User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: eksoz gazı rahat çıksa?

  1. #1
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation eksoz gazı rahat çıksa?



    106 gti veya saxo vts de eksoz gazının kolay çıkması iyimidir kötümüdür hp verırmı yoksa tam tersımı olur ??en guzel nasıl verım alınır görüşlerinizi beklıyorum arkadaslar potsuz boru olsa nasıl olur susturucu olsa nasıl olur sizce nasıl olmalıdır?
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneşi göremedim diye ağlarsan yıldızlarıda göremezsin
    alın teri
    16 YA 234 minik serçem
    16 BS 462 Clio rsi
    16 R 5115 Saxo vts(Kermit)
    16 GU 424 punto hgt
    Anka Vts
    belediye otobüsü

  2. #2
    aLperTunga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    3.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla arkadaşım 106 sıkıştımayı seven bir araba eksoz gazının ne rahat nede sıkı olması gerek,onun içinde en ideal boru sistemi 51mm düz,böylece alt ve üst devirlerin dengeli olur,60lıkta al devirler ölü üst devirler canlı fakat topspeed te ikiside aynı..headers kesinlikle yapmazsın bu yazdıklarımın karşılığında,kesinlikle gereksiz ve - .podlu potsuz zamanında denedim potludan potsuza gectim gram fark etmedi..o yüzden hangisini yaptırırsan yaptır için rahat olsun,ortayada susturucu koymana gerek yok 51mm de,he 60 yaptırırsanda sesi azaltmak için koyabilirsin,hem altlarında daha canlı olur...ama dediğim gibi ben bunların hepsini denedim topspeed te hiç birinin farkı yok.(speclerim Chip,filtre,eksoz du)

  3. #3

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şöyle bir örnek vereyim..ağzını aç ve dışarıya nefes ver..daha sonra ağzını biraz kapa ve o şekilde nefesini ver..ağzın hafif açıkken daha rahat nefes veriyorsun..egzoz sistemi de böyle olmalı..gereken sıkıştırmayı vermesi gerekiyor ki araban gitsin..gti lar da sıkıştırmayla yürüyen araçlar..headers ın gti da pek verim vermediğini duydum..hp den ziyade tork önemli..fakat ortaya ss in susturucusu kullanılarak uygulanırsa verimli olacağını düşünüyorum..sonuç olarak kendi fikrim 51 düz boru ve ss çok güzel olur ki siteye üye arkadaşlardan bu şekilde kullananlar var..benim ki de 51 düz + çift çıkış remus memnunum.

  4. #4
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki sende ortada susturucu falan yokmu hocam ?
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneşi göremedim diye ağlarsan yıldızlarıda göremezsin
    alın teri
    16 YA 234 minik serçem
    16 BS 462 Clio rsi
    16 R 5115 Saxo vts(Kermit)
    16 GU 424 punto hgt
    Anka Vts
    belediye otobüsü

  5. #5

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki sende ortada susturucu falan yokmu hocam ?
    beni soruyorsan bende yok

  6. #6
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim şu an üstünde 48 lık orj düz borusu var arkaya kadar düz gelıyo susturucusuz en sonda orjınal susturucu var yanından delik erik tanesı kadar polısler pek rahat bırakmadıgı ıcın eksoz takamıyorum 51+ss de verim alırmıyım yapsam ve sesı azaltmak ıcın ortaya susturucu koydugumda - mi olur + mı hocam?
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneşi göremedim diye ağlarsan yıldızlarıda göremezsin
    alın teri
    16 YA 234 minik serçem
    16 BS 462 Clio rsi
    16 R 5115 Saxo vts(Kermit)
    16 GU 424 punto hgt
    Anka Vts
    belediye otobüsü

  7. #7

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ss ler sessizdir alt devirlerde pek ses yapmazlar o bakımdan rahat edersin..51+ ss magnum gayet iyi olur..ortaya susturucu koyarsan altların daha güzel olur fakat üstlerde geri düşer..en güzeli flanşlı yaptır..3 tane flanş yapılacak..istediğinde kolayca kendin söküp takabilirsin

  8. #8
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    160-170 hp lere kdr orjinal headers + 51 lik düz boru + güzel bi son susturucu iyi olur

  9. #9
    GOKTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    160-170 hp lere kdr orjinal headers + 51 lik düz boru + güzel bi son susturucu iyi olur
    aynen katılıyorum,son susturucu birebir ss magnum bulursan tadından yenmez....

  10. #10
    Cihan Çizmeci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmit / Bodrum
    Mesaj
    3.053
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 lik düz 51 lik replika olmayan adam gibi son Cliver bunu çok kez konuştu senlede biçok konuda da.

    Speclerdede atmosferikte tavan zorlamadığın sürece headersın bişeye yaramadığını çok gördük duyduk bunları hep konuştuk senle aslında artk araştırma derim
    PUG 106 - 306 , Honda Vti EP3

  11. #11
    poseidon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gaz rahat çıkarsa alt devirlerin zayıflar,
    Tam tersi olursa üst devirlerin zayıflar.

    İkisi arasında aracının sıkıştırmasına ve cc'sine göre en uygun egzoz çapını bulman lazım.
    "Laf ağızdan çıkana kadar sizin esirinizdir. Çıktıktan sonra siz onun esiri olursunuz."

  12. #12
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cihan Çizmeci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    51 lik düz 51 lik replika olmayan adam gibi son Cliver bunu çok kez konuştu senlede biçok konuda da.

    Speclerdede atmosferikte tavan zorlamadığın sürece headersın bişeye yaramadığını çok gördük duyduk bunları hep konuştuk senle aslında artk araştırma derim
    yok kardesım headersla işim olmaz 52 pıston falan koymadıkca 51 lık yaptırıcam en yakın zamanda sonada ss düşünüyorum zaten evet konustuk senle baya artık arastırmıyorum sadece arkadasların bılgılerını duymak ıstedım eksiğimiz vardır elbet dıye en yakın zamanda beklıyorum bursaya yolun düşerse uğra kardeşim
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneşi göremedim diye ağlarsan yıldızlarıda göremezsin
    alın teri
    16 YA 234 minik serçem
    16 BS 462 Clio rsi
    16 R 5115 Saxo vts(Kermit)
    16 GU 424 punto hgt
    Anka Vts
    belediye otobüsü

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •