User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 1.6ies air ıntake kit-( 4-2-1 headers - 48mm boru ss magnum replica )

  1. #1
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.6ies air ıntake kit-( 4-2-1 headers - 48mm boru orjınal vti son susturucu )

    herkese slmm hayırlı sabahlar arkadaslar aracım 1.6ies aracın suanda ustunde air intake kit var sımotanın fakat aracımı bıraz dahaa atmosferık olarak doldurmak ıstıorum aklıma gelenler 4-2-1 headers daha sonra aracın bagırmaması ıcınde 48mm boru orta susturucu da ıptal etmıcem katı ıptal etcem bana böle daha ıyı olucagını soledıler son susturucu olarak sıtemıze uye olan soner arkadasımızın sattıgı ss magnum replıca olan egzozu almayı dusunuorum fakat aklımda kı en buyuk soru ısaretı ben ses ıstemıorum ama performans olsun ama sese karsıyım yorumlarınız ıcın sımdıden tesekkurler nasıl olur fıkrı olanlar varsa sevınırım boyle ıyımı yada daha ıyı nasıl olabılır paylasırsanız sevınırım tesekurler

  2. #2
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vti susturucusu tavsiye ederim ama cirtlama sesi coktur

    edit :sessiz istyrsan ss al replica
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  3. #3
    Ahmetfikri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    1.638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51lik düz ve ss replica tavsiye ederim ses makul seviyede

  4. #4
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik arabada nekadar ses okadar performans diyebiliriz

    orta susrutucunu iptal etmeyip sonada ss tarzı bi egzoz koyarsan eğer çok fazla birşey alamazsın. birde neden 48 lik boru ?

    1,6 ies gibi atmosferik arabada benim tercihim eğer alt devirler önemli değilse, üstler için herzaman freeflow son susturucu iş yapar ve ortada ne katalizör nede orta susturucu olmamalıdır. benip setup um bu şekilde misal, orta susturucu koyduğum zaman araba üstlerde isteksizleşiyor.

    benim tercihim headers 51mm düz boru ve sona freeflow bi susturucu olurdu.

    eğer ses istemiyorum dersen alacağım egzoz silencer lı olurdu. şehir içi kullanımda rahatsız etmeyecek bi sesi var.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  5. #5
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmosferik arabada nekadar ses okadar performans diyebiliriz

    orta susrutucunu iptal etmeyip sonada ss tarzı bi egzoz koyarsan eğer çok fazla birşey alamazsın. birde neden 48 lik boru ?

    1,6 ies gibi atmosferik arabada benim tercihim eğer alt devirler önemli değilse, üstler için herzaman freeflow son susturucu iş yapar ve ortada ne katalizör nede orta susturucu olmamalıdır. benip setup um bu şekilde misal, orta susturucu koyduğum zaman araba üstlerde isteksizleşiyor.

    benim tercihim headers 51mm düz boru ve sona freeflow bi susturucu olurdu.

    eğer ses istemiyorum dersen alacağım egzoz silencer lı olurdu. şehir içi kullanımda rahatsız etmeyecek bi sesi var.

    48 lık olmasının sebebı bagırmaması ıcın orjınallerı 45 lık mıs sanırım .. ya benım ıcın bagırmasın ama gıtsın cok sey ıstıorum bılıorum

  6. #6
    Cihan Çizmeci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmit / Bodrum
    Mesaj
    3.053
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı modhib Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    48 lık olmasının sebebı bagırmaması ıcın orjınallerı 45 lık mıs sanırım .. ya benım ıcın bagırmasın ama gıtsın cok sey ıstıorum bılıorum

    Pekte bişeyi değiştirmez48 olması 51 lik yapın derim bi işe yarasın hiçte bişey koymayın kat orta iptal edin.Headers sesinizibiraz değiştirir ama herhangi bi yoğunluk katmaz birazda tizleştirir cırlar.Sona güzel bir eksoz koyun ve Despe'ninde dediği gibi silencer ile şehir içinde kimseyi rahatsız etmezsiniz sıkıcağınız zaman 10 sn lik işle hem ses hem düzgün performans alırsınız.
    PUG 106 - 306 , Honda Vti EP3

  7. #7
    By_DoMiNo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye / İSTANBUL
    Mesaj
    389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı modhib Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    48 lık olmasının sebebı bagırmaması ıcın orjınallerı 45 lık mıs sanırım .. ya benım ıcın bagırmasın ama gıtsın cok sey ıstıorum bılıorum
    Bizim Patronun Opel Corsa sı Var 2004 Model 1.2 Benzinli Twincam Arabanın amortisörlerine bakım yaptırmaya götürmüştüm. Komple Kızağa çekilip kaldırıldığında Kumpas ile kemdim ölçtüm 48 mm Orjinal egzost araboruları var. Valla opel firması cok ilginc tir ki 1.2 motorlu twincam lı arac a 48 mm lik egzost koymus. Yerine göre 190 ı rahat bastım. Hem motorunun 1.2 oluşu Hem twincam Oluşu Hemde 48mm araborulu oluşu aracı şehir içinde alt devirlerinin ölü olmasına neden oluyor. ama orta ve üst devirleri fena değil.. Honda 1.6 motorlu araçları 45mm üretmiş. Opel 1.2 arac a 48 mm ara boru koymus. Gerçekten cok ilginc..

  8. #8
    EfeTopcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Kayseri , TR
    Mesaj
    1.378
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anaaa ben bu teşekkür olayını çok sevdim ya herkese tşk. ettim ricaları bekliorum ahahuahu
    38 EF 562 - Civic 1.6i Es --- 38 NZ 916 - 91 Civic EF
    38 BA 452 - Citroen C3 1.4 HDI
    38 YR 172 - Peugeot 307 1.4 HDI
    38 UC 379 - 2008 Polo 1.4 TDI --- 38 JK 099 - Citroen C2 1.4 HDI

  9. #9
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladım arkadaslar o zaman yenı setup 4-2-1 headers 51mm boru ss magnum replica..

  10. #10
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yokmu daha fıkrı olan ..?

  11. #11
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    düz boru kesinlikle 48mm olsun sna vti son susturucu sessiz ve keyifli olacaktır gaz kelebeği olarak vti kullanabilirsiniz ama iacv ile ligili sıkıntıların olacaktır jikleyi unutursan yine keyifli oluyo ayrıca şanzumana da girebilirsin falza falza uzun gerisi zaten motor içi yüklemen gerekiyo
    ECUTECH İstanbul

  12. #12
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    düz boru kesinlikle 48mm olsun sna vti son susturucu sessiz ve keyifli olacaktır gaz kelebeği olarak vti kullanabilirsiniz ama iacv ile ligili sıkıntıların olacaktır jikleyi unutursan yine keyifli oluyo ayrıca şanzumana da girebilirsin falza falza uzun gerisi zaten motor içi yüklemen gerekiyo

    anladım pekı perfomans da kazancımız olurmu ? 48 mm boru ve vti son susturucusu ıle bırde ses durumu ? az olur heralde

  13. #13
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabiki olacaktır hem de saçma sapan böğüren susturuculardan daha verimli olacaktır ses olayı zateen ilk susturucu kalsın 55den başlıyo 42 ye indiği yerden 48 mm devam edin ses normal oluyo yksek değil ve keyifli
    ECUTECH İstanbul

  14. #14
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabiki olacaktır hem de saçma sapan böğüren susturuculardan daha verimli olacaktır ses olayı zateen ilk susturucu kalsın 55den başlıyo 42 ye indiği yerden 48 mm devam edin ses normal oluyo yksek değil ve keyifli

    pekı yardımınız ıcın tesekkurler bırde bu vti gaz kelebegı onu nerden temın edebılırız ?

  15. #15
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arananlara konu açın illa birilerinde vardır
    ECUTECH İstanbul

  16. #16
    plekumat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Afyon/Konya
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biraz konu dışı olacak ama
    Bende düşünüyorum bu düz boru işini.
    Bu yaz 1500km uzun yol yapacağım, ailem olacağından sakin sakin
    90-100km/h arası 3000 3500 devir arası gidiyor.
    Bu devirleri öldürmeden, orj headersla nasıl bir sistem kurmalıyım sizce??
    Astra CDTi

    Alıntı DrNoyan Nickli Üyeden Alıntı
    Your car is actually a kind of bumblebee my friend They'r both GM

  17. #17
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman yenı setupumuz 4-2-1 48 mm boru vtı orjınal son susturucu ..

  18. #18
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kullanacağın boruyu içten ölçtüğün zaman 48mm gelmesi lazım.birçok egzozcu işi bilmiyor dıştan ölçüyor 48 diyo yada 51 diyo.halbuki dıştan 48 gelen boru içten 45mm gelir.erkut abininde dediği gibi headerstan sonraki susturucu kalsın.son akadar düz boru çek 48lik.sonada çift çıkış yada magnum fark etmez yeterki 51mm SS al.5000 devir de felan ses gelmeye başlar arabadan.headers olmasa alt devirlerde daha çok gelirdi.51 yada daha büyük boru çekersen üst devirlerin ölür araban uzunda yürümez.kompresörde düşüş yaşarsın.aynı düşüşü bahsettiğin o vanalı egzozdada yaşarsın.o yüzden sen olması gerekeni yap.birde simotanın universale kitlerinden aldıysan eğer bence o kit yerine aem dry flow takar ve ona davlumbazdan yada daha farklı yerden soğuk hava taşıyabilirsen mümkün olduğunca hem ses hemde performansa etkisi olur.

  19. #19
    _FrKn_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aaaa sessiz olurmu yaa

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •