2007 kasa a3 1.4 tsi lara bakıyorum. dsg sanırsam bunlar. bu modeldeki dsg ler 6 ileri mi 7 ileri mi?
ayrıca sormak ıstedıgım soru ıse, dsg alsammı daha ıyı olur manuel mı? tesekkur ederım
Emin değilim ama 6 ileri olması lazım o a3 te s tronic yada multitronic yok çünkü.... Bana sorarsan kesin dsg al hiç uğraşma çok iyi vites atarım diyen biçok adamdan hızlı geçişleri var ve bu trafikte manuel büyük yorgunluk...
çok iyi vites atarım diye iddiam yokhangısı daha guzel hızlanır güzel vites atılmasa bile. trafikte manuel yorgunlukta o dert degıl gıttıgım guzergahlarda trafık pek olmuyor
6 ileri olan dsg ler sorunlu diye biliyorum, chipvs kaldırmıyor. aynı durum manuellerde yok dımı bunu ogrenmek ıstıyorum![]()
dsg ye de yazılım atılıyor diye biliyorum yinede sıkıntı oluyormu ?
2007 icin tam bilmiyorum ama mesela yeni scirocco falan yazılımla sıkıntıya girebiliyor yani güç olarak dayanmıyor yazılım yapılması sadece vites hizlariyla falan alakalı diye biliyorum.. Hp olarak deil de tork a dayanmıyormuş
demek istediğim tork limitörünü kaldırmak
Dsg ıle ılgılı hurafeler cogunlugu ,1.4 tsi a3 dsg7 ve sorunlu dıye sehır efsanesı halıne gelen de 6 ıler degıl 7 ılerı dsg. Dsg cok ıyı b sıstem ama manuel dıyor benım kafa eskı oldugu ıcın![]()
2010 model DSG A3 1,4 TSi mevcut. 7 ileri kendileri...
Ayrıca otomatik ya da triptonik gibi sistemlerden bir hayli uzak, yaşlı işi diyen arkadaşa selam olsun; kendini genç hisseden kaç kişi ondan daha hızlı vites değiştirebiliyor ki? Eğer motor modifiyesi işine girilmeyecekse; 7 ileri DSG alınıp, sıkıntısızca binilebilir.
chip fıltre egzoz downpıpe. yapılcaklar 3 asagı 5 yukarı bunlar. manuelın sıkıntısı umrumda degıl, verdıgı zevk benım ıcın onemlı. yarıs marısta kovalamıcam kım takar hızlı vıtes atmayı. benım duyumum 7 ler kuru tıpmıs, 6 lar bılmemne tıp. 6 ılerı olanlar bıraz daha sorunluymus sankım. rahatlığını gectım, ısın boyutu sorun cıkarır mı cıkarmaz mı? manuellerıde dayanıklı mıdır. merak konusu bu
birde bu 2007 kasa 1.4 tsi 6 ileri mi 7 ileri mi? tam cevap alamadım soruma ama![]()
Sol ayak da işe yarıyor hatırlatayım.
Bana Ters geliyor.Otomatik tiptronik smg dsg cvt falan bana uzak.
Yine de genel olarak konuşmak gerekirse düz vites kadar sorunusuz değiller.
Debriyajı seviyorum kısacası.Otomatik işi çok sıkıcı vites bile atmıyorsun bir gaz bir fren.arada elle 2 artislik yapılabiliyor o kadar.
Genelde kadınlar ve yaşlı insanlar tarafından tercih edildiğinden söylemiştim.Çünkü onların debriyajla pek arası yok.
Zaten 1,4 tsı ile ferrari tadında vites atıp kağnı tadında gitmek paha biçilemez..
Uğurlar olsun..
Arkadaşın konusunu hiç etmemek adına uzatmak istemiyorum bu konuyu. Fakat sizin şanzımanlara olan uzaklınız ya da debriyaja olan ilginiz 'dsg - pdk - m dct -powershift - tc sst - ... ' vs gibi yeni nesil çift kavramalı debriyajları yaşlı işi yapmaz.
Söylemek istediğim eski nesil otomatik vites ve zorlama triptonik şanzımanlardan farklı olduğu ve çok daha hızlı vites geçişleridir. Ki zaten konuyu açan arkadaş, kullandığı araçtan ötürü benim belirtmeye çalıştığım şeyleri biliyormuş.
Haklısınız, 2007 model olan ile ilgili sormuştunuz.
Merak etmiyorum, kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle.![]()
Arda 6 ileri olanlar kuru kavrama, ve onlar sorunsuz. 7 ileriler için sıkıntılı diyorlar. 2007 1.4 TSi A3 lerde de 7 ileri mevcut.
Eger sorunsuzsa DSG al ugrasma, talip oldugum arabalarda oyle tik-tik vites degistiren sanziman olmadigindan binemiyorum da yoksa ugrasmam valla![]()
Kendi çapımda yaptığım ankete göre kronik sorundan patates olan şanzımanlar genelde ilk 10 bin kmde patates oluyor
Ağır manuelciyim otomatiğin yanından geçmem ama konu dsg ise işler değişir![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)