arkadaslar arkadasımda manual 1.6ies var ustunde aem fıltre kıtı mevcut asırı sıkıstırdıgımız zaman sankı ufak tan bısı patırdatıo o ne acaba bılgısı olan varmı ?
ufakdan bır patırdatma gecen gece korkuttu bızı baya bılgısı olan ?
arkadaslar arkadasımda manual 1.6ies var ustunde aem fıltre kıtı mevcut asırı sıkıstırdıgımız zaman sankı ufak tan bısı patırdatıo o ne acaba bılgısı olan varmı ?
ufakdan bır patırdatma gecen gece korkuttu bızı baya bılgısı olan ?
bendede lpg var tüpte az varsa 5000den sonra yetişmiyor kendisi benzine alıyor o kesiklik anında patlama olabiliyor
lpg enjektörleri yavaş enjektörler olduundan yüksek devirlerde açılıp kapanamaz sadece açık kalırlar buda karışımın oranını bozar bu yüzden lpg beyni belirli bi devirden sonra lpg enjektörlerini devredışı bırakıp benzin enjektörleini çalıştırırlar sizin sorununuzda tam bu aradaki geçiş anındadır muhtemelen
NOT:yeni ve kaliteli lpg kitlerinde hızlı enjektörler kullanınarak bu sorun çözülebiliyor
Teleflex ya da Prins tavsiye ederim değiştircekse arkadaş.
Şayet hava filtresi girişine koli bandı takılması tek noktadan enjeksiyonlu araçlara uygulanan halk tabirinde sıralı olmayan LPG kitlerinin uygulanması ile kullanılıyor. Arkadaşın eski aracı Siena'da tek noktadan olan LPG kitleri kullanılıyor.
Fakat 1.6ies araca sıralı kit uygulanması gerekirken tek nokta uygulanmış ise ( arkadaşın basacağı zaman redline'a girmesi için benzine almasıda bunun sebebidir. Sıralı araca tek nokta kullandığınız zaman devir kesici ortadan kalkar araç çevirebileceği kadar devir çevirir) patlamanın sebebi budur o da fazla hava girişinden dolayı motor havayı geri bırakıyor sıkışan hava patlıyor.
En kısa zamanda motorun sağlığı için sıralı sistem taksa ii olur sıralı sistem takılı ise bilemicem malesef![]()
Kula bela gelmez hak yazmayınca
Hak bela yazmaz kul azmayınca
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)