User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: favorit turbo

  1. #1
    musa ALP
    Misafir

    favorit turbo

    arkadaşlar 93 model skoda favorit var bilen bilir güçsüz bi motora sahip ufak çaplı bi turbo uygulasak neler lazım olur turbo önerileriniz neler olabilir ufak bi güç versin yeter yani max. 0.3-0.4 bar olcak rampayı çıksın yeter gerekli parçaları ve maliyetlerini hemen hemen tahmin eden arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum. Ankarada var bi tane ama sahibine ulaşamadım 1 bar basıyorum yazmış bazı yerlere o bize çok fazla yorumlarınızı bekliyorum

  2. #2
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanka c2 206 hdi fln onların dizellerinin turbosu olur sanırım renonun 1.5 dci turbosu altlar için yeter galiba,alttan egzantrik oluşuda kötü bunlarda :S yağ pompası daha büyük bi radyatör fln baya ıvır zıvırı vardır,bilen yokmuş gibide kimsede yazmamış hayret ama ilk bi enjeksiyonluya çevirsek daha fena olcak

  3. #3
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı redlinemst Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka c2 206 hdi fln onların dizellerinin turbosu olur sanırım renonun 1.5 dci turbosu altlar için yeter galiba,alttan egzantrik oluşuda kötü bunlarda :S yağ pompası daha büyük bi radyatör fln baya ıvır zıvırı vardır,bilen yokmuş gibide kimsede yazmamış hayret ama ilk bi enjeksiyonluya çevirsek daha fena olcak
    peki o bahsettiğin turboların kaç bar bastığını biliyormusun ?
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  4. #4

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki o bahsettiğin turboların kaç bar bastığını biliyormusun ?
    arkadaş küçük turbolar olduğu için örnek wermiş arda
    ER teknik ısıtma sistemleri

    Kat kaloriferi&brülör&hidrafor

    sistemleri montaj tamir bakım..

    7/24 servis hizmeti..

    ev ve işyerlerine mazot ve fuel oil servisi yapılır..
    0553 227 39 55

  5. #5
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki o bahsettiğin turboların kaç bar bastığını biliyormusun ?
    hayır bilmiyorum ufak oldukları için sadece tahmin yürüttüm siz biliyosanız sölermisiniz

  6. #6
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlış bilmiyosam sizin arabanın krankı 3 keplen bloğa monte ediliyo sıkıntı olabilir

  7. #7
    musa ALP
    Misafir
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlış bilmiyosam sizin arabanın krankı 3 keplen bloğa monte ediliyo sıkıntı olabilir
    aracın motor ayrıntıları:

    araç 4 pistondur ve 4 kepten krank miline baglıdır.
    alttan egzantriklidir.piyano sistemi mevcuddur en negatif özelligi belkide budur motor hacminin ardından gelen.
    karburetörlüdür.
    benzin pompası yoktur benzin otomatigi vardır kam milinden alır hareketini.
    krank milinden hareketini triger kayışı yada dişli deil zincir yardımıyla alır bu nedenle zincir seti bulunan bi araçtır.

    diger motorlardan farklı olarak belli başlı başlıklar bunlar olabilir . digerleri ztn aynı 4 buji kablosu buji fln

  8. #8
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı musa ALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın motor ayrıntıları:

    araç 4 pistondur ve 4 kepten krank miline baglıdır.
    alttan egzantriklidir.piyano sistemi mevcuddur en negatif özelligi belkide budur motor hacminin ardından gelen.
    karburetörlüdür.
    benzin pompası yoktur benzin otomatigi vardır kam milinden alır hareketini.
    krank milinden hareketini triger kayışı yada dişli deil zincir yardımıyla alır bu nedenle zincir seti bulunan bi araçtır.

    diger motorlardan farklı olarak belli başlı başlıklar bunlar olabilir . digerleri ztn aynı 4 buji kablosu buji fln

    skodalar normal hali ile krank kesip duruyorlar. Bence turboda saglam kaliteli bir krank olmadıgı sürece girmek mantıklı olmaz....
    Renault Sports & ///MPower

  9. #9
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı musa ALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın motor ayrıntıları:

    araç 4 pistondur ve 4 kepten krank miline baglıdır.
    alttan egzantriklidir.piyano sistemi mevcuddur en negatif özelligi belkide budur motor hacminin ardından gelen.
    karburetörlüdür.
    benzin pompası yoktur benzin otomatigi vardır kam milinden alır hareketini.
    krank milinden hareketini triger kayışı yada dişli deil zincir yardımıyla alır bu nedenle zincir seti bulunan bi araçtır.

    diger motorlardan farklı olarak belli başlı başlıklar bunlar olabilir . digerleri ztn aynı 4 buji kablosu buji fln
    e pompa yok kanka benzin işini nası çözcen

  10. #10

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu turbo kaç bar basıyor bu turbo kaç bar basıyor diye bir şey yok , üstündeki wastegae e bağlı olark değişir , boost controller la ayarlanabilir.


    turbo yapma mevzusuna gelince , belkediğinden pahalıya çıkacaktır , zira egzoz manifoldunu nereden bulacaksun turbo için? özel yaptırman lazım o da beklemediğin fiyatlar olacak .

  11. #11
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet özel yapım olcak mecbur zaten emme egzoz üst üste garip bi motor bu ya astarı yüzünü geçerse yalan olur zaten bu iş

  12. #12
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu turbo kaç bar basıyor bu turbo kaç bar basıyor diye bir şey yok , üstündeki wastegae e bağlı olark değişir , boost controller la ayarlanabilir.


    turbo yapma mevzusuna gelince , belkediğinden pahalıya çıkacaktır , zira egzoz manifoldunu nereden bulacaksun turbo için? özel yaptırman lazım o da beklemediğin fiyatlar olacak .
    manıfold olmadan da kaynak yapılarak olur oem manıfolda

  13. #13
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı musa ALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın motor ayrıntıları:

    araç 4 pistondur ve 4 kepten krank miline baglıdır.
    alttan egzantriklidir.piyano sistemi mevcuddur en negatif özelligi belkide budur motor hacminin ardından gelen.
    karburetörlüdür.
    benzin pompası yoktur benzin otomatigi vardır kam milinden alır hareketini.
    krank milinden hareketini triger kayışı yada dişli deil zincir yardımıyla alır bu nedenle zincir seti bulunan bi araçtır.

    diger motorlardan farklı olarak belli başlı başlıklar bunlar olabilir . digerleri ztn aynı 4 buji kablosu buji fln
    benim bi arkadaşımda çok araştırdı turbo işini ama motor toplarken baktık 3 kepliydi 1.3 dü onun arabası motor farklı olabilir sağlıklı bişi için efi ye çevirmen gerekebilir kabaca hesaplarsan en az 5-6 lira gibi bişi tutar turbo artı efi zaten arabanın fiyatı kadar daha sağlam üzerinde oynanabilecek bişiler alabilirsin bence

  14. #14
    musa ALP
    Misafir
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim bi arkadaşımda çok araştırdı turbo işini ama motor toplarken baktık 3 kepliydi 1.3 dü onun arabası motor farklı olabilir sağlıklı bişi için efi ye çevirmen gerekebilir kabaca hesaplarsan en az 5-6 lira gibi bişi tutar turbo artı efi zaten arabanın fiyatı kadar daha sağlam üzerinde oynanabilecek bişiler alabilirsin bence
    haklısın heralde bi japoon almak ddaha mantıklı buna harcayacagın paraya

  15. #15
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    capon alcan olum tabi boşver bunu

  16. #16
    01ASU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    2.245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı redlinemst Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayır bilmiyorum ufak oldukları için sadece tahmin yürüttüm siz biliyosanız sölermisiniz
    temizinden 0.8 basıyor
    Alıntı ASU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok çok iyi maşallah asulara...Adana'da bu ASU plakaların serisi sizde herhalde değil mi ?
    ASU SERİES UMUT ZİYAN

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •