User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
34 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Mazda 121 Dyno Sonucu Değerlendirmesi

  1. #1

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    359
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Mazda 121 Dyno Sonucu Değerlendirmesi

    1.8 MOTORLA YENİ DYNO #17 --
    Arabayı dynoya çıkardık. Araç 1.3 16valf mazda 121. Araç orjinalde tek nokta enjeksiyonlu 72hp ve 100nm torka sahip. Biz aracı çok nokta enjeksiyona çevirip megasquirt kurduk. Çok nokta manifold 323 1.3 e ait. Ayrıca ateşlemeyi edise çevirdim.Motor 190000km de. Dyno aşağıda. Yorumlarınızı bekliyorum. afr ayarsız gibiydi kendi tablomla ölçtüm ama daha iyi bir ayarla biraz daha verebilir. Aracın çekişi ve ara hızlanması bayağı iyileşti. Komple egzost düşünüyorum. Başka ne yapabiliriz. Egzostu kaçlık yaptırsak? Önümüzdeki aylarda 0.5 bar basan Amr500 supercharger düşücemiz var. Eğri hakkında yorum lazım




    Uploaded with ImageShack.us

  2. #2
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Filtre egzoz ikilisi üstüne biraz daha yazılımla oynayıp 90+lar alınabilir.

    Map kendi mapinmi ?

    EGO correction açıkmı?

    birde arabanın orjinalinde CKP varmıydı?.

    bu arada elinize sağlık tekrardan, güzel çıkmış sonuç

  3. #3

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    359
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Filtre egzoz ikilisi üstüne biraz daha yazılımla oynayıp 90+lar alınabilir.

    Map kendi mapinmi ?

    EGO correction açıkmı?

    birde arabanın orjinalinde CKP varmıydı?.

    bu arada elinize sağlık tekrardan, güzel çıkmış sonuç

    Map kendim yazdım. Ego correction açık. ckp ne olduğunu anlamadım Egzost yapıp tekrar map yazıp ölçücem. Filtre var ama plastik boruyla çok ısınıyor. Şu anda 800kg ve benim mazda2 1.5 den daha hızlı. Son hızda biraz yavaş kalıyor sadece.

  4. #4
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah binmiştim aracına çok güzel yürüyodu ama radara yakalanmıştık ömer
    ECUTECH İstanbul

  5. #5

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    359
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hehe hatırladım abi Harbiden radar yemiştik hemen ödedik de indirimli oldu. Şu anda biraz daha iyi gidiyor.

  6. #6
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omer_yildir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Map kendim yazdım. Ego correction açık. ckp ne olduğunu anlamadım Egzost yapıp tekrar map yazıp ölçücem. Filtre var ama plastik boruyla çok ısınıyor. Şu anda 800kg ve benim mazda2 1.5 den daha hızlı. Son hızda biraz yavaş kalıyor sadece.
    Crank Position Sensorü kendinden mi vardı yoksa siz Trigger wheel mi bağladınız onu sormuştum?

    Tuner studionun Auto VE table özelliğini kullanıyormusun?

  7. #7

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    359
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kendinden yoktu. Frezecide 36-1 çark yaptırıp tornada merkezletip krank kasnağına kaynattırdık. Sensör ayağı yapıp monte ettik. Auto ve güzel yapıyor denedim ancak çok fazla stabil tutamıyor. Kendimiz ayarlayınca afr daha stabil oluyor. Auto ve ayarlatıp daha sonra üstünde oynayıca da daha güzel oluyor.

  8. #8
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omer_yildir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kendinden yoktu. Frezecide 36-1 çark yaptırıp tornada merkezletip krank kasnağına kaynattırdık. Sensör ayağı yapıp monte ettik. Auto ve güzel yapıyor denedim ancak çok fazla stabil tutamıyor. Kendimiz ayarlayınca afr daha stabil oluyor. Auto ve ayarlatıp daha sonra üstünde oynayıca da daha güzel oluyor.
    bende aynen onu önericektim. Sadece auto VE ile gidince hafif patırdamalı gidiyor araba.

    Trigger Wheelin balans sorunu oldumu kaynaktan sonra?

  9. #9

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    359
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tornacının işciliği iyidi. Birde çarkın dış yüzeyinden alarak kasnağın içine sıkı geçme oturttu. Yani direk punta atmadı. Sıkı geçme yaptı. Egzost olmadğından patırdama fazla anlaşılmıyor. Ama auto ve üstüne mapla oynayınca fena olmuyor. İnanıyorumki deneyimli birisi map yazarsa eğri ve güç daha iyi çıkacaktır.

  10. #10
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omer_yildir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tornacının işciliği iyidi. Birde çarkın dış yüzeyinden alarak kasnağın içine sıkı geçme oturttu. Yani direk punta atmadı. Sıkı geçme yaptı. Egzost olmadğından patırdama fazla anlaşılmıyor. Ama auto ve üstüne mapla oynayınca fena olmuyor. İnanıyorumki deneyimli birisi map yazarsa eğri ve güç daha iyi çıkacaktır.
    orası öyle ama kendi yaptığının zevkini asla vermiyor.

    eline sağlık yapılmayanı yapmak güzel bir duygu

  11. #11
    snan1910 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğri hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz..

  12. #12
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu hacimdeki bir araç için elde edilen güç ve eğri bence iyidir.
    Map yazmaktaki başarınız ne derecede başarılı bilemiyorum sizden daha iyisini yapabilecek biriyle daha sağlıklı olabilir.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  13. #13

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    20 nm tork artışı atmosferik bir alet için gayet başarılı bir değer.
    Güle güle kullanın.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  14. #14
    capcapca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kazasız belasız tam bir zevk makinesi olmuş
    RACE WERKS

    Golf awd turbo 500+

  15. #15
    hazar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    354
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güle güle kullan ömer supercharger yapyapyapyapyap
    vırt zort

  16. #16
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaptıklarınızı tebrik ediyorum çoğu kişinin böyle bi araç için uğraşcağını sanmam.güzel dyno eğrisi bu araç için maşallah.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  17. #17

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    359
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet Bp swapdan sonra ilk dyno. Aracın hala eksikleri var. Filtre ve egzost yapılıp avans açılıp tekrardan dynoya çıkacağız. Araç şu anda 820kg. Tüm ayarları sağolsun Erkut abi piston garajda yapıyor. Dyno kağıdı ekiyorum. İlk dyno 1.3 motordu bu dyno ise 1.8 bp


  18. #18
    snan1910 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni dyno günceli

  19. #19

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok daha iyi olacak filtre kiti bile yok şuan araçta eksikler var yinede gayet güzel güç verdi
    RACE WERKS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •