76.5mm olan standart pistonum yerine 77.00mm olanı kullanmanın dezavantajları var mıdır?
76.5mm olan standart pistonum yerine 77.00mm olanı kullanmanın dezavantajları var mıdır?
pek bır artı saglamaz arada 0.5mm var
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
Bunu kullanmak için herhalde bloktan biraz almak gerekecek. Bu işlem yapıldıktan sonraki 100 binli km'lerde sıkıntı yaratır mı?
sağlıklı bir motorda 100 000 aşınması oldukça azdır. sıkıntı olmaz.getirisi olur.
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
kullanma amacınız ne 77mm kullanmanın ilk başta? güç almak içinmi yoksa problemmi var pistonlarda
körler sağırlar
direk performans artışı olsun dersen bi cacık olmaz işin açığı
motor yaptırıyor ve standart ölçü kurtarmıyorsa gömleğini honlatır 0,5 piston takarsın
buradaki amaçta yeni gömlek çaktırmanın maliyetidir o kadar
Sıkıntı olmaz ama amaç ne hocam, performans ise boşa uğraşı olur, rektefiye ise ve aşınma varsa daha iyi olur tabi piyasada 77mm bulunuyordu.
piston çapı genişledikçe detonasyon riski azalır.
burdaki sorunun amacının performans artışı değilde motor toplarken ihtiyaç duyuldugunu düşünüyorum.
utku selamoğlu
Hedef şu; krank kol piston değiştirirken yani 1.4'den 1.6'ya çıkarken 76.5 yerine 77 kullanarak biraz daha hacim sağlamak. Sadece hobi amaçlı, günlük kullanıma uygun olarak olarak 1.6 yapmak. 76.5 ile 1598 oluyor 77 ile 1650 felan olur diye tahmin ediyorum. Erhan zaten sen biliyorsun mevzuyu.
Yoksa motorda rektifiye amaçlı değil.
Bu durumda hiç gerek yok. Eğer silindirin iç cidarında krepaj falan yoksa boşuna honlatmayın.. 52 cc lik toplam hacim artışından cacık olmaz.
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
hiç gerek yok bence
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)