arkadaşlar siz olsanız hangisini tercih ederdiniz? ( görünüş açısından değil önemli olan önünüzü görme açısından düşünürseniz)
Not: 6000k war aracımda ***** yağmurda falan göstermesi sıkıntılı biraz.
3000k
6000k
arkadaşlar siz olsanız hangisini tercih ederdiniz? ( görünüş açısından değil önemli olan önünüzü görme açısından düşünürseniz)
Not: 6000k war aracımda ***** yağmurda falan göstermesi sıkıntılı biraz.
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
6000 sıkıntı yaratmaması gerekıo aslında 8000 bıle gorme acısından ııdır hemde goruntu olarak fena degıl..
4300k tavsiye edderim
suda kırılma olayında 3000k sarı olduğu için daha iyi değilmidir? ben mi yanlış biliyorum?
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
3000 ve 4300 kullandım her ikisinide denedim.
3000 uzun yolda birazcık yoruyor ama şehir içinde keyifli 4300 ise her koşulda iyi gösteriyor yolu. mercek+4300K kombinasyonu en iyisi olacaktır
RACE WERKS
3000K hertürlü..Bundan önce bu forumda bnm 3000K'i yücelten mesajlarımı görmüşüsünüzdür..
Kelvin değeri arttıkça lümen düşer.Lümen düşünce aydınlatmaya hoşçakal demelisiniz..4300K standart değerdir..Ben kullandım 3000K xenon folyo boya falan da değilse sisli havada sislleri yakmanıza bile gerek yok.Karadenizin dağlarında sisin içinde gayet tatminkar performans sergilediler.
3000k artık sarı bir renk oluşturmaz mı?
...
30000 alalım sana masmavi![]()
Direksiyonda eşek varsa, motor kaputunun içinde kaç beygir olduğunun hiç bir önemi yoktur. SÜRÜCÜ:
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)