User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: Manifolddaki yağ yakıt karışımı?

  1. #1
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Manifolddaki yağ yakıt karışımı?

    Araç 6 silindir atmosferik 200.000km'de.
    Daha önce orjinali olan ke-jetronik ile sürüyorduk,araba zamanla ısındıktan sonra zor çalışmaya başladı,3-4 seferde ancak çalışıyordu ancak soğukken tek marşta alıyordu.Bu sorunun ke-jetten kaynaklandığını düşünüp aracı megasquirte çevirdik ancak bu seferde yağa yakıt karışıyor,motor yağı 2 kez değişmesine rağmen 300-400km den sonra su gibi oluyor.Motorda ilk neye bakmak gerekli?
    .......

  2. #2
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cold start - warm up enrichment ayarlarınız düzgün yapılmış mıydı?

  3. #3
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    marj basıp ta motorun dönmediğini nasıl anladın ben anlamadım... yağ emme manifoldunda nerde rastladın enjectorlerden sonra mı yoksa önce mi... araç emmeye yağ veriyor olaiblir turbodan veya crank tan havalandırmadan bağlantır varsa ordan da üfler...
    utku selamoğlu

  4. #4
    musa ALP
    Misafir
    aracın emme manifolduna yag yakıt karışımı subabların oturma yuzeyi ile arasında boşluk olmasındanda kaynaklanabilir.. buda kompresyon kaçagına da neden olabilir ama o biraaz duşuk ihtimal yagı turbodan almıştır büyük ihtimal yakıtta enjektörden gelmek zorundadır heralde emme manifolduna başka bi yakıt girişi oldugunu sanmıyorum!!! marş yapıpta motorun dönmemesi olayını düşündügümde heralde marş dişlisi dönuyor ama volanı döndermiyor demek istemişsin oda ayırma çatalından kaynaklanıyordur pimi kopmuşturrr ... marş dişşlisini ileriye sürmüyordur ..

  5. #5
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araçta turbo yok,atmosferik v6 3.0 mercedes
    MS'ten öncede araçta ufak tefek çalışmama problemleri oluyordu,sabahları tek marş çalışıyordu ancak yağ ibresi kalkana kadar titreme yapıyordu,son zamanlarda araba ısındıktan sonra çalışmamaya başladı 3-4 marşta uzun uzun bastıktan sonra ancak çalışıyordu.Ms i mengü bey monte etti,ankadaradan adanaya kadar geldi adanada bir gece yattıktan sonra sabah çalışmamaya başladı,bu arada emme manifoldunda yağ yakıt karışımına rastladık.
    .......

  6. #6
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu soğukken çalıştırma ayarı vs uzun süren bir süreçtir. her gün tek marş hakkınız var tekrar deneme için motor iyice soğuyana kadar beklemek gerekiyor. deneye deneye bulacaksın aracına uygun doğru ayarları.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •