User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Ball Bearing Turbolar

  1. #1
    Drft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ball Bearing Turbolar

    Öncelikle Kendi Aracım İçin Seçim Yapamadık Burda Yeterince Bilgili Arkadaşlar Var Yorumlarınızı Bekliyorum...

    Aracım 92 ŞAhin Eski Tİp Motor Alttan Egzantirik Bunu Turbolıycaz Ve Diğer Ekipmanlarda Hiç Bir Sıkıntımız Yok Ama Kafamı Karıştıran Turbo Benim İstediğim 2500 3000 Devirlerde Gelsin YAni Son Hızı Önemli Degil Araç DEvir Çevirsin

    Turbo İşi Yapan Bir Abime Danıştım Saolsun Yardımcı Oldu Ama Sizin Yorumlarınızda Çok Önemli Onun Önerdiği Turbo td05H ve TD06 Birde Ball Bearing Le Normal Turbolara Arasındaki FArk Nedir Ve Ball Bearingli İstedigim Şekile Yanıt Verecek Turbo Çeşitleri Varsa Önericeğiz Çok Sevinirim Şimdiden Herkese Teşekkur Ederim

  2. #2
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    KKK markanın K03 modeli (passat 1.8t turbosu) sizin işinizi görür düşüncesindeyim turbolarda bal bearing rulman yataklı turbolara deniliyor tepkisel olarak ve ömür olarak kızıl burç yataklı turbolardan daha iyi olduğu söyleniliyor tabi fiyatları daha pahalı.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  3. #3
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birincisi her kelimeyi büyük harfle yzma cidden okumak zorlaşıyor

    ikincisi ball bearing dediğin yatakları rulmanlı olan turbodur avantajları gibi dezavantajlarıda vardır, avantajları spool belki aynı turbonun kaymalı yataklısına göre daha iyi olabilir bazı ağır şartlarda daha iyi çalışabilir ama tamiri vs zordur pahalıdır böyle uzar gider

    kaymalı yataklı turboda tamirat daha kolaydır spool up belki daha kötü olabilir daha ucuzdur yerinde olsam kaymalı yataklı bir turbo seçerdim
    körler sağırlar

  4. #4
    Drft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birincisi her kelimeyi büyük harfle yzma cidden okumak zorlaşıyor

    ikincisi ball bearing dediğin yatakları rulmanlı olan turbodur avantajları gibi dezavantajlarıda vardır, avantajları spool belki aynı turbonun kaymalı yataklısına göre daha iyi olabilir bazı ağır şartlarda daha iyi çalışabilir ama tamiri vs zordur pahalıdır böyle uzar gider

    kaymalı yataklı turboda tamirat daha kolaydır spool up belki daha kötü olabilir daha ucuzdur yerinde olsam kaymalı yataklı bir turbo seçerdim
    Saolun tşkler peki model onerınız varmı acaba benım arac ıcın ısteklerımı karsılayacagını dusundugunuz

  5. #5
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    t3/t4 diye tabir edilen turbolardan alabilirsin fazlasıyla karşılar.. mesela satılıklar bölümünde şu aralar bi tane de mevcut.
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  6. #6
    Tansu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/türkiye
    Mesaj
    128
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet elimde var bir tane satiliklar kismindan bakabilirsin

  7. #7
    Drft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    t3/t4 diye tabir edilen turbolardan alabilirsin fazlasıyla karşılar.. mesela satılıklar bölümünde şu aralar bi tane de mevcut.
    Alıntı Tansu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet elimde var bir tane satiliklar kismindan bakabilirsin
    Baktım şuan hala seçimde zorlanıyoruz kafamızdan k16 var sennanın yapmıs oldugu acıklamadan dolayı ball bearıng turbodan vazgectık en azından suan ıcın ve suan k16 tı taraftarıyız ama hala soru işaretleri kafamızda
    Ancak Mücadele varsa zafer vardır!

  8. #8
    maskaran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tofaş grubuna olan en iyi uyum sağlayan turbp kkk16 kime sorarsan sor ama bunda karar kılarsın . ayrıca fazla düşünme kafan karışır
    Direksiyonda eşek varsa, motor kaputunun içinde kaç beygir olduğunun hiç bir önemi yoktur. SÜRÜCÜ:

  9. #9
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    subaru tdo4 vf35 39 gibi bi turbo almanı öneririm eğer cddi yürüyen bi araba olsun istiyosan ama yanlamak için kullanıyım çuflasın tarzındaysan k16 olabilir

  10. #10
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vf35i 2000cc araba 6000dd lerde dolduruo hocam. vf35 büyük gelir. TD04 daha krar gibime geliyor.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  11. #11
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    subaru tdo4 vf35 39 gibi bi turbo almanı öneririm eğer cddi yürüyen bi araba olsun istiyosan ama yanlamak için kullanıyım çuflasın tarzındaysan k16 olabilir
    kankaaa aldık kara şahini sonunda yakında başlarık proceye

  12. #12
    Drft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı maskaran Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tofaş grubuna olan en iyi uyum sağlayan turbp kkk16 kime sorarsan sor ama bunda karar kılarsın . ayrıca fazla düşünme kafan karışır
    bakalım buyuk ıhtımal k16 alınacak
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    subaru tdo4 vf35 39 gibi bi turbo almanı öneririm eğer cddi yürüyen bi araba olsun istiyosan ama yanlamak için kullanıyım çuflasın tarzındaysan k16 olabilir
    tşkler mengu abi amacımız onu gecelım bunu gecelım degıl ama yapmısken yawas yawas olsun temız olsun kanaatındeyız ve civatasına kadar her parca bulabıldıgımız en ıyısı ıle degısecek sanırsam k16 ile baslıycaz galiba
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vf35i 2000cc araba 6000dd lerde dolduruo hocam. vf35 büyük gelir. TD04 daha krar gibime geliyor.
    vf buyuk gelır bende bu dusuncedeyım cunku k16 denemelerınde 2.700 gibi acıo ve 5xxx kusurlerı devırıyo
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kankaaa aldık kara şahini sonunda yakında başlarık proceye
    mustafa abi hadı hayırlı olsun sen denede bende ona gore yaptırayım :P
    Ancak Mücadele varsa zafer vardır!

  13. #13
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vf35i 2000cc araba 6000dd lerde dolduruo hocam. vf35 büyük gelir. TD04 daha krar gibime geliyor.
    subarunun kapak ve manifold yapısından ötürü okadar geç geliyo olabilir ama 6000 de gelceğini sanmam hiç bi otomobil üreticisi öle bişi yapıcağını düşünmüyorum kaldıki biz gt35 taktık wrx de 5500 civarında 1.1 bar basıyodu bence bi yanlışlık olmalı 106 ya taktık 3800 de geliyo aynı şekilde tdo4 3200 de gelmekte

    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kankaaa aldık kara şahini sonunda yakında başlarık proceye
    allah muhaffak etsin kanka kaza bela vermesin bizde 1 1.5 ay içinde 131 e başlıcaz altdan egzantrikli 1.6 motor bakalım bu nasıl olucak bitanede günlük binmeye bana lazım bendemi alsam ne yapsam

  14. #14
    cetinkaya55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    56
    Şehir
    İSKENDERUN-SAMSUN
    Mesaj
    439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    subarunun kapak ve manifold yapısından ötürü okadar geç geliyo olabilir ama 6000 de gelceğini sanmam hiç bi otomobil üreticisi öle bişi yapıcağını düşünmüyorum kaldıki biz gt35 taktık wrx de 5500 civarında 1.1 bar basıyodu bence bi yanlışlık olmalı 106 ya taktık 3800 de geliyo aynı şekilde tdo4 3200 de gelmekte



    allah muhaffak etsin kanka kaza bela vermesin bizde 1 1.5 ay içinde 131 e başlıcaz altdan egzantrikli 1.6 motor bakalım bu nasıl olucak bitanede günlük binmeye bana lazım bendemi alsam ne yapsam
    Dostum,rover 216 gti günlük binmeyede turbolamayada uyar,bulalım sana bir tane

  15. #15
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cetinkaya55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostum,rover 216 gti günlük binmeyede turbolamayada uyar,bulalım sana bir tane
    hehehehe abi bana az yakan çok kaçan 4 kapı yada station bişi lazım bu aralar ***** bekliyoruz

  16. #16
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ball bearing turbo yani bilyalı turbo tükçede diğer bilyasız turbolarla farkı deviri daha erken gelmesidir tamiri pahalı , sen turbom erken gelsın diosan sr20 dett turbosu veya subaru tdo4 turbo takmanı tavsiye ederim tdo4 biraz daha erken gelir k16 her zaman sıkıntı çıkarır tavsiye etmem

  17. #17
    Drft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    allah muhaffak etsin kanka kaza bela vermesin bizde 1 1.5 ay içinde 131 e başlıcaz altdan egzantrikli 1.6 motor bakalım bu nasıl olucak bitanede günlük binmeye bana lazım bendemi alsam ne yapsam
    mengu abi kullanıcagınız parcaları paylasırsan benımle sevınırım ms haric
    Ancak Mücadele varsa zafer vardır!

  18. #18
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla mengü aynı 92 model alttan egzantrik motor abi ekeden sonra 20 liraya 95 km gidince dünya varmış dedim

  19. #19
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Drft Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mengu abi kullanıcagınız parcaları paylasırsan benımle sevınırım ms haric

    ben paylaşırım 1 aya kalmadan motor %90 alttan egzantrıklı olcak bi ihtimal üstten egzantrikli detaylı konu açıcam

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •