User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: CA20S - CA18DET Conversion?

  1. #1
    apsimaty
    Misafir

    CA20S - CA18DET Conversion?

    Drift spec yapmak için Nissan Laurel Altima almıştım. Rengi siyahtı beyaz yapmayı düşünüyordum.Beyaz yapmak yerine sattım.Şimdi beyaz arıyorum.

    Malumunuz bu araçta CA20S motor var. Karbüratörlü. 90hp. Bu motora ya değişmek yada buna birşeyler yapmak şart.

    Opsiyon -1: SR20DE (Primera GT) swap

    Bu motor fwd motor olduğundan uygulama çok zor olacak. Su girişleri ters olması, distribitörün motorun arkasına gelmesi, şanzıman için flanş gibi sorunlar olacak.

    Opsiyon -2: SR20DET swap

    Motor rwd olduğundan uygulama daha rahat olacak.Motor kulağı yapılacak ve şanzıman için flanş veya sr şanzımanı.

    Opsiyon - 3: CA18DET Conversion

    Blok değişmeyecek. Blok değişmeyince şanzıman ve kulak derdi olmayacak. Ve en güzel yanı da motor no derdi olmayacak. CA18 in blok, krank, kol ve piston hariç herşeyi kullanılacak. Ve motor CA20DET olacak.

    Beni en çok düşündüren nokta ise araç karbüratörlü olduğu için elektronik bir altyapısı yok. Bu aracı ecu lu bir araca cevirebilir miyim? Bunun örnekleri var mı? Yabancı forumlarda CA20E yi DET e çeviren projeler buldum. CA20E enjeksiyonlu olduğundan ecusu da var bu bi avantaj. Karbüratörlüde bu mümkün mü sizce?

    CA20S - CA20E Conversion yapımını gösteren bir video.

    http://www.youtube.com/watch?v=OmdxSdWRL90

  2. #2
    Ryhn
    Misafir
    Mümkün tabikide. Emme ve enjektörleri SR yada CA dan alıp aftermarket bir ECU ile neden yapılmasın.

  3. #3
    akbaba78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adanalıyık
    Mesaj
    1.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence ca18det yapman en mantiklisi hic ugrastirmadan seni cufflarsin

  4. #4
    apsimaty
    Misafir
    Ben CA18DET in sistemiyle düşünmüştüm. Orjinal Enjeksiyon sistemi orjinal ecu gibi.

  5. #5
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eee tamam c18 internalı kullanıp, gene c18detin ecusunla iş yaparsınki. Sadece yakıt için piggy back bişi ile destekleme yaparsın.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  6. #6
    apsimaty
    Misafir
    Linkini verdiğim video da arkadaş karbüratörlüyü enjeksiyona çeviriyor. Açıkcası o video beni korkuttu. Adam bütün tesisatı değişiyor.

  7. #7
    apsimaty
    Misafir
    ECU işinin altından kalkamazsam. Yine DET kapak manifoltlar karbüratör ve turbo düşünüyorum. Bu işlemde de şöyle bi sorun var. DET ler Coil On Plug olduklarından Ateşleme için beyin gerekecek. Normal distribütörüde o kapakda kullanamıyoruz. Veya cop u bir şekilkde normal dist gibi kullanamazmıyız.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •