arkadaslar vti ların oem radyator kapakları 1.1 bar bırde 0.9 bar olarak satılan urunler var.bunların arasında ne gb avantaj veya dezavantajlar vardır?sımdıden bılgı veren arkadaslara tesekkurler....
arkadaslar vti ların oem radyator kapakları 1.1 bar bırde 0.9 bar olarak satılan urunler var.bunların arasında ne gb avantaj veya dezavantajlar vardır?sımdıden bılgı veren arkadaslara tesekkurler....
[SIGPIC][/SIGPIC]
Parts Dealer - www.boostprojects.com
0.9 bar ile hiç uğraşma direk 1.1 bar al yüksek basınçta radyatör suyunda oluşan sıcak suyun basıncından dolayı oluşabilecek basınca daha dayanaklıdır hele ki turbo veya atmosferik yüklü bir aracın var ise 1.3bar tercih etmelisin..
pekı soyle bır soru sorsam sana 0.9 barlık bır kapak taktıgımızda sıcak sudakı basınctan dolayı buharlasma nedenıyle radyator suyunda eksılme soz konusu olabılr mı?
[SIGPIC][/SIGPIC]
Parts Dealer - www.boostprojects.com
aynı sorun bendede var... kapakta servis 80 lira 1.1 barınalmam lazım bi ara çünkü araç bir yerden su eksiltiyor bir türlü bulamadım conta değil orası kesin.... thermostad lastiğinden şüpheleniyorum onu söktüm geçen resmen çerez olmuş ilk kez söktüm üstünden orijinali çıktı
bide devir daim ile thermostad arasında borunun o ringleirnden şüpheleniyorum
onun dışında radyatör kapağını gene dğeişmem lazım
bide boruları komple silikon alacam dert tasa kalmıyacak...
![]()
aynı sorun bndede war yaaa...:S tımu bn komple deıstırdım kalın tıp radyator sılıkon hortumlar termostatı gıttım serwısten aldım ama hala su eksıltıor yedek tanktan su atıyor bısıler yapıor....
__ATA MOTORSPORT & ENGINEERING__
DR.ECU ---MOTUL --- EBC BREAKS
valla var bizim teglerde bir cenabetlik çözemedim ben zatenallahtan öyle bardaktan boşalır şekilde eksiltmiyoruz suyu
şimdi arabayı baya parçaladım sistem komple elden geçecek radyatörü sıfırladım... thermostad lasitği o ringler bide bir kaç minik boru var emmenin altında onları elden geçirip tekrar deniyecem...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)