User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
33 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: evc6'nın ne farkı var?

  1. #1
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    evc6'nın ne farkı var?

    şimdi ben bidünya para sayıp bu evc6 yı aldım, ancak kafama takılan soru....?

    bu evc6'yı diğer boost controller'lardan farklı kılan şey nedir? ekstra ne özelliği vardır nedir ne değildir bilmiyorum.... mesela greddy'nin yada aem'nin boost controllerlarından ne farkı vardır? yada yeni çıkan evc-s'ten?

  2. #2
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evc 5 ıle evc 6 nın arasındakı en buyuk ozellık
    vıtes vıtes ayar yapabılıyorsun ve pc ıle ıcıne baglanabılıyorsun

  3. #3
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende evc-s var ama ne özelliği var bilmiyorum.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  4. #4
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada basınç ayarı dışında ne işe yaradıklarını anlatabilecek varsa çok makbule egçer.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  5. #5
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki 1. vitesten itibaren maximum basıncı görmek daha iyi değilmi? yada alt devirlerden itibaren....

    son kalibrasyondan itibaren alt devirlerde ve düşük viteslerde tam boost göremiyorumda....

  6. #6
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evc nin amacı zaten Basınç ayarıdır
    o amaçla alınır
    yani evde yemek yapmaz

  7. #7
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki 1. vitesten itibaren maximum basıncı görmek daha iyi değilmi? yada alt devirlerden itibaren....

    son kalibrasyondan itibaren alt devirlerde ve düşük viteslerde tam boost göremiyorumda....
    1 ve 2 viteslerde daha az basınc basıp yuksek vıteslerde daha fazla basıncı basabılrısın.
    subaruları tam bılmıyorum ama
    bızım araçlarda
    dusuk vıteslerde fazla basınçta patınaj cok oluyordu

  8. #8
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya yemek yapmazda neden aynı markanın bile hali hazırda aynı iş için satılık birkaç modeli bulunur?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  9. #9
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 ve 2 viteslerde daha az basınc basıp yuksek vıteslerde daha fazla basıncı basabılrısın.
    subaruları tam bılmıyorum ama
    bızım araçlarda
    dusuk vıteslerde fazla basınçta patınaj cok oluyordu
    kalibrasyondan önce gaza nezaman basarsam basayım tam boost görüyordum ve patinaj vs hiç olmuyordu ve olmazda.... yani bunun amacı sadece patinaj ise benim araçta buşekilde yapılan ayar biraz gereksiz anladığım kadarıyla.....

  10. #10
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul-şile
    Mesaj
    2.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biraz mantık lütfen,sadece patinaj içinmi alınır sanıyosun vericen boost u vericen boost u

  11. #11
    tolga900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende apexi avc r var evc 6 nın yaptığı her vitese ayrı basınç ve peak verdirebiliyorsun 5 yıldır kullanıyorum çok memnunum evc 6 da basıncı çok güzel stabil duruyor basınç selenoidi baya gelişmiş ve hassas

  12. #12
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evc-s de a ve b modunda basınç ayarı yapabilmek dışında yapabileceğimiz birşey varmıdır?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  13. #13
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biraz mantık lütfen,sadece patinaj içinmi alınır sanıyosun vericen boost u vericen boost u
    vercen boost'u vericen boost'u olayını 50 liralık manuel boost controllerda yapıyor......

    ben neden 50 lira değilde 600 dolar verdiğimi bilmek istiyorum......

    en bilinen özellikleri b a kapalı modları olması gazkelebek açısı devir basınç vs göstermesi falan filan ama dahası olmalı dimi

    dahası nedir?

  14. #14
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki 1. vitesten itibaren maximum basıncı görmek daha iyi değilmi? yada alt devirlerden itibaren....

    son kalibrasyondan itibaren alt devirlerde ve düşük viteslerde tam boost göremiyorumda....
    1. vites high boost sonra tersine premid yapıp 5 yada 6'da low boost harika olur

    Standart araçlar bile vites-basınç doğru ortantılıdır, 1. vites zaten arabanın en güçlü olduğu yeri.

  15. #15
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani 1. vitesten itibaren yüksek basınç 4. 5. viteslerde daha düşük basınç daha iyi diyorsun.....

    peki bu kaliibrasyonu kendim nasıl yapabilirim...? kullanması cidden çok karmaşık bi alet....

  16. #16
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul-şile
    Mesaj
    2.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kalibrasyondan önce gaza nezaman basarsam basayım tam boost görüyordum ve patinaj vs hiç olmuyordu ve olmazda.... yani bunun amacı sadece patinaj ise benim araçta buşekilde yapılan ayar biraz gereksiz anladığım kadarıyla.....

    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vercen boost'u vericen boost'u olayını 50 liralık manuel boost controllerda yapıyor......

    ben neden 50 lira değilde 600 dolar verdiğimi bilmek istiyorum......

    en bilinen özellikleri b a kapalı modları olması gazkelebek açısı devir basınç vs göstermesi falan filan ama dahası olmalı dimi

    dahası nedir?
    ya sen anlamıyosun yada anlamak istemiyosun,kendin diyosun manuel boost die,bu ise elektronik boost kontrol,birincisi tasarımı,a ve b modu olması,seçilebilir psi ve kpa olması,ve üst mesajlarda arkadaşların dediği gibi vites vites boost basması,bunun amacı sadece patinaj olarak düşünebiliyosan bunlarıda düşünmen lazım

  17. #17
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya sen anlamıyosun yada anlamak istemiyosun,kendin diyosun manuel boost die,bu ise elektronik boost kontrol,birincisi tasarımı,a ve b modu olması,seçilebilir psi ve kpa olması,ve üst mesajlarda arkadaşların dediği gibi vites vites boost basması,bunun amacı sadece patinaj olarak düşünebiliyosan bunlarıda düşünmen lazım
    anlaşıldı....

  18. #18
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bide anladığım kadarıyla, mesela manuel boost controller kullanırsak orjinal selenoidin basıncı peak vurmalarda evc kadar iyi tutamayacağından dolayı, fazla peak olmaması için basıncı evc' ile açtığımız kadar açamıyacağımız..... yanlışmıyım?

  19. #19
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabi her viteste ayrı basınç ayarlayacaksan ayrıca arabana beyinde alacaksın
    barnak bassam olurmu ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •