User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: 1.4 is'ye 1.6ies emmesi ile turbo ?!!!

  1. #1
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.4 is'ye 1.6ies emmesi ile turbo ?!!!

    arkadaslar merhabalar yıne kafamı kurcalıyan bır ıkı soru oldu sımdı 1.4is ye 1.6ies emme manifoldunu takıp turbo yapsak normal 1.4is emmesıyle turbo yapılan bı aracla farkı olurmu en azından yaptıgımıza degermı bırde forumda ınceledımde herkes turboyu kapak acmadan yapmayı dusunuor bız eger yaparsak kapagada dalıcaz.. fakat kapak ıcınde hangı parcaları kullanıcaz hangı marka olucak bilgi sahıbı olan varsa paylasırsa sevınırım tesekurler

  2. #2
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hıcmı bılgısı olan yok yav

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Manifoltu değiştirmekteki amacınız ne? aşırı besleme yapıoyor olduktan sonra eğer çok çok iddialı bir iş yapılmayacaksa manifolt tasarımının pek bir önemi yok. Dolayısı ile değiştirmeyede gerek yok.

    Kapağın içinden ne kastediyorsunuz anlamadım ama zaten kapakta yapabileceğiniz şeyler kısıtlı. Eğer motordan bahsediyorsak, 1.4 için ne parçalar vardır bilmiyorum ancak sürekli 1 bar basmak falan gibi bir fanteziniz yoksa motora girmeye gerekte yok.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  4. #4
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anlamı yok halıl
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  5. #5
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Manifoltu değiştirmekteki amacınız ne? aşırı besleme yapıoyor olduktan sonra eğer çok çok iddialı bir iş yapılmayacaksa manifolt tasarımının pek bir önemi yok. Dolayısı ile değiştirmeyede gerek yok.

    Kapağın içinden ne kastediyorsunuz anlamadım ama zaten kapakta yapabileceğiniz şeyler kısıtlı. Eğer motordan bahsediyorsak, 1.4 için ne parçalar vardır bilmiyorum ancak sürekli 1 bar basmak falan gibi bir fanteziniz yoksa motora girmeye gerekte yok.
    kapak demısım ozur dılerım motoru acacak olursak ya 0.5 bar basmak gıbı bı dusuncemız varda yınede ıcınıde yapsak fena olmazmı :S

  6. #6
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yokmu fıkrı olanlar ?

  7. #7
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fikir var
    1.4 is e ies emmeyle tabiki diğer 1.4lerin önüne geçersiniz daha keyifli olacaktır kapağa delta 272 / 260 ya da daha güzeli 272 /272 egzantirik takabilirsiniz ve subap yayı gerekebilir blok içinse internal var ama biraz pahalı crower kol üretiyo 1.4 için ama gereksiz pahalı onun yerine jdm d15b krank d16 eagle kol ycp vitara piston gibi bi kombinasyon yapabilirsin sürekli 1+ barda rahat yürürsün hacmin de artar stock motora yapacaksanız yine emme kullanın ondan daha önemlisi beyne bi karar verin
    ECUTECH İstanbul

  8. #8
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fikir var
    1.4 is e ies emmeyle tabiki diğer 1.4lerin önüne geçersiniz daha keyifli olacaktır kapağa delta 272 / 260 ya da daha güzeli 272 /272 egzantirik takabilirsiniz ve subap yayı gerekebilir blok içinse internal var ama biraz pahalı crower kol üretiyo 1.4 için ama gereksiz pahalı onun yerine jdm d15b krank d16 eagle kol ycp vitara piston gibi bi kombinasyon yapabilirsin sürekli 1+ barda rahat yürürsün hacmin de artar stock motora yapacaksanız yine emme kullanın ondan daha önemlisi beyne bi karar verin
    pekı beyın olarak ne önerirsiniz ? ya aslında daha onceden hıc dızel olsa bıle turbo araca bınmedık 4*4 luk orjınal bı sedan vti lara suan olsun paha biçilemio orjınal oglu orjınal bi sedan 1.4is buldum onu alıp bole yapma planım var.. hangı parcaları kullanmalıyım onuda bılmıorum bu yurt dısından gelen hazır kıtler var genelınınde fıyatı uygun .. onlarda oplabılır aslında...

  9. #9
    akıncı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye /ankara
    Mesaj
    455
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önereceği bladerkın megasquart yada p28 bunlarıda yapmazsan turbo hiç yapma bızzat denedık 0,6 bardan sonra arıza yakıyo kısacası ıkısınden bırısını yapman lazım onun içinde bladerke başvurman lazım

  10. #10
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    54
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D Serisi dedin mi ilk akla gelen nick bladerk

  11. #11
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 al halil

  12. #12
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erhann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 al halil
    abi ies de varda aklımızda 1.4isT gecmıyor dııl


    o zaman blakderk bı pm atım bn

  13. #13
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana sorarsan git Vtec al senin için daha hayırlı olur
    Çok paran gider o işlerde benden söylemesi...

  14. #14
    akıncı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye /ankara
    Mesaj
    455
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaş turbo yapmak istiyor, 1.4 e turbo daha ucuz ama vtec turbolasa malıyet ıkı katına çıkar şahsı duşuncem guzelbır yazılım doğru setupla 1.4 de çok zevklı bır makına olur

  15. #15
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya sımdıkı dusuncem turbo vti ıstesem hb almaya durumumda var ama hb de cok zor olur kullanıslı dııl gıbı ...

  16. #16
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi sen bencede bütçeni ortaya çıkar sonrada @Bladerk abimize başvur

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •