User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: acaba dogru olur mu

  1. #1

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    acaba dogru olur mu

    nissanımda orj.turbosu nun yerine evo 8 veya 9 turbosunu koyarsam ne gibi degişiklik
    olur mantıklı mı profosyonel yorumlarınızı bekliyorum
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  2. #2

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amatör yorum yapıcam ben ;

    1. si s14 ündeki turbo eğer sağlam ise aynı boyuttaki başka bir turboyla değiştirmek mantıklı dğeil

    2.si aracının motorunda ekstra neler var?

    3.sü t28 standart motor sr20 için gayet yeterli bir turbo ,

    4.sü t28 den td04 e geçmenin gerçekten hiçbir anlamı yok , zira boyut olark birbirine çok yakın turbolar

    5.si ekstra masraf olur , turbon sağlamsa o turboya verceğin paryı başka yerlere harcamalısın .

    6. sı manifold flanşı uymayacak , bi sopa uğraşacaksın ekstra masraf. turbo elbow uymayacak bi masraf daha ,

    7. si turbo değiştiği içn yağ rekorları borularını baştan yapğman gerekecek ekstra bir masraf daha .

    8.si t28 i hangi basınçta kullanıyorsun?


    uzar gider.

    kısacası hiç gerek yok

  3. #3
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    düşünürsen bende evo9 turbosu war 10.5 olanından

  4. #4

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amatör yorum yapıcam ben ;

    1. si s14 ündeki turbo eğer sağlam ise aynı boyuttaki başka bir turboyla değiştirmek mantıklı dğeil

    2.si aracının motorunda ekstra neler var?

    3.sü t28 standart motor sr20 için gayet yeterli bir turbo ,

    4.sü t28 den td04 e geçmenin gerçekten hiçbir anlamı yok , zira boyut olark birbirine çok yakın turbolar

    5.si ekstra masraf olur , turbon sağlamsa o turboya verceğin paryı başka yerlere harcamalısın .

    6. sı manifold flanşı uymayacak , bi sopa uğraşacaksın ekstra masraf. turbo elbow uymayacak bi masraf daha ,

    7. si turbo değiştiği içn yağ rekorları borularını baştan yapğman gerekecek ekstra bir masraf daha .

    8.si t28 i hangi basınçta kullanıyorsun?


    uzar gider.

    kısacası hiç gerek yok
    iyiki amatör olmuş tşk ler
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  5. #5
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sü t28 den td04 e geçmenin gerçekten hiçbir anlamı yok , zira boyut olark birbirine çok yakın turbolar

    evo turboları t0d5 td04 değil s16g td05 in daha değişik versiyonları diye biliyorum
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  6. #6
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amatör yorum yapıcam ben ;

    1. si s14 ündeki turbo eğer sağlam ise aynı boyuttaki başka bir turboyla değiştirmek mantıklı dğeil

    2.si aracının motorunda ekstra neler var?

    3.sü t28 standart motor sr20 için gayet yeterli bir turbo ,

    4.sü t28 den td04 e geçmenin gerçekten hiçbir anlamı yok , zira boyut olark birbirine çok yakın turbolar

    5.si ekstra masraf olur , turbon sağlamsa o turboya verceğin paryı başka yerlere harcamalısın .

    6. sı manifold flanşı uymayacak , bi sopa uğraşacaksın ekstra masraf. turbo elbow uymayacak bi masraf daha ,

    7. si turbo değiştiği içn yağ rekorları borularını baştan yapğman gerekecek ekstra bir masraf daha .

    8.si t28 i hangi basınçta kullanıyorsun?


    uzar gider.

    kısacası hiç gerek yok

    td04 dedigin wrx turbosu,
    td05 ise evo turbosu ve sehiricinde cok keyiflidir
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  7. #7
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    96 wrx lerdede tdo5 çıkıyo ama boyut olarak evodan çıkan tdo5 lerden küçük evodada egzost kısmı 9.8 yada 10.5 olan titanyum palli felan bir iki değişik model war

  8. #8

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    48
    Şehir
    san diego
    Mesaj
    446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GT28R T25 ailesinden bolt on bir turbo + FMIC + enjektor + walbro + ECU tune

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •