User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: Büyük piston kullanımı hakkında?

  1. #1
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Büyük piston kullanımı hakkında?

    76.5mm olan standart pistonum yerine 77.00mm olanı kullanmanın dezavantajları var mıdır?

  2. #2

    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    4.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pek bır artı saglamaz arada 0.5mm var

  3. #3
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    76.5mm olan standart pistonum yerine 77.00mm olanı kullanmanın dezavantajları var mıdır?
    arkadaş sen benden bu konuda daha bilgilisin, senin piston işini takip edicem eğer eyleme geçersen beni de bilgilendirirsen memnun olurum ...
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  4. #4
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiçbişe olmaz.

  5. #5
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bunu kullanmak için herhalde bloktan biraz almak gerekecek. Bu işlem yapıldıktan sonraki 100 binli km'lerde sıkıntı yaratır mı?

  6. #6
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sağlıklı bir motorda 100 000 aşınması oldukça azdır. sıkıntı olmaz.getirisi olur.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  7. #7
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kullanma amacınız ne 77mm kullanmanın ilk başta? güç almak içinmi yoksa problemmi var pistonlarda
    körler sağırlar

  8. #8
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    direk performans artışı olsun dersen bi cacık olmaz işin açığı

    motor yaptırıyor ve standart ölçü kurtarmıyorsa gömleğini honlatır 0,5 piston takarsın

    buradaki amaçta yeni gömlek çaktırmanın maliyetidir o kadar

  9. #9

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    06
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sıkıntı olmaz ama amaç ne hocam, performans ise boşa uğraşı olur, rektefiye ise ve aşınma varsa daha iyi olur tabi piyasada 77mm bulunuyordu.

  10. #10
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    piston çapı genişledikçe detonasyon riski azalır.

    burdaki sorunun amacının performans artışı değilde motor toplarken ihtiyaç duyuldugunu düşünüyorum.
    utku selamoğlu

  11. #11
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hedef şu; krank kol piston değiştirirken yani 1.4'den 1.6'ya çıkarken 76.5 yerine 77 kullanarak biraz daha hacim sağlamak. Sadece hobi amaçlı, günlük kullanıma uygun olarak olarak 1.6 yapmak. 76.5 ile 1598 oluyor 77 ile 1650 felan olur diye tahmin ediyorum. Erhan zaten sen biliyorsun mevzuyu.

    Yoksa motorda rektifiye amaçlı değil.

  12. #12

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu durumda hiç gerek yok. Eğer silindirin iç cidarında krepaj falan yoksa boşuna honlatmayın.. 52 cc lik toplam hacim artışından cacık olmaz.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  13. #13
    M.Emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İST.
    Mesaj
    58
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hedef şu; krank kol piston değiştirirken yani 1.4'den 1.6'ya çıkarken 76.5 yerine 77 kullanarak biraz daha hacim sağlamak. Sadece hobi amaçlı, günlük kullanıma uygun olarak olarak 1.6 yapmak. 76.5 ile 1598 oluyor 77 ile 1650 felan olur diye tahmin ediyorum. Erhan zaten sen biliyorsun mevzuyu.

    Yoksa motorda rektifiye amaçlı değil.
    gömleklerden aldırmadıktan sonra hacim değişmez yani perf. artışı olmaz getirilerini arkadaşlar yazmış

  14. #14
    sahan
    Misafir
    hiç gerek yok bence

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •