 10krktr
    kısacası fok balaıkları çok yalnız
    belki vnt ye giren hortuma bitane akvaryum vanası tarzında bişi takılıp aradan geçen basınç düşürülebilir.Böylecede daha geç kapama yapabilir vnt kanatçıklarına
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  6. #6

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Bartın
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Balıklarla ve Belkilerle değil kesinlerle uğraşalım

  7. #7
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mekanik olarak değilde elektronik olarak kontrol edebilirsen daha iyi sonuç alabilirsin, yeni tip vgt vnt turbolar elektronik yada yarı elektronik unitelerle kontrol ediliyor eskileri pnomatikti yada hirdolik olanları vardı yeni tipte olanları ems ile emsden alabileceğin analog çıkışla yapabilirsin ama bunun için baya bir veriyi kullanman gerekir tps sıcaklık atmosfer basıncı motor sıcaklığı vs vs normal de bu şekilde çalışıyor yeni nesil değişken geometrlili turbolar tabiki sadece açma kapanma devirleriyle oynanabilir yapanlar mevcut özellikle dizel araçlarda yalnız neyi nasıl yapman gerektiği önemli
    körler sağırlar

  8. #8

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Bartın
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu kadar abartı bir şey düşünmemiştim. Sadece araya mbc veya elektronik girerek (normal turbolar gibi) basıncı artırma veya sabit tutma yoluna gidilmesi düşüncem.

  9. #9
    vtecmaniaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    iştanbul
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben de booşt controller şipariş vermeyi düşünüyorum ama hangi marka hangi model bilemiyorum...kulaktan dolma bilgilerle yorum yapan değil de tecrübe şahibi kişilerin önerilerini alabilir miyim?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •