Cok yakın arkadasımın arabasıdır cok istyo biseyler yapmayı rıca ettı benımde sızlerden bılgı almak aklıma geldı.. istedigi güç 120 130 hp arac dogan oldugu için ne yapılır edılır hıcbı bılgım yok yardımlarınız ıcın sımdıden tesekkurler...
Cok yakın arkadasımın arabasıdır cok istyo biseyler yapmayı rıca ettı benımde sızlerden bılgı almak aklıma geldı.. istedigi güç 120 130 hp arac dogan oldugu için ne yapılır edılır hıcbı bılgım yok yardımlarınız ıcın sımdıden tesekkurler...
Krank kol piston 4 nokta enjektör bide standalone beyin olabilir
Ilk basta enj sistemini iptal edip karbüratörlüye cavirmende yarar var emme manifolduyla birlikte slx cift bare karb veya bulabilirsen cift yatık veber karbüratör kullanabilirsin karbüratörlüye cevirdiğin sırada o araba egzantrik isteyeceği için tipo 1.6 mpi ilerde cıkan 37.5 veya 38 kama sahip egzantrik bulman slx sahin s veya üsten egzantrik li fiatlarda egzantrik kamı 36 dır ama kapağınıda koyarsan dahaperf. Olur portları doğandan dah büyüktür o aracı biraz sıkması için adana usulü veya antalya yapımı headrrs koyarsan hem ses hemde kendi sınıfında kayda değer güç elde edersin cift karbüratörü bulman biraz zor olacağı için slx in dediğim gibi çift bare karbüratörünü koyup 2. Barenin memesiyle oynayabilirsin 1 de olabilir ama fazla değil burda şarjlı matkap ve 1 veya 1.5 matkap ucu gerekebilir ne kadar benzin verirsen avansı okadar asağı cekersin biraz boğdurur arabayı ama bu işin tadıda orda defransiyelide istavrozlarda kilitlersen tadından yenmez ama km de 400tl si taş şimdiden kolay gelsin krank veya kola girmene gerek yok macere olur biraz hemde maddi acıdan zahmetli şimdiden kolay gelsin
Aman eksoz borularını 60 lık veya 51 lik yapma ideali şahin atmosferiğin 48lik dir
Ger olrda kapağı koyarsan termostadını unutma
Haa sunuda unutmadan söyliyim egzantriği koyup kapağa girmeden sahin 1.4 ün üst kapağıda olabilir yinede arastırmanda fayda var dediklerimi
defransiyel istavrozlardan nasıl kıtlenıyor ? açıklayabılırmısın
Bil ki, hakları bedelsiz vermez, zulmeden alçak ;
Özgürlük armağan edilmez, feth edilir ancak !!!
282 Derece yada 300 derece egzantirik
2.0 tempra subabları
lada subab kovanları
Bide bi port polish yapın kapağa hazır acılmışken
subablarda tırnak yerine müdahele etmek gerekiyor ama
sonra güzel bi egzoz manifldu yap
magneti marelli ecu var onlarada yazılım yapılabiliyor.
120 130 Cıkarma belki ama zewkli bi hale getirir
eğer çok güçlü bi proje yapmak istiyosa
302 derece dbillas egzantrik ve yay şapka
protoxide ayarlı kasnak
kent cams kayış
wössner tepeli forget piston ve kol
ferrea sibob
ef racing krank
headers
thortle body
standalone ecu
bronz balata
vs vs
seçenekler değişir ne kadar para harcamak istiyor ne tür işlem istiyor seçenek çok
çağrı döktürmüşsün yine
defransiyel istavrozdan elektrot kaynak yardımıyla 100 100 kilitlenir![]()
cağrı döktürmüşsün yine
Herkese yardımları ıcın cok tesekkur ederım bılgılerı arkadasıma ilettim projeye yakında baslycaz tekrardan cok saolun...
en az 3.5 mılyar gider
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)