User Tag List

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Manifold sorunsalı

  1. #1
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Manifold sorunsalı

    Arkadaslar son engel olan manifoldla alakalı bir sıkıntım var.. Aldığım turboya uygun yeni bir manifold almam-yaptırmam lazım.. Yapılacak malzeme krom mü olmalı yoksa dokum manifold beni kurtarirmi ? 2.5 2.8 bar civarlarında basınç basacam..

    Eğer dokum manifold uyacak olursa kendi manifoldumu kullanma düşüncem vardi.. Fakat Turbo ve manifold aracımda tek parça.. Bende kesme ısı yapma taraftarı değilim.. Golf IV pd110 tdi ile bloklarımız aynı.. Güzel bir sekilde flans yaptırıp turboyu takabilirim.. Yalnız tek bir sıkıntım var; basacağım basınçta catlama olması.. Dokum manifold iyi olur fakat golf un orjinali ince gelir falan gibi bir sıkıntı olursa daha kalın malzemeden yaptirabilirim..

    Krom olandan sıkıntı çekme durumu cok yüksek eğer dokum dayanırsa kesinlikle dokum kullanacam.. Yardımlarınızı bekliyorum cok acele

  2. #2
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    döküm manifoldla o basınçlarda egt problemin olabilir ama dizelde nasıl lur tam bilmiyorum döküm yerine kaliteli bir manifold yapar veya alırsan çok daha güzel olacağına inanıyorum

  3. #3
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dizele hazır manifoldu olan lanet bir firma bulsam yapacam da nerdeee

  4. #4
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yokmu yardımcı olacak kimse

  5. #5
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GT2056V ile 29psi basıpda yürüten var ingilterede ancak ne kadar saglıklı olur bilemicem.Bir kac konu var ben okumustum daha önce sonuna kadar ama sımdı usendım orada ramhorn tipi manifold yaptılar sıfırdan pd130 makina icin.Hatta adam 450hp hedefliyordu.Linkleri aşagıda okurum diyorsan bak bayagı bir bilgi var.

    TDIClub Forums


    TDIClub Forums

    TDIClub Forums

    Edit:Cok tehlikeli motorlar ingilizler bayagı ugrasmıs bunlarla Egzntrikden piston kola emmeye turbo manifolduna herseyi var.Limitde bir arac yapılır ama cok para lazım
    DynoDynamics in Ecutuned

  6. #6

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    diesel benzin kadar sicak calismaz, catlama vs konusunda sorun olucagini sanmiyorum.
    Batuhan M. Ince

  7. #7
    yasindamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin & Adana
    Mesaj
    878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimkini paslanmaz dan yaptılar bir sıkıntı yok doğu. döküm bulabilirsen o daha iyi ama el yapımında boruları biraz daha kalın kullanıp hava çıkışını rahatlatabilirsin. + beygir olur die tahmin ediyorum.

  8. #8
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    dou msnde beni yakaladığında bi titret, döküm manifoldun ısınmasını minimumda tutmak için çözüm söyliyim sana

  9. #9

    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    61
    Mesaj
    138
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    +250hp gibi bir güç hedefliyosunuz sanırım, egzantrik aynı kalıcakmı yoksa değişiklik düşünüyomusunuz

  10. #10
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    döküm manifold kullanırsak egzantrikte kullanacaz döküm manifold nasıl soguk kalır ? çatlama patlama olayı olur mu ? ramhorn tipi bi manifold mu yoksa döküm manifold mu daha cok işe yarar?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •