User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: benzin regulatoru, 3 bar? 4 bar?

  1. #1
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    benzin regulatoru, 3 bar? 4 bar?

    merhaba arkadaşlar,

    clio rs için çok derinlemesine olmasada kendi imkanlarımla yaptığım manifold portlarının polisajlanması genişletilmesi v.s. - teknik olarak hangi isim anılıyorsa artık- işleminden sonra regülatör ne olmalıdır acaba? bunun bir etkisi varmıdır? elimde 3 barlık ve 4 barlık regulator var, performans açısından 3 bar denilsede 4 bar olması daha mantıklı geliyor kulağa ama işin fiziğinde durumlar farklıysa ve bununla ilgili bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim, teşekkürler şimdiden.

    ** araçta wimmer ve 60 lık düz bulunuyor

  2. #2
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar? güncel

  3. #3
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Port & polish işleminden sonra bence direk regülatörle ilgilenmek yerine bi wideband takıp araba zengin fakir karışımda bi oransızlık varmı onu incelemek lazim ki orjinal regülatör yetişir bence arabada öyle bi hardcore işlem yok nede olsa daha sonra wideband değerlerine göre arabanın ne istediği belirlenir. Ha birde orjinal regülatörünün yetiştirmediği ne nasıl vardın ? Benim şahsi fikrim sen manifoldunu takmadan önce bi dyno yap daha sonra bi dyno yap araba ilerimi gitti yoksa gerimi düştü onu önce bi öğren manifoldun getirisi oldu ise arabanın sağı solu ile durduk yere oynamanın gereği yok.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  4. #4
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    regulatöru takıp 4 bara neden cıkarıyosun enjktorlerınmı yetmıyo?Benim bildiğim benzın basınıcını artırınca butun fuel mapın genelı zengınlesıyo buda wideband baglamadan görmeden etmeden bence çok doğru değil
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  5. #5
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen öyle, benzin basıncını değişirsen bütün MAP değişmesi gerekir..
    Aracına özel yazılım yapılması lazım..
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    regulatöru takıp 4 bara neden cıkarıyosun enjktorlerınmı yetmıyo?Benim bildiğim benzın basınıcını artırınca butun fuel mapın genelı zengınlesıyo buda wideband baglamadan görmeden etmeden bence çok doğru değil
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  6. #6
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracında 3.5 bar regülatör var orijinalde,
    Yaptığın işlemler sonucunda da arabanda bi sorun yoksa AFR'n gayet iyidir, ekstra benzine ihtiyaç yok..
    Birşeylerin eksik olduğundan şüpheleniyorsan önce lambda sensörünü değiş, bozulan lambda bilgisayarda geberene kadar arıza vermez, vericek diye beklersen çok beklersin
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  7. #7
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar hepinize fikirlerinizden dolayı teşekkür ederim, işin açığı ben bu arabayı aldığımda üzerinde 4 barlık enjektör vardı, ben sonra diğerini taktım, fakat 3.5 bar yazmıyor, 3 bar yazıyor üzerinde.. araçtaki yazılımın her halükarda ellenmesi gerekecek sanırım, yani önceden üzerinde 3 barlık enjektör vardı diyelim.. bu şekilde bu araca wimmer yazılım yüklendi ve daha sonra 4 bar takıldı devam edildi, şimdi tekrar 3 barı taktığımızda da tekrardan yazılımın her halükarda ellenmesi gerekiyor mu?

  8. #8
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk olarak enjektörün 3 barlığı 4 barlığı yoktur...
    Sanırım benzin regülatöründen bahsediyorsunuz, eğer öyle ise regülatör dğeiştiği anda eğer yazılım değiştirilmediyse arabaya çok büyük sorunlar çıkartabilir ve gidişi çok kötü olur...
    çok net farkedilir bu fark..
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar hepinize fikirlerinizden dolayı teşekkür ederim, işin açığı ben bu arabayı aldığımda üzerinde 4 barlık enjektör vardı, ben sonra diğerini taktım, fakat 3.5 bar yazmıyor, 3 bar yazıyor üzerinde.. araçtaki yazılımın her halükarda ellenmesi gerekecek sanırım, yani önceden üzerinde 3 barlık enjektör vardı diyelim.. bu şekilde bu araca wimmer yazılım yüklendi ve daha sonra 4 bar takıldı devam edildi, şimdi tekrar 3 barı taktığımızda da tekrardan yazılımın her halükarda ellenmesi gerekiyor mu?
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  9. #9
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet bende bu farktan bahsediyorum, yani az önce yanlış yazmışım evet regülatörden bahsediyorum.. önerebileceğiniz bir yerler varmıdır bunu düzetlmem için

  10. #10
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence p.tesi orjinal regülatörü alıp, orjinal wimmer v.b. bi hazır yazılımı yükletin..
    en mantıklısı bu olur gibi ..
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet bende bu farktan bahsediyorum, yani az önce yanlış yazmışım evet regülatörden bahsediyorum.. önerebileceğiniz bir yerler varmıdır bunu düzetlmem için
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  11. #11
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3.5 barlık regülatör tak, sonra ecunu resetle (bi süre akü kutupbaşı sökülü kalsın)
    sonra hiç yazılım falan ellemeden hayatına devam et bişey olmaz
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  12. #12
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3.5 barlık regülatör tak, sonra ecunu resetle (bi süre akü kutupbaşı sökülü kalsın)
    sonra hiç yazılım falan ellemeden hayatına devam et bişey olmaz
    peki bu reset olayı wimmer'ın da parametrelerini sıfırlayacakmı?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •