Arkadaşlar, EGT sensörünün takıldığı runner ın bi önemi var mı, yoksa herhangibirisine takabilir miyiz. Piston çalışma sırası aşağıdaki şekilde.
Teşekkürler.
![]()
Arkadaşlar, EGT sensörünün takıldığı runner ın bi önemi var mı, yoksa herhangibirisine takabilir miyiz. Piston çalışma sırası aşağıdaki şekilde.
Teşekkürler.
![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
D16 sanırım motor.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
nakit sorunu yoksa her silindirin ayrica kontrol edilmesi en mantiklisi
Experience is what you get when you don't get what you want.
pistondan kastım, hangi pistona denk gelen runner idi. başlıkta anlatım eksikliği olmuş
d16v1
şu an için var1 ay sonra düğünüm var
abi öyle diyorsunda. bendeki headers 4-2-1 DC. 4 boru baya aşağıda birleşiyor. Reimdekinin aynısı. Eğer senin dediğin gibi yaparsam uzakta kalmaz mı ?
![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
2. yada 3. silindir olabilir sol baştan saydığında 2. silindir muhtemelen sıcak çalışıyordur ama tune yapanlardan bilgi almak lazım
körler sağırlar
evet banada öyle geliyor. o silindirler ortada haliyle daha fazla ısı görüyordur.
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
3 üncü göz en fazla ısınan göz eğer araç turbo değilse kolaylıkla direk 3 gözün runnera takabilirsin turbo arabadada genelde downpipein üzerini tercih edilir genelde oda sensor koptuğu zaman turboya zarar vermesin diye ama uzak olduğu için eksik okuyucaktır velhasıl kelam 3üncü göze takınız ..
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
birleşme yeri tabi çok uzak kalıyor o zaman orası olmaz kesinlikle.
ben manifoldu klasik sanmıştım.
o zaman arkadaşlarında dediğ gibi, en çok ısınan silindirin çıkışına takılacak,
bu her araçta farklı olabilir, mesela su termostatının yakın olduğu silindir fazla ısınıyor olabilir.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)