User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: 106 GTI devir takılı kalıyor

  1. #1
    radresa
    Misafir

    106 GTI devir takılı kalıyor

    arkadaşlar yuksek hızla beton hız kesmelerın bırıne gırdıkten sonra km saatı ve devır saatı sacmaladı bırbırınden bagımsız yukseldı dustu hemen stop ettım calıstırdım 5000 6000 devırde calıstı heryerını kurcaladıktan sonra duzeldı.fakat bugun yıne aracımı calıstırdım buseferde 2000 devırlerde gazım sabıt kaldı o sekılde yuruttum gerı stop ettım suan normal bu konuda nereyı kontrol etmem gerektıgı hakkında bılgısı olan var mı?

  2. #2
    radresa
    Misafir
    bu arada ılk sorun 1 ay once oldu 1 aydır sorun yoktu

  3. #3
    sinan-s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Bostancı/Suadiye/Etiler
    Mesaj
    6.313
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamamen elektriksel olabilir.Sigorta kutusunu kontrol edin..
    2003 BMW E46 330 Cİ Topassss
    2006 BMW E46 318 Cİ SİYAH (SOLD)
    ]2001 PEUGEOT 106 GTI SARI SOLD)
    1998 DOĞAN SLX 1.6.İE BORDO (SOLD)
    2008 PORSCHE 911 TURBO S SiYAH (SOLD)

  4. #4
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    banada zamanında k&n filtre yağını çok koyunca motor devri takılı kalmıştı sonra gaz kelebeğini temizleyince geçmişti

    peki sorun sadece kadrandamı yoksa motor devrimi takılı kalıyor tam anlayamadım

  5. #5
    radresa
    Misafir
    kadran dogru gosterıyor yanı arabanın devırı 2000 lerde takıldı bu arada arabaın yagını degıstırdım 4 lıtrelık koyduk fakat olması gerekenden oldukca fazla gorunuyor neden anşayamadım.bırde sıgorta kutumda kalorıferın sıgortası sureklı olarak erıyor fakat atmıyor gırdıgı kısmıda erıtmıs suan onuda soktum ama bunun onunla alakası yoktur sanırım

  6. #6
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı radresa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kadran dogru gosterıyor yanı arabanın devırı 2000 lerde takıldı bu arada arabaın yagını degıstırdım 4 lıtrelık koyduk fakat olması gerekenden oldukca fazla gorunuyor neden anşayamadım.bırde sıgorta kutumda kalorıferın sıgortası sureklı olarak erıyor fakat atmıyor gırdıgı kısmıda erıtmıs suan onuda soktum ama bunun onunla alakası yoktur sanırım
    yorum yapamıycam bi elektrikçiye gösterin derim acil olarak

  7. #7
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rolantı valfı

  8. #8
    radresa
    Misafir
    rolantı valfı ıse hemen degıstırırım sorunun onda oldugunu nasıl tespıt ederım bosuna yanlıs parcaları degıstırmeyelım.tesekkurler

  9. #9
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rolanti valfi max açık kaldığında 3600 devirde çalışıyor araba

  10. #10
    radresa
    Misafir
    yanı onunla ılgısı yok mudur

  11. #11
    aliergun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İst/ Çengelköy
    Mesaj
    835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gaz kelebeğini kontrol ettiniz mi?
    Ali's Detailing Garage / Erenköy

  12. #12
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaten araba 2000de takılı kalmıs soyledıgıne gore yuksek ıhtımal rolantı valfıdır onun dısında beton kasısten hızla gectıysen buyuk ıhtımal fuel cut off calısmıs olabılır o zaman kadran abuk sabuk hareketler yapıyordu sonra stop edıyordu arac benzın kestıgı ıcın ama yuzlerce sebep olabılır 106ların hastalıgı oldugu ıcın once rolantı valfı ıle baslayın derım varsa saglam araba ıle degısın denemek ıcın yada temızletın genelde sorun cozuluyor bu sekılde kolay gelsın

  13. #13
    radresa
    Misafir
    yardımlar ıcın tesekkurler herkeze kolay gelsın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •