User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: 190 e 2.3 16 valf amg turboo

  1. #1
    AL 417 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    190 e 2.3 16 valf amg turboo

    2.3 motor 16 valf amg stock motor ile kaç barlık bi basınçta sağlıklı yürür.?bir diğer sorumda enj.ve beyin için ne gibi bir çalışma yapmam gerekmektedir. Yardımlarınızı beklıorum
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    SINGLE TURBO&SINGLE CAM VTEC

  2. #2
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle bi yanlışı düzeltmek isterim 190 e 2.3 16 lar amg değildir bu bilinmeyen bi hatadır araştırırsanız göreceksiniz zaten , ankarada swap center yeni bir tane 23,16 turbo yaptı bende bildiğim bi kaç şeyi paylaşıyım , stock motorla pek fazla dayanmaz kırılır , ya pistonların üzerinden alcaksınız 1,5 2 mm arası yada forged piston yakıt sistemi ke-jetronik oldugu için biraz oynama yapmak gerekiyor ama bence en güzeli yeni bir emme ,standalone beyin forged piston turbo en mantıklısı budur

  3. #3
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şunu da unutmamak gerekir, 2.3 16v'lerin kapağı cosworth'tür

  4. #4
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.3 16v lerin amg si yoktur.sadece sportline body kitleri mevcuttur.
    2.5 16v lerin amg si mevcuttur.

    je,wössner,wiseco gibi firmaların bu makinalar için ürettikleri pistonlar var fakat turbo besmele için varmı yokmu bakmak hiç aklıma gelmedi şanzımanıda getrag turbo olursa zıpkın gibi olur galiba.

  5. #5
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamamen şahsi görüşüm. Almanyada bile artık klasik gözü ile bakılan e30m3 ve 2.5 16v amg gibi araçlar bence olduğu gibi restore edilmeli. Turbo vs yaparak anaları ağlatılmamalı.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  6. #6
    AL 417 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biraz sıkıntı yaratıcak gibi gözüküo yorumlarınıza göre birde parçaları honda pejo gibi yaygın değil sanırım modifiye anlamında.aydınlatıcı bilgileriniz için tşkler arkadaşlar
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    SINGLE TURBO&SINGLE CAM VTEC

  7. #7
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende olsa stock gezerim komple motoru sıfırlayıp.filtre egzostan öteye gitmem

    2,5 gerçi ama sesi çok hoşuma gitti.k20 gibi sanki8500 devir dönüyor

    YouTube - W201 190E 2.5-16V EVO2 DTM "Flachschieber" revs to 8500rpm

    BORKED
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  8. #8
    tuner faruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    1stanbul
    Mesaj
    5.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence turbo yerine komple motoru revizyona sokup ateşleme ve yakıt sistemini düzenleyin derim ki benimde şuanda aklımı çok kurcalıyor En güzelide MS ile düzenlemek,yurtdışında ve Ankarada örnekleri var gayette başarılı.

  9. #9
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aftermarket piston var
    cosworth markasının bu araç için dünya malzemesi var yani parçası bol....egz,conta vs...
    şanzıman getrag.baskı balata vs bunlarda var.
    güzel bi standalone. ama MS ama haltech ama MOTEC.

    komple revizyon üstünede 50-100 shot nos çok piskopat olur.

  10. #10
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    jetronic enjektör sistemi var iken çok emek harcarsın baya bi uğraştırır seni ama keyifli bir araç olur sonrasında..

  11. #11
    AL 417 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanırım en iisi atmosferik yüklemek olucak
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    SINGLE TURBO&SINGLE CAM VTEC

  12. #12
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  13. #13
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aaa süper proje
    yunanistanlılar bu tarz mercedeslerle çok uğraştılar bence forumlarını incele bulursun yapılmışları .
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •