2008 Yılındaki setupımızla NOSsuz 11.20 snyeler yaparak 7 yarışdan ikisine katılamayıp 0 puan çektiği halde Pilotu Sıdıka BAŞKARA ile 2008 Otodrag Sınıf 3 Şampiyonu olan aracımızın rekorlar için 2 senelik uykusundan kalkma vakti geldi.hatırlatmak amacı ile aracın 2008 setupını hatırlayalım.aracımızı kafa kaldırdığı için yükleyip kaldıramıyorduk.1971 model olan aracın ön takımında değiştirmediğimiz parça kalmamasına rağmen orjinal haliyle son yarışda yaptığı gibi kafayı kaldırıp düştüğünde boşluk nereye veriyorsa araba o yöne sapıtıyordu.araç tartılarda 980 kg geliyordu.hem ön takımı hemde hafifletmeyi hedefleyerek başladık kesip biçmeye.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
MOTOR
Ver8 STİ E207 short block, GT3076R Turbo, DPR valve, Tial wastegate, HKS race blow off, JUN Stage 2R egzantrikler, JUN titanyum yaylar, JUN şapkalar, Hydra EMS, PWR liquid to air intercooler, custom intercooler boruları, PWR silikon hortumlar, PWR özel drag radyatörü, CSR elektrikli su pompası, HKS 4" Mantar filtre, RC 750 cc enjektörler, Aeromotive benzin regülatörü, custom ice tank, Shurflo ice tank pump.
EGZOZ
Custom headers, Custom uppipe, DC sports 3 inç egzoz
JANT - LASTİK
Önler 6x15 arka 8x15 BBS RS +CNC jantlar, M/T dragrace lastikler
YÜRÜYEN AKSAM
Custom VW 091 transaxle transmisyon, Custom hidrolik debriyaj, AP racing twin plate clutch, 4 disk Subaru WRX fren sistemi, Puma alçaltma kiti, custom torsiyon bağantıları.
İÇ MEKAN
Sparco koltuklar, Sabelt 5 nokta 3” emniyet kemeri, custom rollcage, Dragrace fuel tank, AEM wideband, AEM dashboard, XS knock lite shift light, HKS EVC 6 Boost controler
MODİFİKASYON
Yürüyen+şase : FAF VANA tesislerinde Hasan BAŞKARA, Fatih ŞAHİN ve Tohan Sadık SOYHAN, Motor : TORK GARAJ, Hydra EMS mapping : Yüreğir.
önce kapıları gözümüze kestirdik.söküp LECSPORT Levent KÖREMEZLİ ye gönderdik.17 şer kg dan 34kg olan kapıları 4 er kg dan 8 kg da bitirip -26 kg cebe
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us