User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: Turbo manifold (egzos çıkış) contası yardım?

  1. #1
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Turbo manifold (egzos çıkış) contası yardım?

    Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.Arabada ayarları denerken 1.7 bar bastığımda contayı patlattı 4. silindir çıkışı acayip derecede aradan kaçırıyor bugün contacıya gidip conta kestireceğim. 1.2 bara çektik arabayı yalnız conta kestireceğim için sağlam iyi bişey olsun diyorum.Bir arkadaşımda çelik yerine bakır conta kestir dedi sizin tavsiye ve görüşleriniz nelerdir? Çelik conta mı bakır conta mı? Çok sağolun şimdiden öneri ve görüşleriniz için.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  2. #2
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    conta patlatmışsa bence manifoldun gönyesinede bi baktır sonra conta yenileyip takınca gene kaçırmasın

  3. #3
    06 ANIL 38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    49
    Şehir
    TURKEY/ANKARA
    Mesaj
    465
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    manifoldda eğrilik veya civatalarında gevşeklik olmadıkça conta yanmaz kolay kolay..bencede manifold yüzeyini planyalatın.
    0-400 = 10.4sn.
    AUDİ QUATTRO & 1.8t gt3582R+HALTECH ECU+NOS+ECUFAST =
    E39 ///M5
    AUDİ S3 8L

  4. #4
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya silindir kapağın yada manifoldun yamuktur muhtemelen düzlüğğünü kontrol edin
    körler sağırlar

  5. #5
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar sağolun yorumlarınız için. Evet manifoldda eğrilik vardı az bişey taşlattım.Civatanında bir-iki tanesi hafif gevşemişti hepsini hallettik güzel oldu. Sağolun.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  6. #6
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sağolun yorumlarınız için. Evet manifoldda eğrilik vardı az bişey taşlattım.Civatanında bir-iki tanesi hafif gevşemişti hepsini hallettik güzel oldu. Sağolun.
    yeni contamı taktın ne yaptın onuda söylersen ilerde lazım olacak arkadaşlar olabilir _??
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  7. #7
    brutal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    ank
    Mesaj
    729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bakır conta problemli yüzeylerde etkili olur, eğer manifolt saplama ile oturuyorsa bakır somun kullanabilirsin fakat ilerde sökerken biraz zorlanırsın.
    FastCare.com.tr
    detailing & mini onarım

  8. #8
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar çift tarafı bakır içide çevrilmiş bakır conta kullanıldı sorun giderildi. Bakır somun kullandık köşe civatalarda kontrasıda yapıldı güzel oldu. Sağolun.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •