User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
34 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Turbo büyütme yardım

  1. #1

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Turbo büyütme yardım

    Selam,

    Arkadaşlar 220000km'de 1.8TQ 180HP AJL motor aracım var araç bu güne kadar yetkili serviste bakımları yapılmış. Aracımda hiç bir sıkıntım yok. Bu aracın bu haline daha büyük turbo ve yazılım ile 250 -300 HP arası almak istiyorum. Kullanacağım turbo evo 8-9 turbosu olabilir. Manifolt ve intercoller custom olocak. Uzun vadede herhangi bir problem yaşarmıyım?

  2. #2
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k04 e gecis yaparak hedeflenen guc sorunsuz sekilde elde edilebilir.

    http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=33031

  3. #3
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanırım arkadaşımın esas ögrenmek istedigi şu :

    aracın KM'si bu beygirlerde sorun yaratır mı yoksa farketmez mi ?
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  4. #4
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    USA da arkadaşım da aracınızın aynısı vardı 160bin mil de stock internal lar ile 2871R kullandı.1.3 bar filan basıyordu hatırladığım kadarıyla. 2 yıl bu şekilde kullandı ve problem yaşamadı.bakımsız 100k da araba almaktansa bakımlı yüksek km li arabayı tercih ederim.
    O yüzden bir problem ile karşılacağınızı sanmıyorum.1.8t lerin internalları gerçekten çok dayanıklı.

    Şaka maka baya geliyor 1.8t ci..Yusuf bekliyoruz 1.8t bulusması

  5. #5

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    USA da arkadaşım da aracınızın aynısı vardı 160bin mil de stock internal lar ile 2871R kullandı.1.3 bar filan basıyordu hatırladığım kadarıyla. 2 yıl bu şekilde kullandı ve problem yaşamadı.bakımsız 100k da araba almaktansa bakımlı yüksek km li arabayı tercih ederim.
    O yüzden bir problem ile karşılacağınızı sanmıyorum.1.8t lerin internalları gerçekten çok dayanıklı.

    Şaka maka baya geliyor 1.8t ci..Yusuf bekliyoruz 1.8t bulusması
    Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim duymak istediğim cevap buydu.

  6. #6
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşın da dediği gibi bakımlı ise km konusunda sorun çıkmaz, istediğiniz güçleri de K04 ile çok çok uygun fiyatlara ve sorunsuz elde edebilmeniz mümkün 1-2bin tl gibi tutar..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  7. #7
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yavuz eksiksiz TCR S3 yada TT ye eş değerde bir k04 upgrade i daha fazla tutuyor

  8. #8
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıfır olursa baya geçer tabi bide ıvır zıvıra da girmek lazım; basit bi liste yapcak olursak 2.el olarak düşündüğümüzde
    bi turbo (mustafanın turbo olsa 650tl ) üstüne basınç regülatörü değişir, enjektör değişir, intercooler, bide egzoz olsa güzel olur hepsinin de 2.eli kolay bulunuyor bunların dışında başka büyük birşey yok gibi... tabi bunlar da 2 yi geçer doğru söylüyorsun.. ama çok ta uçmaz yani 2.5bin tl diyelim.. ben kendi aracımda bu hesapları yaptığımda 1-2 çıkartmıştım ama bende bazıları zaten olduğu için saymamıştım
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yavuz eksiksiz TCR S3 yada TT ye eş değerde bir k04 upgrade i daha fazla tutuyor
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  9. #9
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hehe doğrusun..önemli olan yazılım esasında diğerleri bir şekilde okeyleniyor..

  10. #10
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki kkk04 lü vede wimmer çipli bir makina, 60 lık komple egsoz ile yaklaşık kaç hp verir??
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  11. #11
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir Allah bir Dyno bilir abi kullanıcılacak k04 türevine ve yazılıma göre değişir abi.210filan filan alınır sanırım...
    Daha tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini aktarıcaklardır.

  12. #12
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer enjektör v.b. başka hiçbirşey değişmicekse 240 bulur ama İAT ( (giriş hava sıcaklığı) intercooler olmayınca ilk basmadan sonra korkunç değerlere çıkabilir birsürü etken var sadece turbo ile çok sağlıklı olmaz.. K03 bile olsa intercooler şarj zaten.. K04ün üst değerleri için (ort. 270) de Enjektör veya 4 barlık benzin basınç regülatörü gerekir.. K03 ile zaten basınç açarak ve egzozla 200 oluyor..
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki kkk04 lü vede wimmer çipli bir makina, 60 lık komple egsoz ile yaklaşık kaç hp verir??
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  13. #13
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8t makinalarin degeri nihayet bilinmeye baslandi...Herkes hazirlasin arabalarini cok yakinda buyuk bir 1.8t gecesi gerceklestirecegiz

  14. #14
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gündüzü yapalımda gece eksik kalsın

  15. #15
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Az kaldi bekle

  16. #16

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    td05hr-16g6-98t arkadaşlar bu turboyu kullanacağım nasıl olur ?

  17. #17
    GGN40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    16G

  18. #18

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bem t3/t4 kulaniyorum ama arabamin bitmesi rahat 3 ay i bulur,




    bahsetigin turboyu tanimiyorum ama benim arastirdigim kadari ile 330ps / 450N torkun üzerine krankkolu degistirmeden cikmak saglikli degil dige okudum bi kac yerde.

    birde orjinal malifolt zaten sorunlu , ben 2 kez kaynattim, en son söktügümde gene ince bi kacak vardi manifoltta. o yüzden flansch la filan ugrasmayip direk degistirsen iyi olur.

  19. #19

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    enjektör yardım

    aracımın manifoldunu hazırladım bütün eksoz bağlantılarıda hazır şimdi öğrenmek istediğim orjinal enjektör kapasitem nekadar? 300hp dolaylarında kullanabilmem için nekadarlık enjektör almam gerek? enjektör modeli için sanırım kısa ve uzun tip varmış benim aracımdaki hangi tiptir? bilgileriniz için şimdiden teşekkür ederim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •