User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
37 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Vts ye hangi kısa sanzuman oranı en iyisidir??

  1. #1
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation Vts ye hangi kısa sanzuman oranı en iyisidir??

    arkadaşlar aracıma kısa takmayı dşünüyorum herkezin görüşünü almak isterim

    13/61

    13/59

    14/60

    bunlardan hangisini önerirsiniz aracım 7800 çeviriyor hepsinde tahmini son hız ne olur drag için hangisi roll için hangisi 2 sinin ortalaması için hangisini seçmeliyim avantajları dezavantajları nelerdir? yardımlarınız için şimdidek tşk...

  2. #2
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.480
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uzun yol yapmıyorsan 59 u veya 61 i öneririm. 59 ile 7800 dd de 215-218 arası bi son hız görürsün. 60 ıda kullandım 59 uda. 61 i kullanmadım ama son hız sıkıntı olabilir 61 ile sonuç olarak tavsiyem 59 olacaktır sana.

  3. #3
    DogukanB
    Misafir
    kullanacağın amaç doğrultusunda;


    14\60 ... 185-50-14 ... 7200Rpm

    1. Vites 53,1
    2. Vites 82
    3. Vites 117,4
    4. Vites 154,4
    5. Vites 202,7


    13\59 ... 185-50-14 ... 7200Rpm

    1. Vites 49,8
    2. Vites 77,2
    3. Vites 111
    4. Vites 146,4
    5. Vites 191,5

  4. #4

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim tercihim 14/60 olurdu drag içinse 13/61

  5. #5
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    13/61 dragdada roldede işini görür

  6. #6
    emrestone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    14/60 en ideali bu hem şehir içinde hem de roll de ideal..
    35 FC 995
    35 HY 110
    35 EMR 99
    35 LF 106
    35 VA 663
    35 EK 756

  7. #7
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    59 çok mantıklı duruyo uzun yol yapmıyorum pek ama roll yapıyoruz bazen arkadaşlarla son hızıda gayet makul geldı bana 210-215 gibi bi hız yeterde artar bile yakıt sarfiyatı ne kadar artar?(yakıtı düşündüğümden değil meraktan sadece)

  8. #8
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    son sürat düşünme hep. 4000 devirde otobanda hele egzozunda varsa hiç çekilmiyo biyere gtmek
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  9. #9
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oran kısaldıkça sıfırdan kalkışta patinaj oranın artar.
    Yalnız kısaldıkça son süratin düşer ara hızlanmaların ve her vites devir bitirmelerin çok çabuk daha gerçekleşir.

    Bu işin en güzel yöntemini öğrenmek aslında şudur 3 ayrı oranıda deniyip.
    0/400 metre G-tech ile ölçmektir
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  10. #10
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oran kısaldıkça sıfırdan kalkışta patinaj oranın artar.
    Yalnız kısaldıkça son süratin düşer ara hızlanmaların ve her vites devir bitirmelerin çok çabuk daha gerçekleşir.

    Bu işin en güzel yöntemini öğrenmek aslında şudur 3 ayrı oranıda deniyip.
    0/400 metre G-tech ile ölçmektir
    +10
    son süratten ziyade tutunma problemlerinide göz önünde bulundurun.
    dengi araçlara göre daha kısa şanzumanlı dizelimde chip sorası 2 de dahi dipgazda patinaj sıkıntısı yaşıyorum 17''lerle.

  11. #11
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mantıklı bir yaklaşım olmus teşekkür ederim öncelikle ama zaten patinaj olayını slicks lastiklerle giderebiliriz draglarda 14/60 en ideali gibi görünüyor sanki 13/59 çoğu peugeot cunun kullandığı bir oran kullanan varsa memnuniyetini veya şikayetini paylaşabilirmi acaba?

  12. #12
    devilboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    13/59 kullanıyorum aracımda çok memnunum şehir dışına çıkmadığım için sorun yaşamadım vitesleri daha yukarıdan yakalıyor kullanımı rahat problem yaşayacağını zannetmiyorum
    PROJECT 01

  13. #13
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en temizi orj bence
    Team PAŞAOĞLU

  14. #14

    Üyelik
    Jan 2007
    Şehir
    Türkiye-İstanbul
    Mesaj
    1.511
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu 3 oran arasında fonksiyonellik açısından en ideali (bence) 14/60
    Kişisel tercihler,beğeniler,kararlar bu işte belirleyici etkendir...

  15. #15
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaldırmayı bildikten sonra 13-61 dragtada geçen olmaz kendi speclerinde... ama 200 son süratin

    sardırmadan kalkarsın.

  16. #16
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hep şöyle bi saçma düşüncem var ilk 4 vites oranları yakın olsa 5. vitesi hafiften uzun olsa 5.e atınca nos kullanılıp yine top speed'e ulaşsak olmazmı? şimdi ff serisi gibi gelmiş ve saçma gelmiş olabilir. Ama teoride böyle bişey mümkün olamazmı? Drag yarışları için diyorum.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  17. #17
    Selcuk_RoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    14/60 derim ben

  18. #18
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı demir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu 3 oran arasında fonksiyonellik açısından en ideali (bence) 14/60
    kişisel tercihler,beğeniler,kararlar bu işte belirleyici etkendir...
    biraz daha acarmısın demir abi??

  19. #19
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biraz daha acarmısın demir abi??
    59ve61 de uzun yolda çok sıkıntı yaşarsın, egsoz bildiğin kafa ütüler, 14\60 bu tarz bi sıkıntı yaşamazsın.. 59-61 oranlarında 5.vites 4bin devir 90km-100 km gibi süratte oluyorsun, daha hızlı gitmek istediğinde ses e maruz kalıyorsun,14-60 da bu olaya maruz kalmazsın.. demir abinin demek istediği bu, ama ben drag rolling kovalıcam, gülü seven dikeni ne katlanır diyorsan 59yada 61 tercih et, ben 61 ciyim bana göre en güzel oran..

    13-59 \ 185-55-15

    7200 Rpm
    1 Vites 51,4 \ -
    2. Vites 78,8 \4658
    3. Vites 114,2 \4941
    4. Vites 151,2 \5435
    5. Vites 197,4 \5512


    13-61 \ 185-55-14
    7200 Rpm
    1 Vites 49,8 \ -
    2. Vites 77,2 \4672
    3. Vites 111 \5011
    4. Vites 146,4 \5469
    5. Vites 191,5 \5525


    14-60 \ 185-55-14

    7200 Rpm
    1 Vites 54,7 \ -
    2. Vites 83,6 \4676
    3. Vites 122,3 \4954
    4. Vites 160,9 \5497
    5. Vites 209,2 \5541
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •