User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
63 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Clio RS için doğru filtre yeri?

  1. #1
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Clio RS için doğru filtre yeri?

    arkadaşlar merhaba,

    Clio Rs için sizce hava filtresinin en dogru uzatılacak yerleştirilecek yeri neresidir?

    kelebek çıkışından sonra farların arkasına kadar uzanan bir boru mu? yoksa kazan içine adapte edilmiş bir filtre ile kısa mesafe bir boru ve kazandan sonra yine far arkasından aşağılara bir yere kadar uzanan bir borumu?

    yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

  2. #2
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cevap alamadım ama halen buradayım günceli

  3. #3
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cevap alamadım ama halen buradayım günceli
    tt nin cevap servisleri 8 dakikada çalışmayabilir ama rs ciler gelirler ukku borars alper hoca iyn ibo chiefladir abi vs gibi sıkı rs çiler var görünce yazarlar konuya cevap istersen sende pm atabilirsin.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  4. #4
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok teşekkür ederim, şimdi pattadanak pm atmak olmaz belkide bekleyeyim iyisimi, sağolun

  5. #5
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu resimdekini uygula isini gorur



    Uploaded with ImageShack.us

  6. #6
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu resimdekini uygula isini gorur



    Uploaded with ImageShack.us
    bunun için aküyü arkaya aldırmak gerekli, fena fikir değil ama bendeki kazan birazcık sıkıntılı, yani orasından burasından haricten hava alabilecek durumlar var, komple kapalı bir düzen olmayacak gibi sanki

  7. #7
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu clio cup racerların orj filtre dizaynı.

  8. #8
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik aracta daha da otesi zor zaten, maddi durumdan sorun yoksa ITG maxogen al isin sonu odur.

  9. #9
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maxogen itg modelinde de mantık aynı, kazan var, demekki bir kazan düzeneği şart, çok teşekkür ederim ilginize, elimdeki kazanı bir şekilde onarıp ona göre birşeyler yapmak lazım artık

  10. #10
    Ferhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    TR.
    Mesaj
    1.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sisin arkasna ındır sısıde sok buz gbı hava dırek cıgere oooffff

  11. #11
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ciğeri üşütüp zature olmayalım sonra Ferhat kardeş, aslında orjinal kazanın içine bir tane k&n oturttum ben karalar karası bir düzenle, şu an sıkıntı yok gibi ama.. randımanım ne pozisyonda ondan emin değilim, alternatif fikirler genelde dogruya yönlendirir insanı

  12. #12
    Ferhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    TR.
    Mesaj
    1.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben 306da uygulamstm hatta kendım pımaş borularyla custom yapmstım tam sısın arkasna dgru Tatmın edıcı bı sonuc almıstım tabı guzel bı kıtle falan daha ıı sonuc alınır suphesız..Malıyet acısından cok uygun oluo ama Aynı sekıl bı arkadsımda rs ye uygulamstı sonuctan memnundu..Fıkırler bızden karar senın kardeşim..

  13. #13
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eyvallah çok teşekkür ederim pimaş boruyu çook önceleri 1.6 16V 'mde denemiştim fakat bir süre sonra şekli bozuluyor kelepce yerlerinden ve bırakmıştı kendini, hatta şaşırtıcı bir yerde farketmiştim, eskihisardan feribota binmiştik.. bagajdaki diğer hortumlarla söküp dalmıştım filtre tertibatına nişanlıydım o zaman sağolsun yardım etti o da insanların bize hayretler içerisinde bakışları arasında

  14. #14
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en dogrusu bunlardır dıyemem.herkesın yaptıgı kendıne gore en dogrusu sonucta.
    oncelıkle kışın ne yaparsan yap ahım sahım bı degısıklık olmuyor.

    akü normal yerındeyken kışın en ıyısı orjınal kazana kutu ıcı fılıtre.

    yazın ıse sıs farının arkasına kadar ındırmende fayda var.
    bende aku varken su sekılde bı sıstem vardı




    akü bagaja aldıktan sonra su sekılde bısey yaptım.





    tabı kısın bu sekılde kullanmak sıkıntılı oluyo.yagmur camur vs.
    su an kendı yaptıgım carbon fıber airbox ı kullanıyorum.




    son ıkı sıstemdekı performans aynı.

  15. #15
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maksimum performansıda bu son iki sistemde aldınız sanırım iynn? carbon airbox olayı cok hosuma gitti gerçekten, bende k&n var filtre, mantar gibi değil normal konik yapıda olanlardan ve şu an kazanın içinde, orjinal kazanın ağzını genişletip soktum içine direk, oradnada kelebeğe geliyor boruyla fakat bu far arkası olayı baya hoşuma gitti ve gerçekten mantıklıda, ama yolun başı aküyü oradan kaldırmaktan geçiyor temiz bir iş çıkartmak için

  16. #16
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok teşekkür ederim fikir yardımlarınız için

  17. #17
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maksimum performansıda bu son iki sistemde aldınız sanırım iynn? carbon airbox olayı cok hosuma gitti gerçekten, bende k&n var filtre, mantar gibi değil normal konik yapıda olanlardan ve şu an kazanın içinde, orjinal kazanın ağzını genişletip soktum içine direk, oradnada kelebeğe geliyor boruyla fakat bu far arkası olayı baya hoşuma gitti ve gerçekten mantıklıda, ama yolun başı aküyü oradan kaldırmaktan geçiyor temiz bir iş çıkartmak için

    valla ne yalan soleyım ben bu aku ısınden bısey anlamadım

    akuyu arkaya aldım,carbon kutu yaptım daha dogru duzgun deneyemeden askere gıttım.

    ıkı sıstemıde denedım rollıngte ıksınde de aynı sonucu aldım.
    yagmur camur derdı olmadıgı ıcın kutuyu taktım en son.
    ama yazın kutuyu kesın sokerım.

    aku varkenkı halıyle 3 tane 90 derce dırsek kullanmam gerekıyordu.akuyu sokunce 2 adet 45 derece dırsek kullanıyorum.

    nekadar az dırsek olursa o kadar ıyı olurmuş

  18. #18
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında hazır konu açılmışken bahsedeyim, aracımda kendi imkanlarımla yaptığım manifoldların düzeltilmesi olayı var; 45 mm den 49mm e kadar genişleterek düzelttim gireni çıkanı hepsini sadece motor blogu üzerindeki yerleri ellemedim, zaten beceremezdim muhtemelende wimmer yazılım var ve 60lık boru ile kücük bir orta susturucu var, fakat egzostumun girişi 51mm.. bunu her halukarda 60' a cıkarmak gerekecek sanırım, bu hususta önereceğiniz başka durumlar olabilir mi?

  19. #19
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ne yalan soleyım ben bu aku ısınden bısey anlamadım

    akuyu arkaya aldım,carbon kutu yaptım daha dogru duzgun deneyemeden askere gıttım.

    ıkı sıstemıde denedım rollıngte ıksınde de aynı sonucu aldım.
    yagmur camur derdı olmadıgı ıcın kutuyu taktım en son.
    ama yazın kutuyu kesın sokerım.

    aku varkenkı halıyle 3 tane 90 derce dırsek kullanmam gerekıyordu.akuyu sokunce 2 adet 45 derece dırsek kullanıyorum.

    nekadar az dırsek olursa o kadar ıyı olurmuş
    aküyü söktürüp dümdüz olabildiği kadar bir boruyla devam o zaman

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •